skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LR PRODANÁ!!!...
Škoda 130 L Rok výroby 1986
KASTLE
Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.
Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...
Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...
Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...
Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...
Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...
Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...
Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...
INTERIER
Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...
Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.
Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.
Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...
PODVOZEK
Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing
Zkrátka komplet GO...
Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...
Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...
KOLA
Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty
Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13
MOTOR
Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...
PLÁNY DO BUDOUCNA
Šroubovaný rám
Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema
Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting
Přední Laminátovou kapotu
Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................
PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu
Škoda 130 L Rok výroby 1986
KASTLE
Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.
Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...
Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...
Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...
Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...
Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...
Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...
Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...
INTERIER
Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...
Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.
Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.
Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...
PODVOZEK
Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing
Zkrátka komplet GO...
Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...
Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...
KOLA
Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty
Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13
MOTOR
Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...
PLÁNY DO BUDOUCNA
Šroubovaný rám
Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema
Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting
Přední Laminátovou kapotu
Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................
PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu
Zdendis - komentáře:
15:50:06
15.07.2008
15.07.2008

Eidy
-> Zdendis: Doksy nevyjdou. Kreje se s naší vlastní akcí www.historicivroudnici.wz
.cz
09:05:44
15.07.2008
15.07.2008

Zdendis
-> Eidy: Tak to nevím,ale já sem myslel,že právě přijedeš do Hrochova Týnce
Ale kdyby ti třeba na podzim vyšli Doksy
Ale kdyby ti třeba na podzim vyšli Doksy
09:03:06
15.07.2008
15.07.2008

Zdendis
-> Petuli: Děkuji ti pane,však ty to máš taky pěkně udělaný....
09:01:36
15.07.2008
15.07.2008

Zdendis
-> blue demon: Děkuju a jestli pojedeš Mimon,tak se tam uvidíme

23:36:13
14.07.2008
14.07.2008

Eidy
-> Zdendis: čeče, kdy já si tu tvojí krasavici prohlídnu?
22:04:52
14.07.2008
14.07.2008

Petuli
-> Zdendis: se mi líbí jak máš udělaný motor a prostor kolem něj 

17:22:44
13.07.2008
13.07.2008

blue demon
Noo já jsem to na vlastní oči neviděl, ale na fotkách to vypadá moc hezky. Nadchl mě hlavně podvozek a interiér 

15:02:24
17.06.2008
17.06.2008

CHLUP
jj ja tebe taky ale dobrej vejlet neee
12:33:23
17.06.2008
17.06.2008

Zdendis
-> CHLUP:Díky a rád sem tě poznal

22:03:56
14.06.2008
14.06.2008

CHLUP
moc pekne udelany dneska jsem to videl na vlastni oci a to je dost dobre udelany


15:54:09
13.06.2008
13.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Čau pane, nemáš foto ze srazu o min. výkendu Vráťovo eRka s V8čkou? Pokud jo, tak mě je prosím hoď do mailu. Díky moc.
16:12:53
09.06.2008
09.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: JJ já už brázdu vyoral, tak bys mohl něco předvést i Ty 

15:39:53
09.06.2008
09.06.2008

Eidy
-> Tuner#2: Copak sprinty, ty mě až tak netrápí. Ale slalom povídáš?
No tak to uvidíme. Třeba bych se mohl někde ztrapnit 
No tak to uvidíme. Třeba bych se mohl někde ztrapnit 
15:14:15
09.06.2008
09.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Ale podle mě je to spíš maximum než minimum jak píšeš.
15:13:34
09.06.2008
09.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Fakt? Tak koukám co návod a pumpa to originál :-)
15:10:02
09.06.2008
09.06.2008

Zdendis
-> Eidy: Tak to je škoda,ale není všem dnům konec

15:09:57
09.06.2008
09.06.2008

Maxx
-> Zdendis: moc pekna prace a s tema kolama je to 100% luxus!

15:08:20
09.06.2008
09.06.2008

Zdendis
-> Tuner#2:No.zatím pumpa šlape,ale nechci to zakřiknout.. Co se týče výšky,tak tady u tý píšou aspon 60cm od výšky hladiny v nádrži...
13:12:45
09.06.2008
09.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Aha, tak to chápu ale Hrocháč by jsi měl konečně dát, docela bych byl žvědavý na porovnání časů a je tam i slalom, takže se člověk trochu vyblbne.

12:46:44
09.06.2008
09.06.2008

Eidy
-> Tuner#2: Hrocháč ještě netuším. Na podzim rozebráno nebude, ale Doksy se mi krejou s naší vlastní akcí a na Běšiny už bývá zima a pršavo a navíc podzim je vyloženě závodní sraz takže 

Zdendis
