skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Karel.: No taky mi to připadá celkově nějaký pomíchaný :) Motor proč ne, ten se dá jednoduše a rychle (u vás na Moravě půl hodiny nebo kolik :)) vyměnit, ale když se najednou rozhodne mít originál MI, tak ho můžou ty plechy mrzet. Světla budou dál ovály?
-> Dušan: jaský kšá?? Nepříjde mi moc legální dávat nápravy ze Š100 na 120, je fajn, že budeš mít 4 bubny, ale je to tvoje věc no
POdívej se na brno.tym.cz
Já jdu kitovat renaulta![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
POdívej se na brno.tym.cz
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
celkove to auto bude spis seriovka s moznosti kdykoli tam narvat motor 120 a jedem na legalitu ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Labros: aale neber to tak vazne. Aspon to predni celo tam dam. Ono celkove zalezi jestli ty plechy sezenu.
-> stika87: to se holt musiii
-> Karel.: kšáá predsedo. Ja mam vsechno legalni
. vlecka je skodovacka naprava tak coz ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> stika87: to se holt musiii
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Karel.: kšáá predsedo. Ja mam vsechno legalni
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Labros: Dušan hraje na legalitu, když 4písty, tak jiný blatníky, ale to že tam má fobii 1.4, vlečku místo kyvky, tak to už je detail![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
ty jo krasne ses do ni pustil ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Dušan: cože? přestavba? jako ofiko? nežiješ náhodou pár let zpátky?? ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> MATTESS: nemá (nevim jak teda hodně překáží lízátko - pokud ho má...) ale myslím že by tohle neřešili
-> Mr.Lumpy: garde má čelo jako Rapid?
-> Dušan: myslíš že by si toho všimli? btw. garde má taky čtyrpísty a ďouru nemá ani jednu
-> Quest: 4 písty
. Kvůli těm musí být při přestavbě čelo s dírama na chlazení brzd
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Dušan:
4P? náhodou ty blatňajze aj čelo vypadaj good![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
4P? náhodou ty blatňajze aj čelo vypadaj good
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> su.tech: to záleží jestli seženu blatníky. Ale zatím to vypadá na MII. Navíc musím mít kvůli 4p čelo s dírama.
-> Karel.:
pššššt ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Karel.:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: Oni si všichni myslí, že to odstrojuješ a přitom jsi to hodil na bok, stejně jako tu hnědou a to neví že tahle jde taky na vrakáč, totu bude ještě bugr
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tu na virte každý buď generálkuje motory, alebo rozoberá a generálkuje kasne :) Pekne pekne, tiež už mám rozobraté.
-> Dušan: Takže? Bude to MI nebo spíš MII??
-> Dušan: ta kasna je fakt pekna a zachovala ...
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Labros 02.11.09 18:34:05 napsal:
→ Pavel P..: takže je to jedno ne? Btw.nevim kdo je tu
ukecanej jak bába na pavlači![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Má pravdu predsedo!
→ Pavel P..: takže je to jedno ne? Btw.nevim kdo je tu
ukecanej jak bába na pavlači
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)