skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 105M r.v.1985
Vše začalo koupí v roce 2000,následovalo odstrojení,vyvaření,nové plechy a akrylátový lak.
Nové díly:
-kompletní chladící okruh
-kompletní brzdový okruh(ještě dvoupístky)
-v motoru rozvody,výbrus,zabroušení ventilů,seřízení
Takto jsem jezdil asi tři roky k maximální spokojenosti a bez jedíného problému.V roce 2003 jsem se pustil do úprav.Na žádné srazy jsem nejezdil tak mím pomocníkem se stal internet.
Pokračování v dalších letech:
-zadní vlečená náprava s výztužemi v komaxitu
-repasovaná převodovka 5-kvalt stálý převod 4,22
-předělání brzdového okruhu na čtyřpístky
-lehce upravený motor 781.136 z felicie a s tím související úpravy
-zápis tohoto motoru do TP,ještě než to zakázali(spousta papírů a dohadování se na úřadech)
-bezkontaktní zapalování s novým rozdělovačem
-sportovní filtr KN + nový karburátor sedr 2232(pro Š 136)
-vyztužená a zcela repasovaná přední náprava,v černém komaxitu+bezbarvý lak
-nové hřebenové řízení
-přední pružiny od Sakyho 250mm,
-koupě nových tlumičů od HP-sporting
-změna rozteče na 4x100,v předu převrtané náboje a vzadu nový unášeč
-AL kola původem z felicie po opravě a novém komaxitu
-rozpěry mezi tlumiči
-nové tvarové světlomety
-audio Sony s MP3,čtyřkanálový zesilovač a 8 reproduktorů Sony+Axton
-centrál na DO od Jablotronu
-sedačky z nového modelu favorita
-odhlučnění
A spousta menších i větších drobností na které si nyní nevzpomenu.
Dále chystám:
-nějaké změny v interiéru
-předělání audia
-výměna kola 5-tého převodového stupně nebo celý stálý převod
PS: Fotek je zatím málo,foťák se mi dostal do rukou poprvé a auto je "zazimováno".On o je "zazimováno" v podstatě po celý rok.V roce 2006 jsem s ním najel pouze 200Km.
Vše začalo koupí v roce 2000,následovalo odstrojení,vyvaření,nové plechy a akrylátový lak.
Nové díly:
-kompletní chladící okruh
-kompletní brzdový okruh(ještě dvoupístky)
-v motoru rozvody,výbrus,zabroušení ventilů,seřízení
Takto jsem jezdil asi tři roky k maximální spokojenosti a bez jedíného problému.V roce 2003 jsem se pustil do úprav.Na žádné srazy jsem nejezdil tak mím pomocníkem se stal internet.
Pokračování v dalších letech:
-zadní vlečená náprava s výztužemi v komaxitu
-repasovaná převodovka 5-kvalt stálý převod 4,22
-předělání brzdového okruhu na čtyřpístky
-lehce upravený motor 781.136 z felicie a s tím související úpravy
-zápis tohoto motoru do TP,ještě než to zakázali(spousta papírů a dohadování se na úřadech)
-bezkontaktní zapalování s novým rozdělovačem
-sportovní filtr KN + nový karburátor sedr 2232(pro Š 136)
-vyztužená a zcela repasovaná přední náprava,v černém komaxitu+bezbarvý lak
-nové hřebenové řízení
-přední pružiny od Sakyho 250mm,
-koupě nových tlumičů od HP-sporting
-změna rozteče na 4x100,v předu převrtané náboje a vzadu nový unášeč
-AL kola původem z felicie po opravě a novém komaxitu
-rozpěry mezi tlumiči
-nové tvarové světlomety
-audio Sony s MP3,čtyřkanálový zesilovač a 8 reproduktorů Sony+Axton
-centrál na DO od Jablotronu
-sedačky z nového modelu favorita
-odhlučnění
A spousta menších i větších drobností na které si nyní nevzpomenu.
Dále chystám:
-nějaké změny v interiéru
-předělání audia
-výměna kola 5-tého převodového stupně nebo celý stálý převod
PS: Fotek je zatím málo,foťák se mi dostal do rukou poprvé a auto je "zazimováno".On o je "zazimováno" v podstatě po celý rok.V roce 2006 jsem s ním najel pouze 200Km.
Roman / Škoda 136 - komentáře:
06:03:31
29.01.2007
29.01.2007
Mišák
-> Roman: Tak si to užij, já už to mám za sebou kdyby jsi potřeboval půjčit nějakej kotouč tak stačí říct.
21:48:45
26.01.2007
26.01.2007
Roman
Leštit budu sací potrubí,ještě se musí převařit,vezmu ho i zevnitř.Chci zapojit to vyhřívání v sacím potrubí,všechno jsem už sehnal.Mám domek na termostat z rapida,navý čerpadlo na rapida i hadice.
06:03:19
26.01.2007
26.01.2007
Mišák
-> Roman: Jsi se nějak rozjel. Já jsem zatím umístil rezervo kam patří a najednou je v kufru spousta místa. A taky se mě konečně podařilo seštelovat pořádně motor.
Co budeš leštit?
Co budeš leštit?
17:15:21
25.01.2007
25.01.2007
Roman
Měnil jsem brzdovou kapalinu,koupil jsem syntol DOT4 a pěkně jsem to s ní proplách,spotřeboval jsem 1,5litru(docela dost).Přetěsnil jsem benz.čerpadlo,dal novou barvu na příčku motoru.Jenom běžná práce.Asi začnu taky trochu leštit hliník.
13:02:58
25.01.2007
25.01.2007
Mišák
Tak konečně jseš tady taky.
Něco novýho za poslední dou na autě?
Něco novýho za poslední dou na autě?