skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Blue Dragon
PODVOZEK
predek snizen o 2 otacky zadek je serie tlumice na zakazku.
PREVODOVKA
serie stalej prevod 4,22
MOTOR
Favorit snizena hlava o 0,7mm vylestene kanali pretriskovanej karbec.
INTERIER
Modre koberce, Modre potahy Tigr palubka z Rapida zelene podsvicena, Zadni Plato Original BIG PLATO Vlastni vyroby
Muzika
Zatiim radio Red Light 4x 25 na mp3
repro v zadu 2x pioneer 150w to jsou ty mali cerny v kazdym je jeste vejskac
Subwofer MC Fun si 24cm jeto chrastitko -planuju tam dat - Hz az budu mit zbytecny penize
VYFUK
stredni dil Mazda MX5
PODEKOVANI
Nejprve me pritelkini kterou jsem kuli autu zanedbaval, Radkovy Mokrymu za celkovou pomoc, Memu brachovy, Servismanovy Lozimu, a hlavne mim rodicum bez kterych bych nikdy auto nedal dohromady, Taky strejdovy za technicke rady.
DODATECNE UPRAVY
vcera jsem dal do motoru hlinikovy zdvihatka snad to pridava.
do predu jsem dal stabilizator asi pred dvema hodinama. v pondeli bude foto.
Plato misto zadnich sedacek
tak jsem tam dal vcera novy blatniky a novy predni celo a novy kotouce
Svetla BMW, Zadnicelo Rapid, Zamracena kapota- jeste neni dodelana. Stroboskopi v mlhovkach s intezitou zablasku
Konecne nastrikanej zadek s kridlem, kola jsem vybrousil a natrel stribrenkou, predni celo vybrouseno a natreno hameraitem,
<
B>Co je jeste musim udelat:
Dodelat masku, generalka prevodovky, lak, uz mam kola ale jsou z mitsubishi a nevim kde sehnat redukcni podlozky na 114,3 zarizeno zmenou roztece na kotoucovych nabojich od Sakyho
Stranky klubu asklitvinov.misto.cz/
Stranky noveho klubu mujweb.cz/www/convention- skoda
Tak uz se zaclo delat na motoru.
Rekonstrukce predni napravy vymena svislaku a cepu rizeni, vymena drzaku a gumicek u tlumicu vpredu, geometrie, Vymena lozisek v naboji v predu, vymena brzdove kapaliny,
NASTALA Nejtezsi faze a to vyznat se v elektrice k motoru
Jeste me ceka
Prace na motoru
- Udelat turbo nejspis za golfa 1.9TDi
-Benzinovy cerpadlo z BMW nej by bylo z patrola
- bodovy vstriky z GTicka
-Chip tuning
Prace na Podvozku
- Predek chlazene kotouce
-Zadek klasicke kotouce
-Tvrdy pruziny do predu a super tvrdy do zadu
-Vystuzeni obou naprav
Prace na Karoseriji
- Kompletni vyztuzeni
-Ram Heigo
Nebudu to vse delat sam ale doufam ze to vse vyjde a ze na to budou penize pokud by jste nekdo mel nakou vec co potrebuji prosim napiste to do prispevku dik
- proty co mi smejou smejte se dokad je cas az to bude hotovy budu se smat ja
PODVOZEK
predek snizen o 2 otacky zadek je serie tlumice na zakazku.
PREVODOVKA
serie stalej prevod 4,22
MOTOR
Favorit snizena hlava o 0,7mm vylestene kanali pretriskovanej karbec.
INTERIER
Modre koberce, Modre potahy Tigr palubka z Rapida zelene podsvicena, Zadni Plato Original BIG PLATO Vlastni vyroby
Muzika
Zatiim radio Red Light 4x 25 na mp3
repro v zadu 2x pioneer 150w to jsou ty mali cerny v kazdym je jeste vejskac
Subwofer MC Fun si 24cm jeto chrastitko -planuju tam dat - Hz az budu mit zbytecny penize
VYFUK
stredni dil Mazda MX5
PODEKOVANI
Nejprve me pritelkini kterou jsem kuli autu zanedbaval, Radkovy Mokrymu za celkovou pomoc, Memu brachovy, Servismanovy Lozimu, a hlavne mim rodicum bez kterych bych nikdy auto nedal dohromady, Taky strejdovy za technicke rady.
DODATECNE UPRAVY
vcera jsem dal do motoru hlinikovy zdvihatka snad to pridava.
do predu jsem dal stabilizator asi pred dvema hodinama. v pondeli bude foto.
