Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

16:08:25
23.09.2007
Kapřík
-> klokan: nojo, já bych rád lepší kola ale nejsou prachy....časem třeba přijde překvapení2 Jinak díky4

-> peti: já vím, říká mi to dost lidí...ale nenechám si do toho mluvit a nedám na názor ostatních, mně se to prostě líbí2 Ale sériovka má taky svoje kouzlo4
10:08:00
22.09.2007
peti
fakt pekné auto len pre mňa trocha vela plastov 156
22:10:44
21.09.2007
klokan
Je to pekna kara len tie kolesa su malo vyrazne. Mas dost vyrazne plasty a knim bi sa hodili dake vyraznejsie kolesa - trochu sportovejsie , agresivnejsie , ale inak suúper
21:27:54
17.09.2007
Kapřík
-> kuko: jj, jedu určitě2
21:26:40
17.09.2007
kuko
-> kaprik faster:

dakujem, ale ma svoje muchy



dufam ze sa uvidime na 1.brno tym day
21:20:36
17.09.2007
Kapřík
-> kuko: díky....však z toho mám radost jak malej kluk2 Mimochodem tvoje kára je krásná...však taky u mě patřila mezi 3 nej auta srazu2
21:19:17
17.09.2007
Kapřík
-> Leny: díky moc....ona sériovka je nádherná....kdybych mohl, nejradši bych postavil ještě jednu v sériovým stavu....Ale víc jsem na takový ty "závodničky"... proto ty plasty....díky4 2
20:43:09
17.09.2007
kuko
vobec som si cez vikend nevedel spomenut na tvoj nick, konecne viem s kym som mal tu cest1



gratulujem k oceneniu
20:19:05
17.09.2007
Leny
chlape moc sem uz nechodim, mam jina auta nez skodnou, ale obcas sem z nostalgie zajdu. Fakt moc pěkná kára, i když osobně mam radsi méně plastů, oceňuju tu práci, luxus kus.
16:01:34
12.07.2007
Štěpán Pernický
Kde jsi sehnal ten voltmetr ?nebo to je vlastní výroba ?
00:27:40
14.05.2007
Syny
Pekne - jen tak dal 4
01:01:20
07.05.2007
Havliscv - zrušená registrace
tak ten panel mam za 500,- je tvuj napiš smsku kdybis ho chtěl 602 792 444 čusa
18:13:19
06.03.2007
Kapřík
-> Mar3k: čus....to je ekonoměr4 Ukazuje aktuální spotřebu..2
14:37:04
06.03.2007
Mar3k
-> kaprik faster: caves, by som sa chcel opytat coho to mas zabudik hore na palubke co ukazuje zelenu az cervenu??
21:30:07
18.01.2007
Jožynek
-> kaprik faster: Pekná fakt ale ete by to celo kola a wymenit spetaky4
22:05:43
07.12.2006
Kapřík
Všem díky za pozitivní reakce..............těší to15 Nejlepší je že tuning je jako droga....jednou začneš a nemůžeš přestat.......a ze škodovky je nejednou srdeční záležitost15
21:48:31
07.12.2006
Kapřík
-> Earl_Grey: Díkec........uvidíme jak budu pokračovat5 Ještě v červenci to byla sériovka a od té doby je k nepoznání...na 4 měsíce práce to docela jde myslím6 Rozhodně budu pokračovat13
21:33:35
07.12.2006
Earl_Grey
Auto se mi líbí.Jen to chce ty pěkný kola.Držim palce
19:18:17
07.12.2006
Kapřík
-> rooney8: to mi povídej6 Budou snad příští rok s motůrkem až na to zase vydělám136
19:49:20
06.12.2006
rooney8
pěkný jen ty kola by to chtělo lepší5
Extreme Tyres