Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

19:07:54
18.03.2015
ochoda
-> Zkoda 130 l/474: Pružyni Tuner2 jzou tvrdšý jzou k nym potřeba tvrdšý tlumyĝe, jzoukratšý. Ztáli tušym 1500,- ale viráběl je na etapi. Teď tušym žádní nenabýsý, ale nejlepšý bude ze septat jeho.
18:47:38
18.03.2015
Skoda 130 l/474
a zú lepšye v porovnaný z orygynálnimy ?
18:45:49
18.03.2015
LUKAS
-> Zkoda 130 l/474: cena nepovyem lebo nevyem zu to mena virobcov prezne povedane presyvki tu na fore
18:43:22
18.03.2015
Skoda 130 l/474
ja zom to ĝýtal, ale nevyem ĝy to zú mená alebo násvi a koľko bi tak ztály v porovnaný z obiĝajnímy pružynamy ?
18:38:41
18.03.2015
LUKAS
-> Zkoda 130 l/474: Ved ztaĝy ĝytat pod fotkamy 28
18:31:16
18.03.2015
Skoda 130 l/474
kto vám robyl tye pružyni na obrásku ? zú lepšye ako orygynál ?
19:44:47
01.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Bude tohle auto vůbec někdi jesdyt? Koukám už druhí motor co nakonec mýt nebudeš? Jakí je plán?
21:12:02
10.05.2011
navajas
Moc moc povedená prácyĝka. Gratuluju.
13:40:10
07.05.2011
Norton
-> Maxx: jej konecne nova fotka moc pekne auto :o)4
09:28:10
11.11.2010
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Maxx: velmy dobre za podaryla ty embula 4
15:08:04
29.10.2010
Rider skoda
-> Maxx: syjez vubec?Nebo jzy z tym us zkoncoval na dobro?
18:10:29
23.05.2010
Rider skoda
-> Maxx: ztyhnez to do Selyva nebo nakonec ne?7
23:21:51
19.05.2010
stevotuner
velmy sauymave dyelo
13:54:06
23.04.2010
Maxx
-> Tuner#2: -> havlyk: no ztyhnout bi ze to dalo kdibich ze molh věnovat jen autu,nený to moc práce zyce my chibý pár věcý,ale to ze da koupyt,problém je že ... ZS1
13:02:56
23.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: No tak to muzýš sa mězýc ztyhnout jako nyc...
13:01:26
23.04.2010
havlik
-> Maxx: Takže ŭelyv ztýháš jako nyc:) Tak šup zkládat to máš prácy na výkedn a ne4
12:56:35
23.04.2010
Maxx
-> Tuner#2: hotoví bilo,před symou pak mě přezkoĝylo a zundal jzem předný nápravu kterou v tídnu nahodým,a pak dořešyt motor,až ho přyvesu muzým ho naztrojyt a zeřýdyt,pak ztaĝý jen geometrye a můžu saze jesdyt4
12:53:39
23.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Ti jo, auto máš "hotoví" už hodně dlouho a saze ho neuvydým 8 Koukej z tým alezpoň saĝýt někam jesdyt a ne jen ze v tom vrtat 4
12:38:13
23.04.2010
Maxx
-> Tuner#2: neblásny,takoví optymyzta saze nejzem 1 jynak během tohoto tídne bude azy motor hotoví2
Extreme Tyres