skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
06:55:43
29.03.2005
29.03.2005
MATTESS
-> Hanuš: Moc jsi toho nevykoledoval . Ale hraje ti to hoooodne dobre. Tak jen hezky pokracuj, at to vsechno stihnes
21:49:33
28.03.2005
28.03.2005
Hanuš
Aktualizace fotek
18:30:01
24.03.2005
24.03.2005
Hanuš
-> Zdany: Klidně se stav. Já jsem doma skoro pořád nebo poblíž.
22:09:50
23.03.2005
23.03.2005
DOOlittle
odo mna to mas za peknych 7b.len tak dalej
21:23:16
23.03.2005
23.03.2005
Zdany
-> Hanuš: No hele, pokud to vyjde, tak by jsem mel jet o vikendu za Honzou.. Tak by jsem se dle tvych moznosti a casu u tebe stavel ty doorboardy omrknout. Furt neco vymejsli a inspirace se vzdycky hodi.
18:51:15
23.03.2005
23.03.2005
Hanuš
-> angela: Díky :-)))))))) Z tou šedivou je to takový hezčí
-> fine_ray: já držím konstantní rychlost. Ale když se to s průměruje za rok tak se vejdu průměrem i do 20
-> fine_ray: já držím konstantní rychlost. Ale když se to s průměruje za rok tak se vejdu průměrem i do 20
18:46:54
23.03.2005
23.03.2005
Hanuš
-> Zdany: Za 3 dni to bylo v hromadě. do 14 dnů to hodím do laku. Kdybych měl čas a peníze tak bych si postavil taky jedno auto na srazy jako máte vy.A to by trvalo dýl rok,3 ,6 ,9 ... prostě dlouho.
-> Zdany: dorboardy jsou z prekližky a MDF a tvar dopěněn montážkou. Teď je právě zalejvám pryskyřicí a není to pořád vono. Snad se to povede
-> Zdany: dorboardy jsou z prekližky a MDF a tvar dopěněn montážkou. Teď je právě zalejvám pryskyřicí a není to pořád vono. Snad se to povede
17:16:20
23.03.2005
23.03.2005
angela
Hanuš:pěkná barvička,jako pomněnka.dávám 10b.
23:40:51
22.03.2005
22.03.2005
fine_ray
-> Hanuš: jo nakopnul přejezd? A kolipa se má pane řidiči jezdit přes přejezd? No? Kolik v obci? A kolik mimo obec? No?
22:40:31
22.03.2005
22.03.2005
Zdany
-> Hanuš: Jo a hezky doorboardy.. Z ceho jsi to placal???
22:39:38
22.03.2005
22.03.2005
Zdany
-> Hanuš: Swm dej fotky i toho fakýra, jak jsi ho atakoval.... Jinak jsi rychlej jako prujem.... Ja se s tim seru rok a prd z toho... Se ceni. Kolik nas je, takovejch jako jsi ty...
19:40:28
22.03.2005
22.03.2005
Hanuš
-> TUNER: No kdyby -> fine_ray: Nějak mi nakopl přejezd --> let na pangejt--> reakce-->smyk-->smy
k-->smyk--> stojící FA v protisměru --> kontakt--> smyk-->smyk-->smyk-
->brzdy
Mohlo to dopadnout hůře.
Mohlo to dopadnout hůře.
13:12:21
22.03.2005
22.03.2005
TUNER
-> fine_ray: No co asi,jel jako kváva....dobrejch 70...
12:44:57
22.03.2005
22.03.2005
fine_ray
-> Hanuš: no alespoň zkušenost.. sice ne nejlepší ale zkušenost, a co si dělal, že si 'nezvládl smyk' ?
19:04:31
21.03.2005
21.03.2005
Hanuš
-> fine_ray: Díky. Koroze tam byla a už není . Něco špatný je k něčemu dobrý
10:49:37
21.03.2005
21.03.2005
fine_ray
-> Hanuš: auuuu... to je podivnej druh rzi Každopádně, velmi rychlá výměna! Se cení!
14:17:58
18.03.2005
18.03.2005
BEYER - zrušená registrace
mno tak tie dvierka by vezerali mooooc dobre
14:14:01
17.03.2005
17.03.2005
Ampér
-> hany: Ty schnilý plechy šli jak papír .Hanuš žadnou ránu neslyšel,páč měl zapnutý audio a pocítit nic taky nemoh protože necítí bolest
08:53:11
17.03.2005
17.03.2005
hany
-> Hanuš: tak to je bomba škoda za 15000kč hukot byla to aspoň pořádná šleha nebo šly ty "schnilý" plechy šly samy??
19:23:07
16.03.2005
16.03.2005
Hanuš
Aktualizace fotek tak se mrkněte