skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
23:19:46
25.08.2004
25.08.2004
U-Geen
-> Hanuš: a nebo na ušnim :-)
23:19:12
25.08.2004
25.08.2004
Hanuš
-> TUNER: Tak já ve 120 to zachvíly budu mít stejný nebo se aspoň přiblížím. Ale ty ne.Kde bude chyba???
23:15:49
25.08.2004
25.08.2004
Hanuš
-> Tuner#2: Jak, že jsem pacient??? to ty. 0,6 KW se ti zdá hodně?? to je snad tak hranice odkud se to dá trochu poslouchat.Než 4x20W PMPO tak to rači nic!!!Až budu mít tak 1KW to už snad budu spokojenej.To až na jaře.Jestli ani to nepomůže tak zkončím u Chocholouška
17:39:58
25.08.2004
25.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Mám pro tebe ten jistič 80Amp, tak se dnes zastav - jistota je jistota :o))
11:16:38
25.08.2004
25.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hlavně čím by jsi to živil - už takhle je to problém :o))
11:08:39
25.08.2004
25.08.2004
TUNER
Co takhle udělat výkon audia podle výkonu motoru? Asi by se mi muzika o výkonu 110 kw do auta nevešla cooo?
10:30:18
25.08.2004
25.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jsme to včera zapojily... Magnat Rock 800 je zapojený na přední kompa Spirit S 160 a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300. No a Sinus live 1002 je zapojená na zadní repro Sinus live 16 c. Zvuk se zase výrazně zlepšil a pročistil a dost narostla dymamika a max. hlasitost. Jenže Hanuš je pacient a už mu skoro 0,6 kW nestačí!!!! Co já s ním mám dělat??
18:37:53
24.08.2004
24.08.2004
Hanuš
-> TUNER: Tak to máš dobrý. Já ho nechám asi vymazat a vyměním motor.Z tutím se nedá jezdit.Chce to prozačátek aspoň fáčko pak se uvidí.
18:34:03
24.08.2004
24.08.2004
Hanuš
-> Tuner#2: Při tachometrových 145 km/h byla skutečná 129,6 km/h to by odpovídalo zkreslení 11%. Tuner#2 tam má chybu. těch 116 -117 odpovídá 130 km/h.
18:33:51
24.08.2004
24.08.2004
TUNER
Tak tam dam 180 S...Nemohly,v techničáku žádný neni...
18:29:39
24.08.2004
24.08.2004
Hanuš
-> TUNER: Já tam dám zase 130L co tam bejvala.Tak jestli mi zas zastaví tak nebudou chápat. Tobě by číslo motoru kontrolovat nemohly!!!!!!
18:26:44
24.08.2004
24.08.2004
Hanuš
-> Tuner#2: Tak čas upgrade je tu!!! Včera přišel zesík(Magnat The Rock 800), tak dnes ho z Tunerem#2 zapojíme a naladíme.
16:29:18
24.08.2004
24.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To je jasný, když jsme je tak pracně zavařily :o))
16:18:14
24.08.2004
24.08.2004
TUNER
Díry neee,proboha...Tak si uděláme samolepky a můžem podle potřeby měnit.....105 L,105 S,120 L,120 LS....atd.....
16:10:18
24.08.2004
24.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Já bych dal 105 S - když už, tak už :o)) ale díry do čela kvůli tomu dělat nebudu
16:08:11
24.08.2004
24.08.2004
TUNER
že bych dal taky 105 L....?
12:08:13
24.08.2004
24.08.2004
MATTESS
-> Tuner#2:
11:20:04
24.08.2004
24.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Včera jsme měli zážitek s policajtama :o)) Jezdíme kousek za vesnici ladit zesilovače na takovou boční cestu kam nikdo nejezdí. Oni jeli okolo a hned zpátečka a zastavili za námi. Přišli a chtěli doklady a co tady děláme - "ladíme muziku a nechceme rušit sousedy" :o)) Aha a šel si prověřit doklady do feliny. Za chvíli přišel a že chce vidět buď číslo kasle nebo motoru. Hanuš otevřel motor, on si posvítil a říká "To souhlasí!!! jak to teda, že máte na kasli Š 105, když papírově je to 120?? Hanuš na to: "To je matení nepřítele - takhle to jede víc než vypadá :o)))" Policajt na to: "Aha, to mě zmátlo - tak naschle a odjeli...
17:43:25
23.08.2004
23.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak mě včera Hanuš svezl ve své raketě :o)) a má tam nově daný tachometr z kola. Při tachometrových 100km/h jsme jeli skutečných 89 - 90km/h a když tam bylo na tachometru 140km/h, tak jsme jeli 116 - 117 km/h. je pravda, že tam má menší kola (165/70 R 13), ale i tak je rozdíl dost velký. Říkal, že ho asi vyndá, že si takhle myslí, že to ještě míň jede :o)))) Mimochodem chystá se změna audia!!!! Těšte se na info a foto.
18:36:37
05.08.2004
05.08.2004
Hanuš
-> Tuner#2: Tak vydíš,že není. Už se na něj těším. Upgrade audia je třeba!!!