jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

07:49:48
19.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> COL: třeba časem... zatím mi postačí ty lumelácký indikátory 4, špatný vůbec nejsou, akorát jsou velký a náchylný na "úraz" 8
13:12:13
18.10.2011
COL
-> Marcius:

to si myslim, ze nedaji. Tenhle kulaty typ je asi starsi, pak jsem videl uz jen takove plossi, co maji uvnitr snek, tohle ma koleckovy prevod asi 1:30 nebo tak nejak. Ten kulaty typ se mi spis hodil. Treba by se dala sehnat nejaka romlacena pristrojovka za rozumny peniz... Z ceho konkretne jsou ty moje, nevim. Krokace maji ale jednu zasadni nevyhodu musi se jim nejak vyresit referencni poloha.
12:52:15
18.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> jack51 13.10.11 20:30:55: covece jaka prasarna, to máš úplně luxusně udělaný... no prosvícený stupnice jsem udělal na zkoušku a ve finální verzi je taky aplikuju.... turbo je mazec, akorat to nefunguje 3 přes zimu to musím vyřešit ... asi karbec doplním o přídavnej vstřikovač a s AVRkem jeho řízení... tady už se nabízí udělat rovnou stříkačku 40



-> COL: paráda... nedají se ty krokáče koupit zvlášť ? protože kupovat třeba celou přístrojovku z golfa 4 jen pro motorky je neefektivní... to už by bylo lepší vzít i celou palubku z G4ky se vším všudy a vepchat do rapida ..
01:27:26
18.10.2011
COL
Ha...! dalsi stavitel budiku, hezka prace a pekna BM640 v pozadi.... Cim to tocis tema rucickama? to jsou vyndane indikatory z otackomeru? Ale prijde mi to nejake mensi....



Ja provozuji uz nejaky cas tohle:

skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali?got opost=1...

Odkaz nejak nechodi :o/

tak je to na tomhle listu: skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali?pof fset=70...



Jinak 2xAVR, 3+1 x krokac (z VW/Skoda kombiku), rs485, snimani okolniho svetla a rizeni jasu, az na dvojite stupnice u malych budiku seriovy vzhled - bohuzel jsem zatim nesehnal displej padnouci do vyrezu v tachometru, tak je tam furt mechanicky. Stit je zamenny s originalnim stitem vcetne puvodnich konektoru - takze pri osazeni do jakehokoliv serioveho auta vse zakladni funguje stejne jako na seriovem stitu.
upraveno 6x, naposled 18.10.2011 02:05:57
20:05:14
14.10.2011
krtik
-> jack51: vypadá to velmi dobře 4. Moc neznám hranatý budíky, ale hádám, že vnitřnosti z budíků origo zůstaly nebo aspoň zůstal princip ovládání pohybu ručky, jako má Marcius?
20:37:37
13.10.2011
jack51
... Ale nejvetsi radost mam s osazeni tohodle IO - rozmer cca 10x9mm :)) (bude to krasny mix klasickych a SMD soucastek :))



Ovsem vysledek celeho projektu stale nejisty a v nedohlednu :(
zvětšit jack51/136GL - obrázek od jack51 vložen 13.10.2011 20:37:37
upraveno 2x, naposled 13.10.2011 20:39:30
20:35:42
13.10.2011
jack51
... Castecne osazena zakladni deska
zvětšit jack51/136GL - obrázek od jack51 vložen 13.10.2011 20:35:42
20:33:55
13.10.2011
Péďa17
-> jack51: 156
20:30:55
13.10.2011
jack51
-> Marcius: No ty prosvetleny stupnice jsou pekna mazarna 4 a to turbo jeste vetsi 6.

Ja jsem vyfotil zkusebni slozeni budiku se zakladni deskou - je tam aspon trosku videt ta divocina :)
zvětšit jack51/136GL - obrázek od jack51 vložen 13.10.2011 20:30:55
13:32:45
11.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> jack51: skoda-virt.cz/cz/.../4769 -marcius-rapid-130?x=1& ;of...



dole v komentářích... ale zezadu to je horší 3 nechce se mi to teď vyndávat z auta, jsem rád, že to drží po kupě 1 už pracuju na nové verzi
00:00:32
11.10.2011
stika87 - Maschinenführer
-> jack51: v mim vsechno zacalo :) nemam znacky ,voda, dirka,ty pneu :)
14:49:34
10.10.2011
jack51
-> Marcius: 3, toz taky vyfot 1
14:48:36
10.10.2011
jack51
-> stika87: No s tim mostem nevim - nejspis to nedopadne :(. Co trucuje v aute? 8
16:39:58
09.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jack51 07.10.11 22:32:12 napsal:

→ Marcius: Tjn, taky jsem hledel jak AVRka pordazily :(. Ale

vzhledem k celkove cene a praci me uz nejaky AVRko nerozhazi – nejdrazsi

pouzitej IO to jeste neni :)).

Jn, ten vnitrek nekdy nafotim – ale je to takova zajimava prasarna – nevim

jestli se tim chlubit 3.




vyfoť vyfoť, prasárna nevadí, si neviděl tu moji 3
13:27:43
09.10.2011
stika87 - Maschinenführer
-> jack51: sedacky :) jak to vydis s tim mostem ? me zacina trucovat auto :)
upraveno 1x, naposled 09.10.2011 13:30:35
13:15:35
09.10.2011
jack51
-> stika87: ? :)
13:14:36
09.10.2011
jack51
-> vhml: OK, diky za info 4.
12:03:20
09.10.2011
stika87 - Maschinenführer
grrrrrrr 3
09:59:51
08.10.2011
vhml
-> jack51: minium je 3mm ocel / 5mm dural
22:32:12
07.10.2011
jack51
-> Marcius: Tjn, taky jsem hledel jak AVRka pordazily :(. Ale vzhledem k celkove cene a praci me uz nejaky AVRko nerozhazi - nejdrazsi pouzitej IO to jeste neni :)).

Jn, ten vnitrek nekdy nafotim - ale je to takova zajimava prasarna - nevim jestli se tim chlubit 3.
Extreme Tyres