skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LR PRODANÁ!!!...
Škoda 130 L Rok výroby 1986
KASTLE
Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.
Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...
Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...
Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...
Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...
Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...
Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...
Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...
INTERIER
Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...
Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.
Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.
Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...
PODVOZEK
Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing
Zkrátka komplet GO...
Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...
Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...
KOLA
Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty
Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13
MOTOR
Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...
PLÁNY DO BUDOUCNA
Šroubovaný rám
Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema
Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting
Přední Laminátovou kapotu
Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................
PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu
Škoda 130 L Rok výroby 1986
KASTLE
Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.
Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...
Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...
Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...
Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...
Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...
Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...
Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...
INTERIER
Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...
Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.
Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.
Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...
PODVOZEK
Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing
Zkrátka komplet GO...
Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...
Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...
KOLA
Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty
Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13
MOTOR
Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...
PLÁNY DO BUDOUCNA
Šroubovaný rám
Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema
Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting
Přední Laminátovou kapotu
Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................
PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu
Zdendis - komentáře:
15:50:06
15.07.2008
15.07.2008
Eidy
-> Zdendis: Doksy nevyjdou. Kreje se s naší vlastní akcí www.historicivroudnici.wz
.cz
09:05:44
15.07.2008
15.07.2008
Zdendis
-> Eidy: Tak to nevím,ale já sem myslel,že právě přijedeš do Hrochova Týnce Ale kdyby ti třeba na podzim vyšli Doksy
09:03:06
15.07.2008
15.07.2008
Zdendis
-> Petuli: Děkuji ti pane,však ty to máš taky pěkně udělaný....
09:01:36
15.07.2008
15.07.2008
Zdendis
-> blue demon: Děkuju a jestli pojedeš Mimon,tak se tam uvidíme
23:36:13
14.07.2008
14.07.2008
Eidy
-> Zdendis: čeče, kdy já si tu tvojí krasavici prohlídnu?
22:04:52
14.07.2008
14.07.2008
Petuli
-> Zdendis: se mi líbí jak máš udělaný motor a prostor kolem něj
17:22:44
13.07.2008
13.07.2008
blue demon
Noo já jsem to na vlastní oči neviděl, ale na fotkách to vypadá moc hezky. Nadchl mě hlavně podvozek a interiér
15:02:24
17.06.2008
17.06.2008
CHLUP
jj ja tebe taky ale dobrej vejlet neee
12:33:23
17.06.2008
17.06.2008
Zdendis
-> CHLUP:Díky a rád sem tě poznal
22:03:56
14.06.2008
14.06.2008
CHLUP
moc pekne udelany dneska jsem to videl na vlastni oci a to je dost dobre udelany
15:54:09
13.06.2008
13.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Čau pane, nemáš foto ze srazu o min. výkendu Vráťovo eRka s V8čkou? Pokud jo, tak mě je prosím hoď do mailu. Díky moc.
16:12:53
09.06.2008
09.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: JJ já už brázdu vyoral, tak bys mohl něco předvést i Ty
15:39:53
09.06.2008
09.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Copak sprinty, ty mě až tak netrápí. Ale slalom povídáš? No tak to uvidíme. Třeba bych se mohl někde ztrapnit
15:14:15
09.06.2008
09.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Ale podle mě je to spíš maximum než minimum jak píšeš.
15:13:34
09.06.2008
09.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Fakt? Tak koukám co návod a pumpa to originál :-)
15:10:02
09.06.2008
09.06.2008
Zdendis
-> Eidy: Tak to je škoda,ale není všem dnům konec
15:09:57
09.06.2008
09.06.2008
Maxx
-> Zdendis: moc pekna prace a s tema kolama je to 100% luxus!
15:08:20
09.06.2008
09.06.2008
Zdendis
-> Tuner#2:No.zatím pumpa šlape,ale nechci to zakřiknout.. Co se týče výšky,tak tady u tý píšou aspon 60cm od výšky hladiny v nádrži...
13:12:45
09.06.2008
09.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Aha, tak to chápu ale Hrocháč by jsi měl konečně dát, docela bych byl žvědavý na porovnání časů a je tam i slalom, takže se člověk trochu vyblbne.
12:46:44
09.06.2008
09.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Hrocháč ještě netuším. Na podzim rozebráno nebude, ale Doksy se mi krejou s naší vlastní akcí a na Běšiny už bývá zima a pršavo a navíc podzim je vyloženě závodní sraz takže