skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:14:57
27.01.2012
27.01.2012
Dušan
-> Karel.: musis si to zesvetlit v media playeru, uvidis normalne budiky. Kazdej ma jinej monitor
08:51:23
27.01.2012
27.01.2012
Karel.
-> Dušan: to je video bez obrazu
21:19:31
26.01.2012
26.01.2012
Dušan
trosku nekvalitni videa, ale jde tam neco videt
80-130 na 4ku
2500 - 4500 ot na 5.st
tak jsem to dal na ulozto
www.ulozto.cz/12863318/tu rbo-rar
80-130 na 4ku
2500 - 4500 ot na 5.st
tak jsem to dal na ulozto
www.ulozto.cz/12863318/tu rbo-rar
10:02:06
25.01.2012
25.01.2012
Kurier Grobar
-> Dušan: to musí byť masaker s tými otáčkami
10:00:45
25.01.2012
25.01.2012
Dušan
-> Vrba: tak jak byl, protoze to bylo odladeny na 1400 tak snad vedeli co delaji. Ale je to uplne neco jinyho nez ostra vacka. Pridas v nizkej otackach a hned se to chytne
09:53:47
25.01.2012
25.01.2012
Vrba
-> Dušan: Jsem zvedavej na dalsí výsledky.Osazení karburátoru jsi nějak doladoval nebo jezdiš tak jak byl?
09:46:13
25.01.2012
25.01.2012
Dušan
-> Vrba: jako nemeril jsem to, protoze nemam zapojenej tachometr, ale tak 10 si to vezme urcite a to se jen vozim
09:30:51
25.01.2012
25.01.2012
Vrba
-> Dušan: Mas uz i nejaky odhad spotreby?
23:42:00
24.01.2012
24.01.2012
Tomášš
-> Dušan: takový motory uměj jen překvapit taky jsem skládal jen co bylo protože jsem nevěřil že to vydrží a kupodivu v pohodě teda 10000 nejsou žádný km
22:15:32
24.01.2012
24.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: mozna by se dalo udelat prizdvihnuti kapoty, aby byl lepsi odtah vzduchu... nebo jako ma Tuner na zelence... IC dole na pricce (ale v motorovym prostoru) a ma udelanou diru v zadnim cele (zakrytou naraznikem) ... + by neskodil ostrik IC a taky si projdi - natlakuj kompresorem potrubí a podotahuj sponky, jak půjdeš na vyšší tlak, tak trubky bez olemování rády lítaj...
21:31:04
24.01.2012
24.01.2012
Dušan
-> R@ZOR: bude, budu ted predelavat vyfuk a kape mi olej z vyvodu turba tak to musim doladit. JEste chci premistit IC a snad to bude vsechno.
21:28:21
24.01.2012
24.01.2012
R@ZOR
Dušan 24.01.12 21:15:37 napsal:
→ škodec: klidne i s 1.3, zajimal by me pak rozdil co
udela spodek 1dclNejde jen o objem, ale ve fabce mas i lepsi vacku ;-) Jsem zvedavej na vysledky :-) Drzim palce. A hod taky foto komplet motoru s vyfukem :-)
→ škodec: klidne i s 1.3, zajimal by me pak rozdil co
udela spodek 1dclNejde jen o objem, ale ve fabce mas i lepsi vacku ;-) Jsem zvedavej na vysledky :-) Drzim palce. A hod taky foto komplet motoru s vyfukem :-)
21:25:06
24.01.2012
24.01.2012
Dušan
-> palinator: jestli myslis odezvu nez se neco deje tak to zalezi na otackach. Vesmes mi neprijde, ze by to nejak trvalo nez se neco deje. Jsem zvyklej z 1.8T, kde to trva dyl.
21:17:15
24.01.2012
24.01.2012
škodec
-> Dušan: to aj mna
21:16:33
24.01.2012
24.01.2012
palinator
-> Dušan:
Jak je tam znát turbo lag?
Jak je tam znát turbo lag?
21:15:37
24.01.2012
24.01.2012
Dušan
-> škodec: klidne i s 1.3, zajimal by me pak rozdil co udela spodek 1dcl
21:12:48
24.01.2012
24.01.2012
škodec
-> Dušan: planujes skocit aj na brzdu s 1.3? Ci az ked to prehadzes na 1400?
21:04:49
24.01.2012
24.01.2012
Dušan
tak musim rict, ze mam za sebou uz treti delsi jizdu a motor se zacina pekne chytat. Kroutak se opravdu neda srovnat ani s Fabii. Zatim nevim co na to rika spodek motoru, jelikoz je to fakt poskladany co dum dal. Okolo 5000ot je motor takovej nejistej, vypada jako nevyvazenej coz je mozny, protoze si nepamatuju jestli setrvak co jsem pouzil patril k dane klice . Libi se me ze konecne nemusim motor kvuli 150km/h roztracet na ctverku a pak za pet. Ted se motor pekne ve 3000ot chytne a pekne zrychluje az k 5000ot. Dal jsem to nezkousel, jelikoz se mam rad a vic jak 170 se mi jet moc nechtelo . Zajimalo by me jaky krok bude na 1400T
07:50:38
24.01.2012
24.01.2012
Dušan
-> Tomášš: kupodivu to neklepe, zakladni predstih 7° a motor jede pekne klidne.
23:56:03
23.01.2012
23.01.2012
Tomášš
-> Dušan: tak to jsem zvědavý já když měl funkční ifm tci zapalko tak max předstih 30 stupňů ve 3000 ot/min a neklepalo vůbec