skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
18:30:51
18.05.2011
18.05.2011
Tommyk
-> minno: pokud ti to bude nasazovat magor, kterymu je to jedno, tak to nebezpecny je. pokud ti to udela nekdo s citem, tak se to nemusi skrabnout vubec. staci to vypodlozit hadrem nebo nejakou gumou. ono i tak, by meli byt ty drzacky plastovy.. ale vis jak to je, plast casem upadne a pod tim je kov..
18:16:47
18.05.2011
18.05.2011
minno
-> Klubko_: tak s geometriou spokojný? Počuj, je bezpečné nasadzovať tie prístroje na liatinové disky? Teda kvôli poškrabaniu laku.... Onedlho tam tiež budem musieť zájsť a neviem či to mám riskovať, alebo radšej nasadiť plecháče.
22:57:16
09.05.2011
09.05.2011
stika87 - Maschinenführer
skoda ze si nedorazil ;-)
10:12:39
07.05.2011
07.05.2011
Klubko_
-> magik, haso, MajoLR: jsem rad, ze se libi
-> Tuneman2: neboj, tedka s tim nejezdim, pracuju na zkulturneni interier, ale jaksi deeesne pomalu. Uz jsem to ale nemohl vydrzet a musel jsem to na ty kola aspon postavit gumy prikupim budto tento tyden nebo az ten dalsi. Na predku jsou Uniroyal rainsport, ale ted se uz delaj rainsport 2, takze pujdu do nich.
-> Tuneman2: neboj, tedka s tim nejezdim, pracuju na zkulturneni interier, ale jaksi deeesne pomalu. Uz jsem to ale nemohl vydrzet a musel jsem to na ty kola aspon postavit gumy prikupim budto tento tyden nebo az ten dalsi. Na predku jsou Uniroyal rainsport, ale ted se uz delaj rainsport 2, takze pujdu do nich.
00:47:49
07.05.2011
07.05.2011
Tuneman2
S těma mejma ex-kolama to vypadá libově, já je měl na golfu IIce v kombinaci s podvozkem KW...a bylo to libový...akorat koukam že co se tyče gum si dobrej vrah :P...ty toya byly puvodne na vsech ctyrech...misto dvou jsem koupil ty uniroyaly pac byly nasracku a ty zadky sem rikal ze sou tak na dojei a vidim ze presluhujou a nadale slouzit budou :)
20:11:34
06.05.2011
06.05.2011
MajoLR
Krááása!!! Ide k obľúbeným! Okamžite...
15:55:23
06.05.2011
06.05.2011
haso
-> Klubko_: zasa pisem to iste, krasa, fakt nadhera...
09:57:00
06.05.2011
06.05.2011
magik
drsňák
21:02:43
23.02.2011
23.02.2011
Evž@
-> Klubko_: to věřím..dělal sem 4-1 asi týden :)....
19:27:24
23.02.2011
23.02.2011
Klubko_
-> Evž@: oproti seriovymu vyfuku je to rozhodne prinos. Ale je to prace na cely odpoledne
08:07:56
23.02.2011
23.02.2011
Evž@
-> Klubko_: nějaké citelné zlepšení s těma svodama ? ...leží mi doma parohy s fáčka tak přemýšlím že je využiju :D
15:34:08
23.01.2011
23.01.2011
Klubko_
-> autosportkraus: ale jenom trosku
je to material z kovosrotu bez povrchove upravy jen svarenej a obrouseny svary, takze je jasny, ze to nebude na vystavu krasy proste pokus, kterej az prekvapive dobre vysel
je to material z kovosrotu bez povrchove upravy jen svarenej a obrouseny svary, takze je jasny, ze to nebude na vystavu krasy proste pokus, kterej az prekvapive dobre vysel
15:15:15
19.01.2011
19.01.2011
david 136 - zrušená registrace
-> autosportkraus: ale funguje mu to
15:08:13
19.01.2011
19.01.2011
autosportkraus
ten vyfuk je teda prisernej
14:26:28
13.01.2011
13.01.2011
david 136 - zrušená registrace
-> Klubko_: taky pekny acka, a kam ti vede ten vyfuk?
20:19:16
09.01.2011
09.01.2011
favo110lrs
ty svody néééééé
19:30:47
19.12.2010
19.12.2010
Klubko_
tady neco z klouzani
youtube.com/v/_vLNUw hsJsE
youtube.com/v/ntju8 DUeN0
youtube.com/v/Of9zz o57uBg
youtube.com/v/IP5wK 7RJo88
youtube.com/v/Z70WP yFCP-I
youtube.com/v/_vLNUw hsJsE
youtube.com/v/ntju8 DUeN0
youtube.com/v/Of9zz o57uBg
youtube.com/v/IP5wK 7RJo88
youtube.com/v/Z70WP yFCP-I
19:30:18
19.12.2010
19.12.2010
Klubko_
-> Tuner#2: no, uvidime, jak se to bude chovat na letnakach. Preci jen vzadu je profil 82 a vepredu 70, takze to muze delat svoje. Tedka na zimu je to na klouzani preci jen supr
01:27:17
15.12.2010
15.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: Myslíš, že to zapuštění nápravy byl dobrý počin? Máš to hrozně nakopnutý, zadek neustřeluje?
23:32:31
14.12.2010
14.12.2010
Klubko_
-> haso: sak to predni celo taky trpi to nekde trochu zaborim do snehu a hned je to srolovany. Uz by konecne meli vymyslet gumovy