Roudik/TaiRider Roudik/TaiRider

komentáře | popis | fotky | Roudik | 15.03.04 22:52 | 1x v oblíbených
Blue Dragon



PODVOZEK

predek snizen o 2 otacky zadek je serie tlumice na zakazku.



PREVODOVKA

serie stalej prevod 4,22



MOTOR

Favorit snizena hlava o 0,7mm vylestene kanali pretriskovanej karbec.

INTERIER

Modre koberce, Modre potahy Tigr palubka z Rapida zelene podsvicena, Zadni Plato Original BIG PLATO Vlastni vyroby



Muzika

Zatiim radio Red Light 4x 25 na mp3

repro v zadu 2x pioneer 150w to jsou ty mali cerny v kazdym je jeste vejskac

Subwofer MC Fun si 24cm jeto chrastitko -planuju tam dat - Hz az budu mit zbytecny penize



VYFUK

stredni dil Mazda MX5



PODEKOVANI

Nejprve me pritelkini kterou jsem kuli autu zanedbaval, Radkovy Mokrymu za celkovou pomoc, Memu brachovy, Servismanovy Lozimu, a hlavne mim rodicum bez kterych bych nikdy auto nedal dohromady, Taky strejdovy za technicke rady.



DODATECNE UPRAVY

vcera jsem dal do motoru hlinikovy zdvihatka snad to pridava.

do predu jsem dal stabilizator asi pred dvema hodinama. v pondeli bude foto.

Plato misto zadnich sedacek

tak jsem tam dal vcera novy blatniky a novy predni celo a novy kotouce

Svetla BMW, Zadnicelo Rapid, Zamracena kapota- jeste neni dodelana. Stroboskopi v mlhovkach s intezitou zablasku

Konecne nastrikanej zadek s kridlem, kola jsem vybrousil a natrel stribrenkou, predni celo vybrouseno a natreno hameraitem,

<

B>Co je jeste musim udelat:

Dodelat masku, generalka prevodovky, lak, uz mam kola ale jsou z mitsubishi a nevim kde sehnat redukcni podlozky na 114,3 zarizeno zmenou roztece na kotoucovych nabojich od Sakyho



Stranky klubu asklitvinov.misto.cz/

Stranky noveho klubu mujweb.cz/www/convention- skoda



Tak uz se zaclo delat na motoru.

Rekonstrukce predni napravy vymena svislaku a cepu rizeni, vymena drzaku a gumicek u tlumicu vpredu, geometrie, Vymena lozisek v naboji v predu, vymena brzdove kapaliny,



NASTALA Nejtezsi faze a to vyznat se v elektrice k motoru



Jeste me ceka



Prace na motoru

- Udelat turbo nejspis za golfa 1.9TDi

-Benzinovy cerpadlo z BMW nej by bylo z patrola

- bodovy vstriky z GTicka

-Chip tuning



Prace na Podvozku

- Predek chlazene kotouce

-Zadek klasicke kotouce

-Tvrdy pruziny do predu a super tvrdy do zadu

-Vystuzeni obou naprav



Prace na Karoseriji

- Kompletni vyztuzeni

-Ram Heigo



Nebudu to vse delat sam ale doufam ze to vse vyjde a ze na to budou penize pokud by jste nekdo mel nakou vec co potrebuji prosim napiste to do prispevku dik

- proty co mi smejou smejte se dokad je cas az to bude hotovy budu se smat ja





Roudik/TaiRider - komentáře:

