Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

15:53:14
18.03.2012
Mates
-> Péďa17: Klidně, ale dej vědět, abych tam byl.
15:47:06
18.03.2012
Péďa17
-> Mates: gratuluji,v týdnu se stavím
15:17:28
18.03.2012
Mates
Motor je doma, ted ho doskládat a může vrčet.V týdnu dám fotky.
upraveno 1x, naposled 18.03.2012 15:23:08
17:49:28
03.02.2012
Péďa17
-> Mates: to jsem zvědav zda bude.
12:42:21
03.02.2012
Mates
-> Péďa17: To je jedno 4 .Saky psal,že do konce února je hotov,tak snad už se dočkám.
upraveno 1x, naposled 03.02.2012 12:42:51
11:50:17
03.02.2012
Péďa17
-> Mates: škoda že jsem si až tedka na někoho vzpoměl kdo by ti udělal motor rychleji:o) ach ta pamět,hlavně že je v rodině a vzpomenu si na něj až ted:o(
upraveno 1x, naposled 03.02.2012 11:50:47
15:49:21
02.02.2012
minno
-> afro100: už som sa k tomu premohol zohnúť :)
13:51:09
02.02.2012
afro100
-> minno: fotka 83, 84 ?
13:50:31
02.02.2012
minno
-> Mates: vyzerá ozaj perfektne. Len mi trochu nie je jasné, kde tam bude umiestnený filter. Či nejaká šiška na konci?
12:30:48
02.02.2012
Mates
-> Kurier Grobar: Taky se mi hrozně líbí.
12:27:20
02.02.2012
Kurier Grobar
-> Mates: krásny ten filterbox 5
18:12:25
25.01.2012
Mates
-> Péďa17: Dneska konečně napsal,že včera odeslal hlavu na snížení.Příští týden přijde klika z vyvážení a pak je to otázka pár dní,tak uvidíme.
12:34:50
25.01.2012
Mates
-> Péďa17: Vím,že se saky jenom vymlouvá,protože o víkendu jsme s Rádou jel do Prahy a psal jsem mu,že se stavím pro nějaké díly a omrknu motor.

Napsal že víkendy moc doma není, to mě zajímá kdy na tom dělá,když v týdnu je v práci.

Vůbec ani neodpovídá.
upraveno 1x, naposled 25.01.2012 12:35:08
15:12:25
24.01.2012
Péďa17
-> Mates: tak co motor,už víš něco nového?
20:24:27
22.12.2011
hany
-> Mates: koukej vyjet i já se snažim abych vyjel
09:03:30
22.12.2011
Mates
-> hany: Dík moc,tobě taky.Možná se někde setkáme,pokud vyjedu a bude čas 1.
21:21:41
21.12.2011
hany
držim palce ať se daří a v roce 2012 se sejdeme na srazu 4
18:32:18
06.12.2011
afro100
-> Mates: nz
18:30:59
06.12.2011
Mates
-> afro100: -> peti: Ok dík4 4
Extreme Tyres