skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:03:22
21.03.2007
21.03.2007
Karel.
jinak novinka na autě spíš v autě...............blíží se léto a dušan si pořídil do auta bazén
14:02:50
21.03.2007
21.03.2007
Karel.
-> Petr81: doma mu nevařím tam jen peču víš co myslím, že ti ukážu na tvým autě jak umím vařit
09:50:11
21.03.2007
21.03.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: Bys mu zavařil aji kola ne? A taky bys mu to zavařil možná doma...
21:59:25
20.03.2007
20.03.2007
Karel.
-> Dušan: tak to mně hodně fandíš já neuvařím ani čaj
21:54:34
20.03.2007
20.03.2007
Dušan
-> Karel.: jj možná tak vajíčka natvrdo
21:48:11
20.03.2007
20.03.2007
Karel.
-> Dušan: no co to umím dobře teda si to myslím
21:44:26
20.03.2007
20.03.2007
Dušan
-> Karel.: ty tak
21:33:28
20.03.2007
20.03.2007
Karel.
-> Dušan: já mu budu vařit auto celý
20:30:41
20.03.2007
20.03.2007
Dušan
-> Petr81: oprava, úprava, duben
20:26:40
20.03.2007
20.03.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Trochu zkrátil!!!
Tak nedělej a specifikuj tu tvou změnu a kdyto bude!!!!!
Tak nedělej a specifikuj tu tvou změnu a kdyto bude!!!!!
17:51:34
20.03.2007
20.03.2007
Dušan
-> Karel.: to se ti zdá. jen jsem po čase lehce poupravil
15:58:37
20.03.2007
20.03.2007
Karel.
-> Dušan: pořád měníš popis u auta chápeš
12:36:52
20.03.2007
20.03.2007
Dušan
-> Karel.: co to kecáš
12:28:11
20.03.2007
20.03.2007
Karel.
-> Dušan: proč pořád měníš styl popisu??
10:05:58
08.03.2007
08.03.2007
Karel.
-> Dušan: ahatak to jo ale stejně
10:05:26
08.03.2007
08.03.2007
Dušan
-> Karel.: nemám houkačku ale nějakou seženu to není problém
10:04:42
08.03.2007
08.03.2007
Karel.
-> Labros: jako ten složenej motor má sériovou taky nechápu
Dušane ty máš i alarm??za ty prachy to mě poser
Dušane ty máš i alarm??za ty prachy to mě poser
10:03:29
08.03.2007
08.03.2007
Labros
-> Karel.: jakto že ne? 270/270 o tu už se fikneš, když nedáš pozor.
10:01:14
08.03.2007
08.03.2007
Karel.
-> Dušan: jenže máš motor bez ostré vačky