15:58:21
01.03.2004
Roudik
jo tak proc kdyz nekdo ma Corado se 180 konma si to nechava precipovat aby rychlejs vypadl s pruseru?? myslim ze ne ale Predjizdeni je akt kterej vzdy muze pockat a tim ze mas pomalsi auta jde akorat o to ze musis cekat dyl az v protijezdu nic dlouho nepojede cim vykonejsi motor tim vis ze mas min casu na predjeti a tudis je to nebespecnejsi proto ze ty vzdalenosti jsou kratsi se 150konovim motor ti staci 5 m a jeste si zapalis cigo a utres nudli u nosu. ale s 60 konovim asi ne a vyckavas na dlouhy usek proto cim vykonejsi auto tim ryskantnejsi predjizdeni provadis. A tim ze nekdo zavodi na silnice neznamena ze jezdi jak prase.. A pokud si dobre pamatu ju tak cim vetsi adheze tim vetsi jizdni vlastnosti a brzdeni jo kdyz je to teda se sirokyma kolama na vode vo hubu tak formule na mokru jsi budou davat 155/90??? to byl zert ne cim vetsi plocha pneumatiky tim vic odvodnovaciho dezenu a tim vic je pneumatika na suchu.. Silnejsi motor te vytahne z pruseru jo a v jakym nejvic bouracek se stava prii predjizdeni ohodne lepsi nez vykonejsi motor je spolupracujici ktery ridi predjizdene auto ktery ti pribrzdi dale reknimi jak ve smiku ti pomuze vykon motoru to je picovyna... a pri naky kritycky situaci nez zareagujes tak by jsi muselmit vykon aspon 2x vetsi nez mas a ne onakejch 10 koniku. A nechapu proc name skousis takovy sracky jako je adheza a nemuzes napsat prilnavost...-> Martin: to co povidas tak to je otom ocem mluvim mel jsi to pripraveny a kdyz jsi vymenil motor tak na to seres vys ze na to slapnez a jses hned prednim proto nic neplanujes.. a votom to je clovek s mensi akceleraci jsi dav pozor vi ze mu to moc nejede a vycka na tu spravnou chvily a pokud mutam neco vjede ze bi nestihl predject jen jen na nahode jako kdys tam bude mit 200koni.... Ty jses jak muj kamos povidal mi ze s autem co ma 500 koni pojede do zatacky 10x rychlejs nez s motorem co 50 koni samozrejme ze s vetsim vykonem se lepe predjizdi ale je to nebezpecnejsi
15:53:34
01.03.2004
U-Geen
Ano, uz si kopu jamu a pridal jsem tomuhle autu 2000 bodu protoze si to jako jedine z teto galerie zaslouzi.
15:40:27
01.03.2004
Saky
no vzdyt ja vim ze si to priznal.. to je chvalyhodne-) me by taky strasne mrzelo kdyby mel nekdo lepsi cas a sel bych se zahrabat s tebou-))
15:35:56
01.03.2004
U-Geen
-> Saky: No ja se na to nevymlouvam, uz 2x jsem tu napsal, ze Roudik je lepsi nez ja a takze ted napisu i ze ma lepsi auto a snad uz bude spokojenej, a ja se du zahrabat, protoze to nedokazu prenest pres srdce.
15:27:30
01.03.2004
Martin
-> Roudik: Tak jsem pročetl tuto bouřlivou debatu. Určitě jsem zvědavej, jak to s tím tvým autem dopadne.

Ale nemůžu s tebou souhlasit třeba v tom, že se silnějším motorem podle tebe není bezpečnější předjetí. To je přeci hloupost. Silnější motor tě snáze vytáhne z průseru. Když potřebuješ rychle od někud zmizet, 105tka tě moc nepodrží. Já jsem motor měnil hlavně z tohoto důvodu. Se starým motorem než jsem někoho chtěl předjet, musel jsem si to předem naplánovat, abych dosáhnul nějakou rychlost.

Jinak široké gumy jsou na suchu určiě lepší, ale na mokru mohou být docela neštěstí.
15:23:51
01.03.2004
U-Geen
-> Roudik: myslim ze ty nevis o cem mluvis, kazdy predjizdeni neni nebezpecny (predjeti auta ktery jede 50 rychlosti 90km/h treba) a pokud mas silnejsi motor a tedy lepsi akcelereacni schopnosti tak ses schopnej ukoncit predjizdeci manevr daleko drive.



K pneumatikam jsem se pokud vim nevyjadroval, kdyby nezlepsovaly sirsi pneumatiky adhezi tak se asi nedelaj, nicmene sirsi guma znamena na mokru lepsi prileyitost k aquaplaningu.



