
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Popis:
Motor:
- blok 742.136, kompletně vyčištěn
- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI
- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg
- řemenice odlehčena na cca 720g
- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm
- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm
- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...
- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)
- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího
- svody omotané páskou ThermoTec
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60
- palivové čerpadlo Facet
- provoz min. N98 - většinou 100okt.
- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena
- svíčky NGK BCPR7ES
- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM
Úpravy 2012:
- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80
- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)
Převodovka a spojka:
- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr
- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)
- olej Paramo Gyrol 80W90
- spojka odpružená 190mm z TAZ1500
- přítlačný talíř SACHS
Podvozek
- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock
- ostřejší řízení (od Sakyho)
- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm
- podložky pod koly 20mm
- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock
- podložky pod koly 23mm
- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13
Úpravy 2012:
- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů
- stabilizátor 20mm
- tvrdé uložení ramen a řízení
- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm
- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm
- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,
- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13
Brzdy:
- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm
- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,
- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H
Úpravy 2012:
- hydraulická ruční brzda
- upravené brzdové desky LADA
Karoserie:
- kompletně vyvařená
- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů
- nová podlaha
- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky
- nové zadní lemy a vnější část podběhů
- nové dveře, kapoty a čela
- nový lak - 8180 červená rallye
- nové přední okno se zeleným pruhem
- střešní okno
- plastové podběhy, zástěrky předních kol
Interiér:
- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()
- zadní sedačky původní, béžové
- přední sedačky béžové z rapida
- koberec šedý ze Š125L
Úpravy 2012:
- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP
Elektrika:
- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů
- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé
- příprava na přední mlhovky
- centrál + alarm
- baterka přesunuta do kufru
Plánuji:
- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil
      Motor:
- blok 742.136, kompletně vyčištěn
- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI
- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg
- řemenice odlehčena na cca 720g
- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm
- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm
- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...
- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)
- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího
- svody omotané páskou ThermoTec
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60
- palivové čerpadlo Facet
- provoz min. N98 - většinou 100okt.
- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena
- svíčky NGK BCPR7ES
- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM
Úpravy 2012:
- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80
- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)
Převodovka a spojka:
- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr
- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)
- olej Paramo Gyrol 80W90
- spojka odpružená 190mm z TAZ1500
- přítlačný talíř SACHS
Podvozek
- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock
- ostřejší řízení (od Sakyho)
- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm
- podložky pod koly 20mm
- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock
- podložky pod koly 23mm
- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13
Úpravy 2012:
- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů
- stabilizátor 20mm
- tvrdé uložení ramen a řízení
- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm
- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm
- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,
- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13
Brzdy:
- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm
- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,
- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H
Úpravy 2012:
- hydraulická ruční brzda
- upravené brzdové desky LADA
Karoserie:
- kompletně vyvařená
- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů
- nová podlaha
- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky
- nové zadní lemy a vnější část podběhů
- nové dveře, kapoty a čela
- nový lak - 8180 červená rallye
- nové přední okno se zeleným pruhem
- střešní okno
- plastové podběhy, zástěrky předních kol
Interiér:
- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()
- zadní sedačky původní, béžové
- přední sedačky béžové z rapida
- koberec šedý ze Š125L
Úpravy 2012:
- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP
Elektrika:
- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů
- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé
- příprava na přední mlhovky
- centrál + alarm
- baterka přesunuta do kufru
Plánuji:
- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil
jack51/136GL - komentáře:
21:49:03
24.10.2007
24.10.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> MatthewS:  Jo ale zapomel si dodat kteryho roku 
	
21:48:04
24.10.2007
24.10.2007

MatthewS
			
				
			
		
		
-> Matty110L:  Sak pockej na jarni sraz bude premiera  
 
	 
 
21:48:04
24.10.2007
24.10.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> MatthewS:  Jenom aby
	21:46:05
24.10.2007
24.10.2007

MatthewS
			
				
			
		
		
S barvou se nechme prekvapit na konec tydne co lakyrnik vykouzli  uz se nemuzu dockat bo to bude nadhera
 uz se nemuzu dockat bo to bude nadhera 
	 uz se nemuzu dockat bo to bude nadhera
 uz se nemuzu dockat bo to bude nadhera 
21:25:30
24.10.2007
24.10.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> Matty110L:  No zatim asi ne :) - sam cekam co z toho vyleze
	21:23:19
24.10.2007
24.10.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> Tuner#2:  Diky, chtěl jsem se zeptat co ze chraničku si použil na kabel od baterky? Obyč husi krk moc nevydrži a nevim co tam dat
	21:17:29
24.10.2007
24.10.2007

Matty110L - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> jack51: odstín neprozradíš co??
	17:35:22
24.10.2007
24.10.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> jack51: Vypadá to zatím dobře, pěkná práce.
	
17:33:47
24.10.2007
24.10.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> Matty110L:  Diky, no barva vyresena je - ted se jenom ceka jak to dopadne 
	
15:02:02
24.10.2007
24.10.2007

Matty110L - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> jack51: -> MatthewS:  teda kucí fakt pěkná práce!!!a barva už je vyřešená???je to fakt pěknej kus práce!
	14:08:55
24.10.2007
24.10.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> MatthewS:  Ale je
	23:39:15
23.10.2007
23.10.2007

MatthewS
			
				
			
		
		
Tomu rikam pekne strukturovany zivotopis  
  A mne nedekuj neni zac preci
 A mne nedekuj neni zac preci 
	 
  A mne nedekuj neni zac preci
 A mne nedekuj neni zac preci 
23:35:20
23.10.2007
23.10.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> MatthewS:  Snažil jsem se vybrat to nejduležitější a nejnovější
	
22:05:27
23.10.2007
23.10.2007

MatthewS
			
				
			
		
		
-> jack51: No nevim je toho nejak malo :-D 
	
22:03:08
23.10.2007
23.10.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> MatthewS:  spokojenost? 
	
21:33:40
22.10.2007
22.10.2007

MatthewS
			
				
			
		
		
New foto  per to sem
 per to sem  
 
	 per to sem
 per to sem  
 
18:11:28
13.07.2007
13.07.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> MatthewS:  Neprovokuj, nebo ti donesu vzorek a budes kreslit jak barevnej :))
	13:19:50
13.07.2007
13.07.2007

MatthewS
			
				
			
		
		
-> jack51: Musis se dokopat k tomu udelat ten vykres a muzem to zkusit, a nebo jit do jupiteru  
 
	 
 
21:19:20
12.07.2007
12.07.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> Matty110L:  Jo a hliníky mam Apolla, ale bohuzel jsou v nich spatny sedla a neni koho kdo by me je udelal :((
	21:18:33
12.07.2007
12.07.2007

jack51
			
				
			
		
		
-> Matty110L:  Barvu pravě nevím jakou zvolit, láká mě červená, ale nic není jisty
	 jack51/136GL
            jack51/136GL
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      




 
 




