![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: Už víš jaká půjde na auto barva?Orange po vzoru Karlose? ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> minno: uvidíte. Auto bude pojízdné i bez laku
. Naštěstí je původní odstín stejný jako klasická základovka ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: takže ťa s tým tento rok ešte niekde na zraze uvidíme? :)
-> DuriQ: prvni faze coz je dokonceni spodku a skompletovani pred lakem letos. Lak az pristi rok.
Dušan: pekne pane tak kedy to dokoncis, do leta ?
zase ty nekonečný debaty vo alkytonu
já už mám alkyton teda na pár místech taky voloupanej ale já se stim moc nesral tak nevim
ale co mám na třmenech,podložkách a bubnech barvu kterou mám stříklý auto(mobihel)tak tam to drží podle mě líp a nedrží se na tom tak bordel![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Dušan: no len nevrav hop, kým ti nepreskočí
niekedy na zraze večer keď už budeš ležať pod stolom vezmeme plechovku alkytonu a ponatierame ti ním celé nápravy aj podlahu, a dáme aspoň 2 vrsty!![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> VeTeV: Já taky právě s ním jsem se nad kombinací teď v zimě radil.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A ja si ho na azto stejne nedam ![137](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/137.gif)
![137](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/137.gif)
-> Tuner#2: jasně Dana si pamatuju - kde jsou ty doby :-) Jižík je s ním stále v kontaktu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Už zase tahle debata :) Ať si každej patlá to čemu věří :)
-> VeTeV 08.04.10 08:18:52: toď otázka?
To se to zase rozjelo
Někdy nafotím alkyton na brzdách po 2 zimách (moje a bráchovo auto)
To se to zase rozjelo
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> VeTeV: Tak ono na nápravě ani ta barva moc nepruží tak jako na podlaze kam když stoupneš, tak se prohne o pár mm. Co se týčr epoxidové základovky, tak kdyby si to nerozumělo, tak už se to ukázalo po první nátěru, ale i dle odborníka Dana z Mariánek (určitě na něj pamatuješ a to on tady zavedl Alkyton a já mu za to děkuji) který barvy prodává je to bezpečná a dobrá kombinace.
-> minno: nejlepší je cokoliv mimo tyto stroje ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: vidíš a mě balakom po 10tis. nepraská a pružný se mě zdá dostatečně, pod sebou má základ od balakomu a není problém... a krytí má myslím víc než dobré - vše jsem natřel 3x a v pixle za 120,- je pořád barvy víc než dost :-) mě naopak přijde nepružný alkyton :-))
prostě 100 názorů, 100 zkušeností - nechávám na každém co si matlá na auto![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
a máš jistotu, že rust oleum a tato základovka bude spolu komunikovat ke spokojenosti majitele vozu? Já jen když tomu nesvědčí synorex - což je dle mě dobrá základovka, tak jak se to bude tvářit na něco jiného?
prostě 100 názorů, 100 zkušeností - nechávám na každém co si matlá na auto
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
a máš jistotu, že rust oleum a tato základovka bude spolu komunikovat ke spokojenosti majitele vozu? Já jen když tomu nesvědčí synorex - což je dle mě dobrá základovka, tak jak se to bude tvářit na něco jiného?
-> minno: teď jsi rozpoutal válku
a čo poviete na zadné nápravy, je lepšia kyvka alebo vlečka? ja myslím že kyvka a v alkytone![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já taky s alkytonem nemám problém, celá zadní náprava včetně bubnů přežila zimu bez úhony. Když to porovnam s přední, tak tu letos budu dělat znova, tam jsem alkyton bohužel nedal![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> minno: nikdy nebude mít 100 lidí stejnej názor, tak to je. Víš jak by to vypadalo kdyby se každej shodl? nuda![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> VeTeV: na tebe to vůbec nebylo myšlený, já mám stejnej názor jak ty
-> Tuner#2: No ne, spíš víš, že o tomhle byla debata už hodně dlouhá,aji Dušan se ji účasstnil myslím a ty zas napíšeš tohle, máš mávnout rukou a nechat ho natírat čím chce, mně taky už nemsí na auto![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: No ne, spíš víš, že o tomhle byla debata už hodně dlouhá,aji Dušan se ji účasstnil myslím a ty zas napíšeš tohle, máš mávnout rukou a nechat ho natírat čím chce, mně taky už nemsí na auto
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)