skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je mý auto. Škodovka 125, rok výroby 1989. Při koupi měla najeto asi 65 tis.
Úpravy podvozku zatim nejsou valné - zkrátil jsem přední pera, z každý strany o 3/4 závitu. Ale chtělo by to sehnat sporotvní pružiny a tlumiče, ale zatím nejsem samostatně výdělečně činný, takže to musí ještě chvíli počkat.
MOTOR:
- snížená hlava (1,7 mm), komprese 9,7:1
- leštěný ventily, repasovaný sedla + ventily
- C vahadla
- vačka 280/280 by Schwejk
- odlehčená řemenice (teď má 0,75 kg)
- vnitřnosti rozdělovače za 105ky
- elektronové víko ventilů
- na výfuku navařená trubka o vetším průměru
- motocyklový karburátory Keihin CVK 34 (Kawasaki GPZ 500)
- dříve: - Weber 28/36 DCD (upravený difuzory 25/27)
- Weber 36 DCD (difuzory 24/28)
- sací potrubí z Erka
KAROSERIE:
- přední přídavný dálkový světla
- nerez lišty dveří z GLS.
- LR vana
INTERIÉR:
- sedačky Suzuki Swift GTi
- sportovní volant Raid
- hliníkový pedály
- bezpečnostní tříbodový pás Schroth
- upravená kulisa řazení (origo 125ková kulisa má dole plech s výřezem k zajištění zpátečky, ten jsem
nahradil plechem z 1203kový kulisy, která má 5 samostatnejch zářezů (6tej jsem vypiloval) pro každej kvalt. Výsledek je ten, že páka má přesně určený dráhy a nehýbe se nijak do stran.
Tady je jedno video ze sprintu (první pokusný...):
Úpravy podvozku zatim nejsou valné - zkrátil jsem přední pera, z každý strany o 3/4 závitu. Ale chtělo by to sehnat sporotvní pružiny a tlumiče, ale zatím nejsem samostatně výdělečně činný, takže to musí ještě chvíli počkat.
MOTOR:
- snížená hlava (1,7 mm), komprese 9,7:1
- leštěný ventily, repasovaný sedla + ventily
- C vahadla
- vačka 280/280 by Schwejk
- odlehčená řemenice (teď má 0,75 kg)
- vnitřnosti rozdělovače za 105ky
- elektronové víko ventilů
- na výfuku navařená trubka o vetším průměru
- motocyklový karburátory Keihin CVK 34 (Kawasaki GPZ 500)
- dříve: - Weber 28/36 DCD (upravený difuzory 25/27)
- Weber 36 DCD (difuzory 24/28)
- sací potrubí z Erka
KAROSERIE:
- přední přídavný dálkový světla
- nerez lišty dveří z GLS.
- LR vana
INTERIÉR:
- sedačky Suzuki Swift GTi
- sportovní volant Raid
- hliníkový pedály
- bezpečnostní tříbodový pás Schroth
- upravená kulisa řazení (origo 125ková kulisa má dole plech s výřezem k zajištění zpátečky, ten jsem
nahradil plechem z 1203kový kulisy, která má 5 samostatnejch zářezů (6tej jsem vypiloval) pro každej kvalt. Výsledek je ten, že páka má přesně určený dráhy a nehýbe se nijak do stran.
Tady je jedno video ze sprintu (první pokusný...):
Tommy / Škoda 125 - komentáře:
Jo je tady v popisu na něj odkaz. Bohužel, dnes je auto už na pravdě boží. Koroze byla obrovská a nezastavitelná... Motor ale čeká na další uplatnění.
Hezká, není s ní náhodou video na youtube ze sprintu?
Velmi pekna,sup do oblubenych




-> wody: Oddělal jsem z nich pojezdy. Zadní držák je plocháč přes origo úchyty, ve kterým jsou díry blíž u sebe, a přední je vingl s dírama. Na jednu stranu je blbý že sedačka nemá pojezdy (stejně jezdím akorát já, tak s tím nepotřebuju hejbat), ale s pojezdama je to strašně vysoký.
jak tam šly hodit ty sedaky....Jak moc jsi to musel upravovat
Používám Tommy a Šulda

Tak to je trochu trapný ne stejnou přezdívku a bílou 120cu
trochu divný






No tak video sem tam hodil, ale když budeš mlčet tak tě třeba nikdo nepozná... :-)
Nazdar prasáku doufam žes tam nedal to vydeo jaksmě rozdrtil tobys mě fakt nasral tadeas



No tak nevim jestli je to tim weberem, nebo tim zbytkem co v motoru není originál :-), ale žere to pod 8 l při normální jízdě, když plně využívám potenciálu motoru tak není problém se dostat výš...
jak to jezdí s tim weberem a kolik to tak žere?
pekne moc pkn ln tak dalej tesim sa na nove fotky.
