skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak jsem k ní přišel?
Byla tátova. Koncem dubna 2008 do nás ale narazil jeden blbeček a byla neschopná provozu. takže si táta koupil něco jiného a tohle mi nechal na doježdění když si ji opravím. Měla zrušený celý levý předek a hnutou nápravu. Po nějaké době jsme ji dali dohromady a uvedli do provozu. Byla z toho zas klasická sériová škoda 120L.
MOTOR
Klasický sériový motor 120L.
INTERIER
Lehce upravený sportovními potahy, koberečky, čalounění na palubovce a sportovní hlava řadící páky.
EXTERIER
Koupené spoilery a menšíma úpravama, křídlo (původně z rapida), tlumič na výfuku, barva zeleno-modro-stříbná.
DALŠÍ DOPLŇKY
Modré diody za předním oknem, modré halogenové žárovky, modré blikačky ve světlech, bílé přední blinkry.
ÚMRTNÍ LIST
Bohužel se vydala do věčných lovišť... Opustila nás v září 2008...
Byla tátova. Koncem dubna 2008 do nás ale narazil jeden blbeček a byla neschopná provozu. takže si táta koupil něco jiného a tohle mi nechal na doježdění když si ji opravím. Měla zrušený celý levý předek a hnutou nápravu. Po nějaké době jsme ji dali dohromady a uvedli do provozu. Byla z toho zas klasická sériová škoda 120L.
MOTOR
Klasický sériový motor 120L.
INTERIER
Lehce upravený sportovními potahy, koberečky, čalounění na palubovce a sportovní hlava řadící páky.
EXTERIER
Koupené spoilery a menšíma úpravama, křídlo (původně z rapida), tlumič na výfuku, barva zeleno-modro-stříbná.
DALŠÍ DOPLŇKY
Modré diody za předním oknem, modré halogenové žárovky, modré blikačky ve světlech, bílé přední blinkry.
ÚMRTNÍ LIST
Bohužel se vydala do věčných lovišť... Opustila nás v září 2008...