skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
16:00:19
28.01.2012
28.01.2012

m8rinek
-> Čokin: a proč jsi zakládal účet a dobíjel kredit?
15:57:53
28.01.2012
28.01.2012

Čokin
-> Dušan: Ty woe tak jsem si pracně založil účet na ulož to pak si dobil kredit a nakonec zjistil, že nic nevidím


12:33:04
27.01.2012
27.01.2012

Vrba
-> Dušan: TAK TO JE FAKT PRO FAJNSMEKRY :p
11:36:11
27.01.2012
27.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> minno: pouzij VLC media player, tam jde ve filtrech nastavit
10:24:47
27.01.2012
27.01.2012

Dušan
-> minno: ve dne nesmim jezdit jako prasatko 

10:12:48
27.01.2012
27.01.2012

minno
-> Dušan: v media playeri mi to nejde prehrat ani po nainstalovani MP4 codecu. V inych playeroch mi to nejde zosvetlit. Musis spravit lepsie video :)
09:47:54
27.01.2012
27.01.2012

Dušan
-> minno: rikam zesvetlit v media playeru. Jsou tam normalne videt budiky
09:41:51
27.01.2012
27.01.2012

minno
-> Dušan: sladkyho
ináč na tých videách fakt prd vidno

ináč na tých videách fakt prd vidno

09:37:01
27.01.2012
27.01.2012

Dušan
-> Karel.: ok, cestou vezmu i sladkyho
09:26:43
27.01.2012
27.01.2012

Karel.
-> Dušan: to se mi nechce
jinak večer vyzvedni Peťana beze mě, aby si užil trochu jízdy
Mě tam hodí mladá
jinak večer vyzvedni Peťana beze mě, aby si užil trochu jízdy
Mě tam hodí mladá
09:14:57
27.01.2012
27.01.2012

Dušan
-> Karel.: musis si to zesvetlit v media playeru, uvidis normalne budiky. Kazdej ma jinej monitor 

08:51:23
27.01.2012
27.01.2012

Karel.
-> Dušan: to je video bez obrazu

21:19:31
26.01.2012
26.01.2012

Dušan
trosku nekvalitni videa, ale jde tam neco videt
80-130 na 4ku
2500 - 4500 ot na 5.st
tak jsem to dal na ulozto
www.ulozto.cz/12863318/tu rbo-rar
80-130 na 4ku
2500 - 4500 ot na 5.st
tak jsem to dal na ulozto
www.ulozto.cz/12863318/tu rbo-rar
10:02:06
25.01.2012
25.01.2012

Kurier Grobar
-> Dušan: to musí byť masaker s tými otáčkami
10:00:45
25.01.2012
25.01.2012

Dušan
-> Vrba: tak jak byl, protoze to bylo odladeny na 1400 tak snad vedeli co delaji. Ale je to uplne neco jinyho nez ostra vacka. Pridas v nizkej otackach a hned se to chytne
09:53:47
25.01.2012
25.01.2012

Vrba
-> Dušan: Jsem zvedavej na dalsí výsledky.Osazení karburátoru jsi nějak doladoval nebo jezdiš tak jak byl?
09:46:13
25.01.2012
25.01.2012

Dušan
-> Vrba: jako nemeril jsem to, protoze nemam zapojenej tachometr, ale tak 10 si to vezme urcite a to se jen vozim
09:30:51
25.01.2012
25.01.2012

Vrba
-> Dušan: Mas uz i nejaky odhad spotreby?
23:42:00
24.01.2012
24.01.2012

Tomášš
-> Dušan: takový motory uměj jen překvapit taky jsem skládal jen co bylo protože jsem nevěřil že to vydrží a kupodivu v pohodě teda 10000 nejsou žádný km 

22:15:32
24.01.2012
24.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: mozna by se dalo udelat prizdvihnuti kapoty, aby byl lepsi odtah vzduchu... nebo jako ma Tuner na zelence... IC dole na pricce (ale v motorovym prostoru) a ma udelanou diru v zadnim cele (zakrytou naraznikem) ... + by neskodil ostrik IC a taky si projdi - natlakuj kompresorem potrubí a podotahuj sponky, jak půjdeš na vyšší tlak, tak trubky bez olemování rády lítaj...
Dušan / Škoda 120L NR.1




