skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem se rozhodl aktualizovat popis auta.
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
extrem - komentáře:
08:18:09
28.10.2010
28.10.2010
Borin - Král tuzerů
Méně je někdy více...
18:19:22
27.10.2010
27.10.2010
Kurier Grobar
tak toto je už náklad
16:16:43
11.09.2010
11.09.2010
Martin Filip
pokud to vsechno vyjde jako ze nerikam ze to tak prvni okukani bude ve vyskove a potom zakonceni v brne na vystavisti tak uvidime .
20:25:23
10.09.2010
10.09.2010
Placko
niesom až za take radikalne zmeny na aute .....ale toto je fakt kráásna práca chválim
20:15:50
10.09.2010
10.09.2010
Minik03
Neni to sice muj salek kavy, jsem spise zastancem funkcionalisticych uprav, ale co se tyce provedeni, vypada to precizne.
20:10:59
09.09.2010
09.09.2010
David V6
-> Martin Filip: pěkný moc pěkný,už abych ji vyděl na živo
19:11:29
09.09.2010
09.09.2010
Norton
moc pekna prace :o) nadhera :o)
12:34:35
09.09.2010
09.09.2010
exwrcteam
moc pekna prace skoda jen dvou veci palubk z fely a lamb dveri jinak osobne poklona lak vyzera moc pekne:)
11:56:47
09.09.2010
09.09.2010
Kapřík
-> Martin Filip: kola se mi vůbec nelíbí a jak už tu zaznělo, působí strašně lacině a prostě divně...No a co ta potrhaná skořepina u spolujezdce? Jinak chtělo by to pořádný fotky Jako je to pecka, ale určitý věci to chce vychytat
21:42:40
08.09.2010
08.09.2010
Edisek
nějakou dobroou fotku zadku sem dej, jinak krásná škodule, pěkne jsi udělal ten "nárazník" resp. přední stěnu
a nerozflákej to někde
a nerozflákej to někde
21:39:03
08.09.2010
08.09.2010
ondrej1
fakt extrem ale vyzera pekne hlavne sa mi paci ta palubka a dvere:):)
21:11:00
08.09.2010
08.09.2010
syky.ja
pecka.ale za me libovejší kola.tyhle jsou dost divny.pusobej dost lacině
21:02:28
08.09.2010
08.09.2010
CHLUP
-> Martin Filip: máš to fešácký
20:48:22
08.09.2010
08.09.2010
Karlos (WIO46)
Mě se to tedy nelíbí. Na druhou stranu všechna čest za veškeré práce, provedení je skvělé.
20:45:16
08.09.2010
08.09.2010
Petrson
-> Martin Filip: Povedená přestavba, moc pěkný.
20:29:37
08.09.2010
08.09.2010
castrol
-> Martin Filip: pekna farba
20:16:13
19.05.2010
19.05.2010
Sp4rc0
Pekna pracicka..Docela se tesim az to bude komplet!
20:37:28
13.05.2010
13.05.2010
stevotuner
krasna pracicka poklona majstrovi
16:14:16
13.05.2010
13.05.2010
Bucifalek
A seš si jistej že z tý garáže vyjedeš:-DAby jsi to nezničil:-D Doufám že touvidim v realu
13:02:04
13.05.2010
13.05.2010
Evž@
wody 29.04.10 15:41:36 napsal:
Slušná práce..Ale na cesty legálně s tím asi nemůžeš že?
Martin Filip 29.04.10 22:05:43 napsal:
zaleži kolik mas odvahy
a jinak nejhorši smrt je z vyplašení
KDO SE BOJÍ NESMÍ DO LESA
Slušná práce..Ale na cesty legálně s tím asi nemůžeš že?
Martin Filip 29.04.10 22:05:43 napsal:
zaleži kolik mas odvahy
a jinak nejhorši smrt je z vyplašení
KDO SE BOJÍ NESMÍ DO LESA