Plato misto zadnich sedacek
tak jsem tam dal vcera novy blatniky a novy predni celo a novy kotouce
Svetla BMW, Zadnicelo Rapid, Zamracena kapota- jeste neni dodelana. Stroboskopi v mlhovkach s intezitou zablasku
Konecne nastrikanej zadek s kridlem, kola jsem vybrousil a natrel stribrenkou, predni celo vybrouseno a natreno hameraitem,
<
B>Co je jeste musim udelat:
Dodelat masku, generalka prevodovky, lak, uz mam kola ale jsou z mitsubishi a nevim kde sehnat redukcni podlozky na 114,3 zarizeno zmenou roztece na kotoucovych nabojich od Sakyho
Stranky klubu asklitvinov.misto.cz/
Stranky noveho klubu mujweb.cz/www/convention- skoda
Tak uz se zaclo delat na motoru.
Rekonstrukce predni napravy vymena svislaku a cepu rizeni, vymena drzaku a gumicek u tlumicu vpredu, geometrie, Vymena lozisek v naboji v predu, vymena brzdove kapaliny,
NASTALA Nejtezsi faze a to vyznat se v elektrice k motoru
Jeste me ceka
Prace na motoru
- Udelat turbo nejspis za golfa 1.9TDi
-Benzinovy cerpadlo z BMW nej by bylo z patrola
- bodovy vstriky z GTicka
-Chip tuning
Prace na Podvozku
- Predek chlazene kotouce
-Zadek klasicke kotouce
-Tvrdy pruziny do predu a super tvrdy do zadu
-Vystuzeni obou naprav
Prace na Karoseriji
- Kompletni vyztuzeni
-Ram Heigo
Nebudu to vse delat sam ale doufam ze to vse vyjde a ze na to budou penize pokud by jste nekdo mel nakou vec co potrebuji prosim napiste to do prispevku dik
- proty co mi smejou smejte se dokad je cas az to bude hotovy budu se smat ja
Roudik/TaiRider - komentáře:
17:42:13
01.03.2004
01.03.2004
U-Geen
Opakovany vitp neni vtipem Martine. To sou ty nezabezpeceny formulare.
17:31:06
01.03.2004
01.03.2004
Racyk
proč má tohle auto tolik bodů: 1000002078
Tohle mi to napsalo, to je nějaká chyba
Tohle mi to napsalo, to je nějaká chyba
17:16:32
01.03.2004
01.03.2004
Martin
A proč jenom 2000, já bych mu dal klidně 1e9...
16:58:05
01.03.2004
01.03.2004
U-Geen
Ja nemusim, ale spocital jsem si na kolik vyjdou novy bubny pac ty moje maj vevnitr tvar podobny vejci a to si teda radsi necham od sakyho udelat sadu na kotouce :-)
16:50:17
01.03.2004
01.03.2004
Saky
ze kotouce nejsou u golfa II i vzadu je dano rokem vyroby dneska by takovy auto uz kotouce vzadu melo.. taky nemuzes porovnavat golfa kterej ma motor vepredu a zatizenou predni napravu.. zadni kotouce nejsou nutnosti ale u motoru kterej vazi skoro dvojnasobek bych je tam dal.. ale dulezitejsi je dat chlazeny kotouce dopredu.. proste nez vepredu seriovy a vzadu kotouce je lepsi dopredu chlazeny a vzadu bubny s pripadne vetsim prasetem..
16:48:24
01.03.2004
01.03.2004
Roudik
no kdyz ty tak ja musim taky Tak se tu mejte
16:47:40
01.03.2004
01.03.2004
Roudik
ok jdu prait Rdecko tak se tu mejte dik za pokec- U geene nic vezlim
16:46:48
01.03.2004
01.03.2004
U-Geen
-> Roudik: Tusim ze ma vzadu kotouce ale jiste to nevim. No to asi nevypocitas :-) Ale kdyz je melo LRko... ja je budu davat taky :-)
16:45:29
01.03.2004
01.03.2004
Martin
-> Roudik: Jen ve verzi GTi se dělaly v zadu kotouče.
16:44:20
01.03.2004
01.03.2004
Roudik
tak to to se mas.. U geene prosim nevis nahodou jak vypocitam u skodovky jestli ma cenu davt ty kotouce do zadu nebo ne?? protoze na golfech 1,8 nejsou vzadu kotouce nebo jo?? ma nakej 2kovej golf v zadu vubec kotouce??