Rekni mi prosimte kdy sem nemel pravdu? To by mě opravdu zajímalo. Tak povidej.
15:18:25
01.03.2004
Saky
-) a co je jako spravne? nechtel sem se nijak michat do vasi diskuze, ja si treba myslim ze kdyz uz nekdo ten sprint nebo RZ jede tak ze jede tak aby byl nejlepsi..a vymlouvat se na cokoli je podle me blbost.. proste kdo se da do zavodeni zavodi. ono je pak jednoduche rict kdyz dopadnu spatne ze sem jel napul protoze sem se bal o auto, kdyby ale clovek vyhral tak by najednou byl hrdina.. lidi co to maji na haku se na to vykaslou,, vetsina lidi si to nepotrebuje dokazovat.. taky uz sem starsi (nez vetsina hrdinu tady kterym jeste neoschlo razitko na ridicaku) ale ve vsem souhlasim s Baghirou, kdyz se chova ridic jak idiot tak je to vzdycky spatny kdyz se chova jak idiot v silnym a jizdnima vlastnostma kvalitnim aute ma vetsinou relativne vic casu a vetsi moznosti ve vybrani cehokoliv narozdil od ridice s nohou napodlaze se slabym autem slabych jizdnich vlastnosti.. takze takovej rozbourenej majitel skodovky je vetsinou to nejhorsi.. majitel silnyho auta se vetsinou rozseka nekde jinde majitel slabsiho to vetsinou dokazuje pri predjizdeni.. ono kdyz se zabijete o svestku je to jedno ale kdyz zpusobite sodu nebo uraz smrt atd.. nekomu jinymu uz je to uplne neco jinyho...
15:04:25
01.03.2004
Roudik
-> Baghira:

mysli mze nevis co mluvis
15:02:29
01.03.2004
Roudik
- Jak muzes rict bezpecnejsi predjeti kazdy predjizdeni je nebespecny a vykonem se to urcite nesnizuje..

Blinkry jsem tam nedal protoze to je ste neni dodelany uz to pisi asi po 150te ty svetla jsem koupil za 300kc a jelikoz mi nekdo rozbil puvodni a ty by visli tez na 300kc tak jsem radsi vzal tyhle blinkry nemel az budu mit zbytecny penize koupim blinkry tet je na rade motor a kotouce do zadu.. tot vse
14:58:42
01.03.2004
Roudik
stim utrhnutim jem reagoval na Baghiru(a) kdyz tvrdi ze si tak nejel ye jsi mel strach ze ti neco ulitne ok souhlasim v besinach muzem auta porovnat... Myslim ze uz s touhle debatou skoncime nechtel jsem stim zajit tak daleko a vedel jsem ze se te vsi budou zastavat to je tu normalni i kdyby jsi pravdu nemel... Hlavne uz netrvrd ze sirsi pneumatiky nemaj velkou vahu nato jak ti sedi auto na silnici a tim jaky je pocasi se to meni vsem i tem kdo maj siroky i uzky ... Myslim ze uz je to vse co si myslis ty??
11:46:52
01.03.2004
U-Geen
Jinak rozhodne sem se nebál, že bych něco urval, ale že by se mi to někde uthlo, stačí blbej štěrk a letíš
11:45:34
01.03.2004
U-Geen
-> Tuner#2: To snad radši ne ještě nemam natřenej podvozek.
11:45:05
01.03.2004
U-Geen
MJ sem nikdy netvrdil ze mam sportovni podvozek mam to jenom snizeny jiny napravy a pritvrzeny tlumice to neni zadnej psortovni podvozek. se 130kovym se da jet o dost lip a stabilita je takby nekde jinde, ale to nemeni nci na to ze bych mel zajem poslat auto do pole. RZ sem rozhodne nejel na šrot, na RZ1 bylo vlhko ale tam sem jel až na tu šikanu ok, ale na RZ2 byl slejvak jak prase a na silnici tak 2mm vody. Pokud máš potřebu řešit že si byl o 3,55 sekundy lepší jak já tak ano, byl, mě je to ukradený a když tě to potěší tak proč ne. Obě RZ sem jel taky ve dvou to nevim proc omáláš.



Ja mam upravenej motor spis z duvodu bezpecnejsiho predjeti nez abych si musel neco dokazovat, na to se a moje auto mam moc rad.
11:29:57
01.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: V Běšinách lehnem pod Vaše auta a podíváme se jestli se liší jen v píčovinách :o))



