ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
Koukam ze jste se tu vsichni moc vzrusili
-> Kapřík: Trysky vetsi jsou. Jeste budu laborovat, ale az o vikendu.
-> Vrba: na 95ku to jede, ale fakt to detonuje. Docela jsem si kazdej motor odladil aby jel pekne, ale tento je na me novy tak budu zkouset. Chyba bude v rozdelovaci. Feldu to s tou vackou co mam a KP jak mas ty upalilo krasne a nikdy to nedetonovalo.
Zkusim ten bezin a vyssi predstih aby se ten motor lehce tocil. + nejaky ty trysky a uvidime.
A KP10,9 je odmerený nalitím spalováku,nebo odhadnuty podle snizení hlavy?On může byt mnohem vyšší pokud uz predtím nekdy nekdo tu hlavu treba jen dorovnával.
-> Kapřík: Kdyby tam byla seriova vacka,tak je 95ka malo,ale s280 (tuším) je to jeste dostatečný a pokud motor presto detonuje,chyba bude v chudé smesi,nebo vysokem předstihu,ale ne v benzinu.Jako vyřešíš to tak,ze budeš používat 100ku,ale je to řešení neřešení.
-> Kapřík: no dušan tu má napsáno že tam má 10.9
-> Vrba: při tomhle KP? Tomu už nevěřím. Tobě možná, protože máš sériový KP nějakých 10,1 nebo tak nějak pokud se nemýlím. Ale ke KP co píše Havlík (a který tam bude) už to na 95oktan moc nevidím...
-> Kapřík: To musí jet s prehledem na 95.Kdyz tam lijes 100okt,je sice pravda ze to nebude detonovat,ale jde to seridit i tak, aby to jelo uplne stejne i na 95ku
-> Kapřík: no čepek k týhle vačce doporučuje 11-11.2:1
-> Dušan: máš ten Sedr natryskovanej ať to má šťávu? No a myslím, že 100 oktan je u takovýho motoru podmínkou. Gemini ti tu hlavu určitě snížil na KP odpovídající té tvojí vačce, což může být už dost vysoký KP a asi to bude chtít lepší benzín. Však zkus to tam nalít, dát tomu předstih a uvidíš
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Buď to pojede líp nebo nepojede. A když nepojede, tak zkus jinej rozdělovač. A když ani to nepomůže, tak seš na to moc rozmlsanej :-) Ten motor musí jet jako prase a pokud nejede, tak je něco špatně
to neumis seridit...cela věc
webery taky neresi vsechno, sedr bohate staci, spis vychytat zapalovani
-> Dušan: no tak omezit rozsah regulace a případně dát menší pružinky, kvůli tomu prvnímu snad ani není třeba měnit hřídelku, určitě přijdeš na jednodušší řešení na zkoušku..
-> Kapřík: mam tam SEDR 136, zapalovani bezkontakt. Tyto dve veci to podle me porad brzdi. Kdyz dam vetsi predstih tak to klepe ve vysokych a kdyz dam malej tak to zase skoro nedrzi volnobeh. To uz je tak na MPI
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
. Musim to jeste zkusit se 100 oktanovym benzinem
-> Dušan: Tak zainvestuj eště do webrů.... sice tě to i na volnoběh vtáhne dovnitř ale to si myslím že už bude o něčem jiným....
-> jarda.u1: karburator EDSR doplneny o odpojovac volnobehu
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
, je to jen zstary zkusebni karburator.
-> Ba.jogi: nova asi jen tak nebude a ta predesla byla fakt uplne shnila
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
ale nebola skoda tej predoslej ta sa mi velmi pacila
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: Tak ta zkusebni stolice je paradni,jen jsem se chtel zeptat,proc mas odpojovac volnobehu na II.stupni?
-> Labros: Miňák je ale sériista až moc. To já nemusím. Vzhled jo, ale auto, který nejede aspoň trošku líp než většina aut na silnici je na nic.
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
vy teda máte rýchle závery...dajte tomu trochu času....a zvykajte si :))