16:40:25
01.03.2004
01.03.2004
Roudik
no a nasadit tlumice s peram je otazka max 2 hodin prevodvku a motor ti dela saky - to neni nic spatnyho taky uz mam unej obednany veci.. a dat tam prevodovku a motor je otazka max 5hodim s hodinou na obet tak co chybi to jsou veci ktery jen nasroubujes ne vymejsleni atd jak a co proc to tak je a proc to nedoseda jsou to banality podvozek to jako kdyz reknu ze nemam celej motor ze tam nemam filtr altik a svicky to je hned e neni to na dlouho
16:40:06
01.03.2004
01.03.2004
U-Geen
-> Roudik: sem s ni 6 a libi se mi cim dal vic.
16:37:49
01.03.2004
01.03.2004
U-Geen
-> Roudik: To nemuzes brat jako dogma s tou sirkou je to asi slozita zelezitost kde musis krome typu dezénu počítat se zatížení m nápravy (to u skodovky neni zas tak esxta velky) a dalšíma parametrama prdel to rozhodne neni :-)
16:37:20
01.03.2004
01.03.2004
Martin
-> Roudik: Nee on měl krásně vytažené lemy, takže kola byla akorát schovaná. Už ho ale nemá, přišel na to, že tunningové auto stojí moc peněz a užitek z toho není žádný...
Jinak ještě k těm pneumatikám, na mokru je to podobné jako na sněhu, kde je to ještě výraznější. Proto třeba tenhle můj kamarád v zimě jezdil (když ještě jezdil v zimě) na 155. A to byla sranda. Ty obrovské podběhy na 215 a v tom jenom 155 .
Jinak ještě k těm pneumatikám, na mokru je to podobné jako na sněhu, kde je to ještě výraznější. Proto třeba tenhle můj kamarád v zimě jezdil (když ještě jezdil v zimě) na 155. A to byla sranda. Ty obrovské podběhy na 215 a v tom jenom 155 .
16:37:15
01.03.2004
01.03.2004
Roudik
ok je to tvuj nazor.. myslis ze se ti bude libit kdyz sni budes 20 let??? a stejne lidi spolu zustavaj protoze se maj radi a maj nakej vztah spolu a ne jestli ten druhej je peknej nebo ne?
16:34:31
01.03.2004
01.03.2004
BlackSUN
2 Roudik 01.03.04 16:21:08: Prijed se podivat, reknu a ukazu ti, co se musi doladit na palubce. Nerikam ze to neni prace na dva dny, ale chci to mit perfektni a ten cas ted nemam.
Jinak tri ctvrte auta ze je hotovo taky neni pravda, psal sem, ze zustane jenom kastle a interier. Podvozek, prevodovka a motor bude jiny nez co tam bylo, kdyz sem to koupil.
Jinak nevim, kdo se chtel sazet o petilitr, kdo bude mit lepsi auto a tak..
Jinak tri ctvrte auta ze je hotovo taky neni pravda, psal sem, ze zustane jenom kastle a interier. Podvozek, prevodovka a motor bude jiny nez co tam bylo, kdyz sem to koupil.
Jinak nevim, kdo se chtel sazet o petilitr, kdo bude mit lepsi auto a tak..
16:33:12
01.03.2004
01.03.2004
Roudik
-> Martin:
nebyl s nim nahodou v Pardubicich na srazu minulej rok kolem prazdnin ?? byl tam nakej dvojkovej co mu z lemu koukalo jeste 7 cm pneu
nebyl s nim nahodou v Pardubicich na srazu minulej rok kolem prazdnin ?? byl tam nakej dvojkovej co mu z lemu koukalo jeste 7 cm pneu
16:32:58
01.03.2004
01.03.2004
U-Geen
-> Roudik: ja pise Martin, formule maj uplne jiny smesi
No velkej sice sem, ale na holkach mam rad kdyz sou hezky a chytry a ne kdyz sou hnusny a chytry. A to samy u auta, musi bejt pekny a mit slusny jizdni vlastnosti :-)
No velkej sice sem, ale na holkach mam rad kdyz sou hezky a chytry a ne kdyz sou hnusny a chytry. A to samy u auta, musi bejt pekny a mit slusny jizdni vlastnosti :-)
16:32:21
01.03.2004
01.03.2004
Roudik
-> Martin:
Presvedcili jste me cim uzsi pneu tim lepsi jizdni vlastnosti na mokru
Presvedcili jste me cim uzsi pneu tim lepsi jizdni vlastnosti na mokru
16:29:42
01.03.2004
01.03.2004
Martin
Kamarád měl Golfa 2 na 215 pneumatikách a na dálnici za děště nemohl jet více jak 80km/h protože hrozilo, že by v prudší zatáčce dostal smyk... A měl to ověřené zkušenostmi. Pravda ty gumy nebyly nové, to je velké mínus. U nových by to bylo určitě lepší.