skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
něco málo o mně: 2003
Jmenuju se Roman, je mi 28 let a bydlím ve Vysokém Mýtě.
Ke svému autu jsem se dostal přes strejdu ( léto 1999 ). Vzhledem k tomu, že auto bylo původně služební, tak jsem nechal udělat novou plechařinu. Jelikož bydlím v „kolébce tuningu škodovek „ ( pro východní Čechy ) , jak nám často příznivci upravených aut říkají, tak jsem začal s pomocí kámošů z klubu a ochotě sousedů s vylepšováním….jak ??? můžete posoudit sami
ze série k tuningu:
Z výrobní linky můj Bělouš vyjel jako 120 LS s menší výbavou navíc, ovšem pouze jako 4 kvalt :-(((
Jaro 1999…
kompletní GO plechařiny
nový lak
spojlery od firmy Ellri
Jaro 2000...
převodovka 5ti-kvalt
Jaro 2001…
motor Škoda 724.135
originál sací a výfukové potrubí 136
4-pístové brzdy s propojkou na jednu hadici……co neubrzdíš, to neukecáš JJJ
vzduchový filtr K&N kit
rozšíření podvozku o 4 cm
Alu kola Apollo
interiér 130-tka
Jaro 2002…
přestavba podvozku – vlečná náprava, převod 4,22
zadní náprava rozšířena o 6 cm
tlumiče HP sporting , pružiny sníženy
úprava hlavy a ventilů
spasování potrubí
výfuk SEBRING s koncovkou DTM … ovšem pouze kopie
motor … vačka 280° ( ale stále 724.135 )
mikrořemenice
Podzim 2002…
prolisy – zimní provoz
Spotřeba se nepatrně zvedla mezi 7 – 8 l / 100 km, ale na druhou stranu dostal motor ten patřičnej výkon a krouťák se taky změnil. Max zůstala stejná ( 180 km/h podle tachometru ), přibilo však více aut, s kterými se mohu rovnat – hlavně rozjezdy a zrychlování při předjíždění. Nápis na zadním čele 125 L je teď asi docela drsný pro pár řidičů….
Léto 2003...
motor 742.136 - originál blok
+ úpravy ( ojnice, setrvák, vačka, hlava )
tónovaná skla
neony pod auto
Motor je teprve v záběhu, ale vypadá to, že to " pojede " ....
Podzim 2003...
oficiální přestavba motoru a podvozku na Š 136 - i přes běhání po úřadech to stálo za to
sportovní volant
Jaro 2004...
čirá zadní světla
sportovní svody na podélný tlumič výfuku
léto 2004...
vyvaření přední části vozu + výměna plechařiny
GO přední nápravy
příprava na lak
jaro 2005...
lak je hotový...teď už jen strojení a strojení...
konečně už zase jezdím...
jaro 2006...
trochu jsme s kámošem upravili Apolla na leštěný límec a střed v barvě vozu
Co připravuju:
vylepšení interiéru
chlazené kotouče vpředu
kotouče dozadu
Fotky jsou ze sezóny 2001-2003…
2005 nové fotky a nová image...
kontakt:
{roman.dalecky@fanklubsko da.cz}
Jmenuju se Roman, je mi 28 let a bydlím ve Vysokém Mýtě.
Ke svému autu jsem se dostal přes strejdu ( léto 1999 ). Vzhledem k tomu, že auto bylo původně služební, tak jsem nechal udělat novou plechařinu. Jelikož bydlím v „kolébce tuningu škodovek „ ( pro východní Čechy ) , jak nám často příznivci upravených aut říkají, tak jsem začal s pomocí kámošů z klubu a ochotě sousedů s vylepšováním….jak ??? můžete posoudit sami
ze série k tuningu:
Z výrobní linky můj Bělouš vyjel jako 120 LS s menší výbavou navíc, ovšem pouze jako 4 kvalt :-(((
Jaro 1999…
kompletní GO plechařiny
nový lak
spojlery od firmy Ellri
Jaro 2000...
převodovka 5ti-kvalt
Jaro 2001…
motor Škoda 724.135
originál sací a výfukové potrubí 136
4-pístové brzdy s propojkou na jednu hadici……co neubrzdíš, to neukecáš JJJ
vzduchový filtr K&N kit
rozšíření podvozku o 4 cm
Alu kola Apollo
interiér 130-tka
Jaro 2002…
přestavba podvozku – vlečná náprava, převod 4,22
zadní náprava rozšířena o 6 cm
tlumiče HP sporting , pružiny sníženy
úprava hlavy a ventilů
spasování potrubí
výfuk SEBRING s koncovkou DTM … ovšem pouze kopie
motor … vačka 280° ( ale stále 724.135 )
mikrořemenice
Podzim 2002…
prolisy – zimní provoz
Spotřeba se nepatrně zvedla mezi 7 – 8 l / 100 km, ale na druhou stranu dostal motor ten patřičnej výkon a krouťák se taky změnil. Max zůstala stejná ( 180 km/h podle tachometru ), přibilo však více aut, s kterými se mohu rovnat – hlavně rozjezdy a zrychlování při předjíždění. Nápis na zadním čele 125 L je teď asi docela drsný pro pár řidičů….
Léto 2003...
motor 742.136 - originál blok
+ úpravy ( ojnice, setrvák, vačka, hlava )
tónovaná skla
neony pod auto
Motor je teprve v záběhu, ale vypadá to, že to " pojede " ....
Podzim 2003...
oficiální přestavba motoru a podvozku na Š 136 - i přes běhání po úřadech to stálo za to
sportovní volant
Jaro 2004...
čirá zadní světla
sportovní svody na podélný tlumič výfuku
léto 2004...
vyvaření přední části vozu + výměna plechařiny
GO přední nápravy
příprava na lak
jaro 2005...
lak je hotový...teď už jen strojení a strojení...
konečně už zase jezdím...
jaro 2006...
trochu jsme s kámošem upravili Apolla na leštěný límec a střed v barvě vozu
Co připravuju:
vylepšení interiéru
chlazené kotouče vpředu
kotouče dozadu
Fotky jsou ze sezóny 2001-2003…
2005 nové fotky a nová image...
kontakt:
{roman.dalecky@fanklubsko da.cz}
Romis / Š120 LS - komentáře:
nazivo je hezci jen by to v predu chtelo niz :)
hezká práce moc pěkná...
moc pěkná