BTW. Rosťa si nadával Nitro z recese, ale prostě to chtěl vyzkoušet - navíc už ho tam dávno nemá, protože má bi-turbo a nepotřebuje ho i když zas prý o něm uvažuje4
11:15:49
01.03.2004
U-Geen
já už to nekomentuju, jestli se naše auta lišej jenm v laku a v pi*ovinach v interieru tak asi zajdu k očařovi



jinak to sem opravdu napsal abys mi to takle po večeři nedělal, páč svetla z E36 jsou sice peknej napad ale muselo by to bejt nejak udelany i okolo, nechapu, proc si treba nepouzil blinkr z E36 taky.
10:11:34
01.03.2004
Baghira
-> Roudik: No možná ten podvozek nevyužije někde na závodech, ale věř mi že i při normálním ježdění se hodí, protože tě může vytáhnout z ledajaké krizovky. Já teda tu RZ neviděl ani nejel, ale pokud to bylo na nějakých 3kách silnicích, tak se mu ani nedivím, tam bych se na to taky vysral. já to radši testnu na letišti a nebo na silnicích, kde se nemusím bát, že něco zkurvim, protože to že je sportovní neznamená že je nezničitelnej. Já se svit autem jezdim stále a potkávám dost závodníků v rezatejch plechovkách se 100mm výfukem, který si proti mě na silnici chtěj dokazovat jak jim to jede. Ale už jsem dost starej než abych se nechal vyprovokovat a vždy říkám...pojď na letiště, tam si to rozdáme, ale v provozu na to seru, nechci, aby mě pak něco do smrti mrzelo.
10:08:12
01.03.2004
Roudik
To stebou souhlasim priynavam ye nemam auto doladenz a dodelany do do konce nemam nato moc casu ale vse postupne ale muzes mi rict proc si dava sportovni podvoyek aby stim jel hur jak driv aby neco neurval tot teda moc v cajku nema ze ... Ja mzslel ze sirsi gumi a sportovni podvozky jse delaj hlavne kuli tomu aby jsi mel stabilnejsi auto a mohl jsi ve velkych rychlostech ject bezpecneji do zatacek nevim dam ti priklad muj kamarad dostal koleckove brusle fakt pekne a kuli tomu aby jsi je neponicil tak je mel furt ve skrini a koukal na ne jak jsou pekne po roce mu vyrostla noha a byly mu k hovnu tak nak je to otom co mluvis. Ty jsi delej sportovni podvozek nato aby jsis mohl rict jsem frajer mam sportovni podvozek a ja si budu delat sportovni podvozek kuli zlepseni stability vozu Pocopim Rostu kdyz ma corado s VR6kou a ma neco kolem 200 koni a nechal jsi tam dat z recese Nitro to beru ale delat si sportovni podvoyek ktomu abych jezdil pomalu a neznicil ho to opravdu nechapu nedko z nas plac picovinu a ja to fakt nejsem ... Aspon ze je nka komunikace3 3 3
09:56:17
01.03.2004
Roudik
To stebou souhlasim priynavam ye nemam auto doladenz a dodelany do do konce nemam nato moc casu ale vse postupne ale muzes mi rict proc si dava sportovni podvoyek aby stim jel hur jak driv aby neco neurval tot teda moc v cajku nema ze ... Ja mzslel ze sirsi gumi a sportovni podvozky jse delaj hlavne kuli tomu aby jsi mel stabilnejsi auto a mohl jsi ve velkych rychlostech ject bezpecneji do zatacek nevim dam ti priklad muj kamarad dostal koleckove brusle fakt pekne a kuli tomu aby jsi je neponicil tak je mel furt ve skrini a koukal na ne jak jsou pekne po roce mu vyrostla noha a byly mu k hovnu tak nak je to otom co mluvis. Ty jsi delej sportovni podvozek nato aby jsis mohl rict jsem frajer mam sportovni podvozek a ja si budu delat sportovni podvozek kuli zlepseni stability vozu Pocopim Rostu kdyz ma corado s VR6kou a ma neco kolem 200 koni a nechal jsi tam dat z recese Nitro to beru ale delat si sportovni podvoyek ktomu abych jezdil pomalu a neznicil ho to opravdu nechapu nedko z nas plac picovinu a ja to fakt nejsem ... Aspon ze je nka komunikace3 3 3
09:50:09
01.03.2004
Baghira
-> Roudik: No je tu dost volných a přístupných letišť. Třeba v Mimoni, 3,5 km dráha a dá se tam dovádět do aleluja...aniž bys nekoho ohrožoval.
09:45:40
01.03.2004
Roudik
-> rOMAN: ani jse ndivim ze jsi me na sprintu dal mel jsem tehda motor seriovku bez uprav a jeste k tomu vzsoky zimaky
Extreme Tyres