
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
r.v. 89 bez koroze díky majiteli předemnou Pepinovi
Podvozek:
* přední a zadní náprava vyztužena, tlumiče HP Sporting, rozpěra přední nápravy,
* stabilizátor 22m
* Zadní stabilizátor 17 mm
* Al. kola Ronal, 5,5x13, pneu 185/60, podložky přední 14mm, zadní 25mm (MINULÉ)
* Kola ARC elektron střed AL límce 6,75 palce dle vyvažovačky 7 palců (MINULÉ)
* Přední 2,75/ 4 palce
* Zadní 3 / 3,75 palce + podložka 20mm
* Pneu 195/45x13 Continental
* Kola Kříže 7" (SOUČASNÉ)
* Pneu 185/55x13 Avon s "E"
* Zadní kola + podložka 22 mm
* Nové zadní pružiny od Sakyho
* Nové přední pružiny od Sakyho
* Nové ostré hřebenové řízení od Sakyho
* Nové přední destičky DS 2500
* Zadní kotouče
Motor
* 1490ccm, ing. Martin Čepek, Motor Excel Tuning
* svody 4+1 + tlumič p. Hlušička šopováno hliníkem
* elekrické palivové čerpadlo Pierburg
* sací potrubí přez hlavu Š 130 LR Motor Excel Tuning
* karburátory Weber 45 DCOE Motor Excel Tuning
* vzuchový filtr vlastní výroba dle 130 LR
* Vložka do filtru K&N
* Nový chladič vody postavený na zakázku
* Jiné bezkontaktní zapalování, cívka Bosch
* Interier
* Přední sedadla anatom Jom černé barvy
* 4 bodové pásy
* Zadní černá sedadla Rapid, kulaté budíky + teplota , tlak oleje , ampérmetr
* Dobový sportovní volant
*Exterier
* Nová zadní světla Pal
* Nové přední blinkry Pal
*
VIDEA
Foto-animace ze života auta : http://www.youtube.com/wa tch?v=QEAXpX7NEFQ
rok 2011
Okruh v Mostě :
Rok 2012
Cesta na sraz :
Rok 2013
Cesta na sraz 2013-1.část (aneb jak honíme RS Octavii) :
Cesta na sraz 2013-2.část:
Podzimní odjezd ze srazu ..se zvukem dvojitých weberů pod kapotou :-) :
r.v. 89 bez koroze díky majiteli předemnou Pepinovi
Podvozek:
* přední a zadní náprava vyztužena, tlumiče HP Sporting, rozpěra přední nápravy,
* stabilizátor 22m
* Zadní stabilizátor 17 mm
* Al. kola Ronal, 5,5x13, pneu 185/60, podložky přední 14mm, zadní 25mm (MINULÉ)
* Kola ARC elektron střed AL límce 6,75 palce dle vyvažovačky 7 palců (MINULÉ)
* Přední 2,75/ 4 palce
* Zadní 3 / 3,75 palce + podložka 20mm
* Pneu 195/45x13 Continental
* Kola Kříže 7" (SOUČASNÉ)
* Pneu 185/55x13 Avon s "E"
* Zadní kola + podložka 22 mm
* Nové zadní pružiny od Sakyho
* Nové přední pružiny od Sakyho
* Nové ostré hřebenové řízení od Sakyho
* Nové přední destičky DS 2500
* Zadní kotouče
Motor
* 1490ccm, ing. Martin Čepek, Motor Excel Tuning
* svody 4+1 + tlumič p. Hlušička šopováno hliníkem
* elekrické palivové čerpadlo Pierburg
* sací potrubí přez hlavu Š 130 LR Motor Excel Tuning
* karburátory Weber 45 DCOE Motor Excel Tuning
* vzuchový filtr vlastní výroba dle 130 LR
* Vložka do filtru K&N
* Nový chladič vody postavený na zakázku
* Jiné bezkontaktní zapalování, cívka Bosch
* Interier
* Přední sedadla anatom Jom černé barvy
* 4 bodové pásy
* Zadní černá sedadla Rapid, kulaté budíky + teplota , tlak oleje , ampérmetr
* Dobový sportovní volant
*Exterier
* Nová zadní světla Pal
* Nové přední blinkry Pal
*
VIDEA
Foto-animace ze života auta : http://www.youtube.com/wa tch?v=QEAXpX7NEFQ
rok 2011
Okruh v Mostě :
Rok 2012
Cesta na sraz :
Rok 2013
Cesta na sraz 2013-1.část (aneb jak honíme RS Octavii) :
Cesta na sraz 2013-2.část:
Podzimní odjezd ze srazu ..se zvukem dvojitých weberů pod kapotou :-) :
Jirka Škoda 120L - komentáře:
paradni šade

Prodat tohle? To snad ne? 

Ahoj. Tak auto zůstalo doma, nebo je prodané?
Ako vraví Kurier, toto je absolútny "TOP"!!!!!!



-> Martin120L: jedna z najviac príťažlivých škodoviek na virte ! 

-> Martin120L: Koukám na to video a pěkně to řve, co v tom motoru je za vačku?
Díky za uznání mé práce
Ja ho dnes i slysel, kdyz projizdelo kruhac u Zdib a zvuk melo naprosto paradni :)
-> Martin120L: dnes jsem viděl auto.a musím říct pěkná práce.karoserie a hlavně ten motor super.klobouk dolů :-)
-> MATTESS: jo mělo.tamto smažu a napíšu to správnému člověku.ani jsem si toho nevšiml díky 

-> oppik: to asi mělo být na -> Martin120L: 

-> Martin120L: pekna skoda,super prestavba,hezke kola...... nech jazdi....
Pic kamaráde , co se s tebou děje ? Mobil vyplej..
doufam ze krabicka pro me jeste ceka v garazi a neni uz v popelnici :)
-> škodec: Je to tady z fóra, ale nemyslím si, že je to zrovna něco co si máš brát jako dogma viz. moje citace s kterou zásadně nesouhlasím... Podle toho by se ani jedna národní formule 1400 nerozjela.
-> Tuner#2: mozem sa spytat ohladom tej citacie ze odkial je a co sa tam riesilo, zaujima ma to, rad by som si to precital ako celok. dik

Urbi 07.06.12 12:45:07 napsal: → Nepér: je to tak na vačky do 265st. jak říkáš, max. 278/270, ale to už s pochybami. Na jiné už tento systém zaplování nedoporučuji vlivem zpoždění
Kolik jsi říkal, že to točíš na kruhu? Podle tohodle schématu máš na hoře předstih už pomalu zas na nule a výkon 40kW
A teď beze srandy, dorazíš o víkendu na FCC na Hracholusky?
Kolik jsi říkal, že to točíš na kruhu? Podle tohodle schématu máš na hoře předstih už pomalu zas na nule a výkon 40kW

A teď beze srandy, dorazíš o víkendu na FCC na Hracholusky?