skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:00:22
13.09.2007
13.09.2007
MIC
-> Dušan: ta domaci policka to je skoru na trezor
09:57:43
06.09.2007
06.09.2007
Labros
-> Dušan: 100procentní docházka
08:55:07
06.09.2007
06.09.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Přebrus OK, se domluvíme.
08:54:26
06.09.2007
06.09.2007
Karel.
-> Dušan: říkals, že to zvládneš tak nekecej
06:40:37
06.09.2007
06.09.2007
Dušan
-> Petr81: tak mel jsem trosku problem s centralem, kterej me neustale vybiji docela solidne baterku, takze je odpojenej a pak taky treba starter, ale ten uz je vyresenej. Pripadne se taky serou zadni loziska, protoze uz zacinaji pekne hucet. No porad neco.
Jinak asi pristi tyden bych potreboval neco poslat na prebrus
-> Labros: copak jsem nekdy chybel ?
-> Karel.: ses si tim jistej ? Ja za nikoho zivot nepolozim
Jinak asi pristi tyden bych potreboval neco poslat na prebrus
-> Labros: copak jsem nekdy chybel ?
-> Karel.: ses si tim jistej ? Ja za nikoho zivot nepolozim
23:02:36
05.09.2007
05.09.2007
Karel.
-> Dušan: zdarec, mám pro tebe práci budeš mi montovat lpg
22:42:21
05.09.2007
05.09.2007
Labros
-> Dušan: A jak s Jihomoravákem?
20:40:24
05.09.2007
05.09.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Konkrétně kuaaaa
19:51:22
05.09.2007
05.09.2007
Dušan
-> Petr81: ale nic, sere se to tak nejak normalne
19:10:23
05.09.2007
05.09.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Co je novýho? Jak to jezdí? Co se ti zas posralo a tak?
21:34:08
08.06.2007
08.06.2007
Fire
-> Dušan: tak kdy bude filcka - plynojem Dušo ?
16:54:23
16.04.2007
16.04.2007
Dušan
-> Karel.: kdyz jsme u toho tak 1,8 taky neni problem, ale radsi to zkousim postupne
16:19:39
16.04.2007
16.04.2007
Karel.
-> Dušan: motor fabia?jsi říkal že chceš 1.8 turbo qautromotrohotroporte
08:06:09
27.03.2007
27.03.2007
Fire
-> Labros: to jsi zase vyštráchal kde ?
15:28:38
23.03.2007
23.03.2007
Karel.
-> Petr81: vole jsem jich měl včera 10 v 6 kde
15:24:21
23.03.2007
23.03.2007
Labros
Dušan se bude ženit!
14:48:09
23.03.2007
23.03.2007
Fire
-> Dušan: co se bude dit Dusane ?
09:58:34
23.03.2007
23.03.2007
Labros
Dlouho očekávaná změna, to bude něco s tim záložním motorem?
08:20:09
23.03.2007
23.03.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: No a co jsem ti psal už tady někde, v šest v hospodě a pak tam.
01:17:58
23.03.2007
23.03.2007
Dušan
-> Karel.: a jeje. ty ses zase spraskal