skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
18:22:19
12.01.2005
12.01.2005
Hanuš
-> Antituner: Jaký doměnky ty notoriku
18:16:52
12.01.2005
12.01.2005
Ampér
-> kirri: Néne,plně s tebou souhlasím!!To co psal Hanuš to jsou jeho doměnky. A s tím záchodem mám takový zážitky,ale to sem nepatří,aspoň myslim.
13:00:47
12.01.2005
12.01.2005
kirri - zrušená registrace
-> Antituner: cože jako když se trochu střískáš a pak si lehneš tak je to OK??? to u mě nepomáhá je to start pro to co sem pojedl a popil, aby to šlo stejnou cetou zpátky, jinak kolotoč je to pěknej, hlavně dyž objímáš záchodovou mísu a říkáš si ty vole mám to já zapotřebí, no a potom si lehneš, ouplná centryfuga a spíš a ráno nemůžu někdy ani vstát, takže to nezkoušejte
12:53:13
12.01.2005
12.01.2005
hany
-> Antituner: pokud si vemeš k posteli kýbl tak můžeš už jenom čekat, ale když kýbl nemáš tak je lepší si lehnout tak aby se ti kolotoč netočil tak moc
10:49:11
12.01.2005
12.01.2005
Ampér
-> hany: Většinou když si lehku tak sem jak na pouti. ,ale zase se svezu zadarmíko .Nejlepší prostě je,zůstat tak jak si člověk leh a pak se jen modlit
15:54:55
11.01.2005
11.01.2005
hany
-> Hanuš: to nic neni stačí si pamatovat tu správnou polohu, teda pokud o sobě víš jinak to moc nejde
18:17:50
10.01.2005
10.01.2005
Hanuš
-> hany: Antituner už to má naučený aby se ne
17:23:56
10.01.2005
10.01.2005
hany
-> Antituner: hihi to pak myslíš na to jak si lehnout abys ne- znova
14:32:37
10.01.2005
10.01.2005
Ampér
-> Hanuš: Už zase máš ty pesimistický představy.Tak to budem muset zajít na a pak se*78* a uviddíš,že rázem budeš myslet na něco jiného*1*
18:18:57
06.01.2005
06.01.2005
Hanuš
-> hany: Rána to byla a to jsem jel tak 20 km/h .Kdybych to potkal v 80 tak by byla určitě potrhaná podlaha, nádrž, převodovka,prostě tak do šrotu. Mohlo by to jít i na budku. Fuj nebudu ani na to myslet jak by dopadla.
09:35:36
06.01.2005
06.01.2005
hany
dobrý to musela bejt bomba rameno se vymění jako nic
20:10:51
02.01.2005
02.01.2005
Hanuš
-> minno: Potkal jsem na sněhu takový železný rošt na popelnici.
18:27:28
02.01.2005
02.01.2005
minno
ako sa ti podarilo ohnúť to rameno na p. náprave?
19:07:15
20.12.2004
20.12.2004
Jarda2
-> Hanuš: Tak co už jsi tam volal ? Myslim tu věc jak jsme posledně objížděli a za co by mi mohla modrá nafackovat...
19:48:45
15.12.2004
15.12.2004
Hanuš
-> Tuner#2: Až příjde čas tak jí sklepnu za tejden. .
19:03:03
15.12.2004
15.12.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: No o tom zacházení bych pomlčel ne dělám si srandu - hlavně už aby jsi začal i Ty něco dělat a ne jen buzerovat mě :o)))
18:22:57
14.12.2004
14.12.2004
Hanuš
-> **R@ZOR**: Ty nový jdou na auto a ty starý tak do šrotu.
-> TUNER: Asi si řek snížit o 8 cm tak pružinu žíznout taky 0 8cm spíš víc, tím se nic nezkazí. Dřepělo to na uříznutých dorazech.Chudinka náprava. Takový zacházení si nezaslouží.
-> TUNER: Asi si řek snížit o 8 cm tak pružinu žíznout taky 0 8cm spíš víc, tím se nic nezkazí. Dřepělo to na uříznutých dorazech.Chudinka náprava. Takový zacházení si nezaslouží.
06:58:59
14.12.2004
14.12.2004
TUNER
-> Hanuš: Koukam původní majitel byl pěkný prase....Takhle tu pružinu ojebat....
00:06:59
14.12.2004
14.12.2004
R@ZOR
-> Hanuš: Ty starý, nebo nový? :-)