-> Romis: Tohle auto znám

-> Romis: není ta fotka,co máš v náhledu u muzea v Loukově???
-> Power of Bass: no mi dříve narození si to ještě pamatujem,byli to hezké časy.Byl to vždycky poslední víkend prázdnin a sešlo se tam vždycky hodně pěkných škodovek.

pekny vozitko
btw u te fotky s bilym auti a tiulkem RpR 2001 to ma byt Roznov pod radhostem?
kua ja tam bydlim a vubec sem otom nevedel 



pekne auticko
-> U-Geen: ja mam treba canon 2mpx a ta moje modra v interieru taky nejde vubec vyfotit, z fotek je o dost svetlejsi... a ruzny nastavovani nnepomohlo... REMIX ma stejnej problem (taky s modrou)
Focený je to Minoltou...jde o to, že se barva mění i během dne, ale reflexní barva to není...

-> Romis: spis je to rukama nebo typem digitalu - cim je to foceny?
Ve skutečnosti je barva trošičku jiná, ale to je bohužel úděl digitálů...jsem rád, že se líbí.
U tebe se Vici nezavděčím v ničem, ale je to tvůj názor...
U tebe se Vici nezavděčím v ničem, ale je to tvůj názor...
Pěkná kombinace barviček

me taky vic
me se to teda ted libi o dost vic...
tos to se myslim cosi nepovedlo. puvodni podoba a barva byla cosi lepsi
zvysuju na 10b
J.
J.
fakt pekny....takovej moturek by se mi libil....
(8)
(8)
To hrdlo k nádrži je povrchově upraveno - tvrdochrom....

Pěkný autíčko, ta hadice, teda spíš trubka k palivový nádrži, to je nerez? Jestli ne tak to stejně vypadá skvěle! Co se týče motoru přidávám se k ostatním, fuckt hezké.