skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:12:32
01.10.2007
01.10.2007
Karel.
-> Johny Death: jé tak to mi už můžeš dát to čelo tě úpřijedu navštívit až budu mít nápravu na autě Jo lakování to je dobrej nápad, budeš mi tam pak lakovat
11:51:15
01.10.2007
01.10.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Johny Death: Joooo tak to je dobrý že to klaplo...
09:05:37
01.10.2007
01.10.2007
Johny Death
-> Dušan: jo a už jsem videl ten sklípek. takovej maluškej človek sleze do díry a okolo sebe má regály který se daj deaktivovat. tak že to možná proberu a neco tam nahážu. taková podobná díra jak byl schovanej sadám husein
09:04:38
01.10.2007
01.10.2007
Johny Death
-> Petr81: neee mám garáš skoro hned vedle dušana ale v tech zadnějších garážích.
-> Dušan: jinak včera jsem tam právě poklízel ale je tam docela šisto jen takovej drobnej bordýlek tak že jsem to tam tak trošku nahgházel na hromadu a čekám jestli z toho neco bude chtít ta dneska pujdu asi pokračovat ve vyklízení a čištění a chcu tam i umejt zem jinak je tam i velkej ventilátor tak že možná si udělám přívod na odsávání pro možnost lakování.
-> Dušan: jinak včera jsem tam právě poklízel ale je tam docela šisto jen takovej drobnej bordýlek tak že jsem to tam tak trošku nahgházel na hromadu a čekám jestli z toho neco bude chtít ta dneska pujdu asi pokračovat ve vyklízení a čištění a chcu tam i umejt zem jinak je tam i velkej ventilátor tak že možná si udělám přívod na odsávání pro možnost lakování.
08:19:27
01.10.2007
01.10.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Johny Death: Tys šel fakt do toho Adamova?
21:21:52
30.09.2007
30.09.2007
Dušan
-> Johny Death: povidej, prehanej, neco na skodnou tam nemel ?
21:20:42
30.09.2007
30.09.2007
Johny Death
-> Karel.: no kdy chceš :) jinak už jsem se nastehoval do nové garáže ted tam ještě provádím trošku čistku a ještě provádět budu než tam dovezu auto tak že ještě to tam je prázzdný ale jinak je to tam fajn :)
00:20:03
30.09.2007
30.09.2007
Karel.
-> Johny Death: já vždycky rád pomůžu co kdy bude oběd ať zas můžu něco hezkýho napsat
21:04:51
29.09.2007
29.09.2007
Dušan
-> Karel.: -> Johny Death: hovada
20:46:00
29.09.2007
29.09.2007
Johny Death
-> Dušan: chápej od to je jen tichá závist a nerozhodnost jestli joooo nebo neeee :) a děkuju karle že ses mě zastal... :) to je aspon kamarád
20:04:27
29.09.2007
29.09.2007
Karel.
-> Dušan: hej jako klid johny ti zas tak hroznýho nenapsal tak mu takhle nenadávej
18:51:38
29.09.2007
29.09.2007
Dušan
-> Johny Death: reaguji na dementniho flakace: ja sice mam pohon na LPG, ale aspon jezdim kazdej den jak chci a kam chci
12:08:48
27.09.2007
27.09.2007
Johny Death
co to je za šunku?v motoru lpg tam ohříváš párky ne? prej go věcí, všechno je starý a hnusný
12:19:48
24.09.2007
24.09.2007
Dušan
-> Meilo: Tak o kolech bych mohl taky mluvit , jinak alternator je z felicie
11:18:17
24.09.2007
24.09.2007
Meilo
Mooc pěkná, taky mám JUPITERY jenže nejakej ichtyl co je měl předemnou vyrazil sedla a měl je na matkách s kuželem.Takže víš co následovalo.Ješte černej komaxit a vyleštit.Ten altík 70A máš původně z čeho?
09:49:21
23.09.2007
23.09.2007
Dušan
-> Maxx: dik, lae az to opravim, tak to ani nepujde poznat. Je to jen zadni celo a naraznik
09:08:30
23.09.2007
23.09.2007
Maxx
-> Dušan: pekna 136...skoda ty nehody...
23:31:34
20.09.2007
20.09.2007
Dušan
-> Johny Death: kompresor mam od MICky, ohledne plastu se sejdeme, treba zitra v hospode
23:04:55
20.09.2007
20.09.2007
Labros
Taky nemam na zadním čele všechny šroubky - kdo se s tim má vždycky oddělávat a přidělávat
19:52:39
20.09.2007
20.09.2007
Johny Death
-> Dušan: nekteří??? jako myslíš nekterí z vás? hele lojzo proč si dneska nepřijel pro ten kompresor? a potřeboval bych se s tebou domluvit ohledne toho krytu jak jsem ti psal na icq.