Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

21:46:04
13.02.2007
tomapa
4 no řekl bych 1- BMW 5 jezdí líp 3 3 3 3
21:24:53
13.02.2007
Gabriel
-> tomapa: no jestli známka 3 je vhodná?
21:23:20
13.02.2007
tomapa
-> Labros: dobře
21:18:04
13.02.2007
Labros
a jak to jezdí?
20:29:08
12.02.2007
Dušan
-> Labros: tak fotka rozvodů není, protože jsem neměl foťák a motor je dávno složenej. Ale rozvody byly fakt vytahaný jako po 50t km 8
09:02:09
12.02.2007
Labros
-> Karel.: 3 3 kde? tady je nevidim
08:59:33
12.02.2007
Labros
No koukám že Dušan už si ty převodovky a vačky za chvilku bude dávat jako ranní rozcvičku 4 Díky bohu, že převodovka mi jezdí už skoro rok aniž bych na ni šáhnul 4
14:19:11
11.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: Tak to jo, to by bylo jiný...4
14:14:35
11.02.2007
Karel.
-> Petr81: ajo já zapomněl, že máš stříkačku8 tak v tom případě dáme NOS5
14:04:04
11.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: asi nic, to bych musel pak aji nějak uploadnout řídící jednotku ne?
09:37:44
11.02.2007
Karel.
-> Petr81: 3 3 co vačka do felicie2
19:14:52
10.02.2007
Fire
-> Petr81: 3 3 3
18:21:15
10.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Hajzlíci, na hradecké jsem Vás nemohl dojet a to jsem měl plnej knedl a nic. Svama to nemá cenu.
08:04:39
10.02.2007
tomapa
-> Dušan: proč tady není smajl jak se někdo mlátí hlavou o stůl to mně právě napadl po úpřečtení aspoň, že to jezdí ty bys udělal všechno proto abys nemusel jezdit autobusem 118
00:17:23
10.02.2007
Dušan
Tak teď jsem došel z garáže po dlouhé a strašlivé práci v osamění 40 . Vyměnil jsem převodovku, vačku a těsnění pod hlavou. Na vložky jsem se zatím vysral, ty budu dělat asi zítra - sice to vodu asi nebere, ale zjistil jsem, že mám jednu pružinu od ventilu úplně rozpraskanou a tudíž to funguje jen na jednu 8 . A já si říkal proč to nad 5000ot vždycky tak prská 3 . No, takže zítra opět hlava dolů, přitom změřím přesahy vložek a aby to nebylo málo, tak se mi při štelování ventilů zlomil jedem šroubk, ale to jsem do zítřka vyřešil made in home šroubem M7 3 a hle ani neklepe ventil, dokonce jsem je pěkně našteloval, ale zitra musím vyměnit i vahadla, který napřed ale musím sehnat 8 .



Toť vše z mého dnešního veselého večera 1



Ale domů jsem dojel bezproblémů a dokonce to i pěkně jede 1
17:12:00
09.02.2007
Karel.
-> Labros: 3 3 3 3fakt pěkný rozvody vypadaj jak švihadlo 3 3
16:01:17
09.02.2007
Labros
-> Dušan: Jo tak tobě sedla vložka.. Pak ji stejně musíš vyndat to máš recht.
15:56:30
09.02.2007
Dušan
-> Labros: to většinou poznáš podle toho když ti sedne nějakej válec níž ne ? Právě že mě fouklo těsnění už podruhé zasebou cca po 10t km což je moc. A i na těsnění jde vidět, že jeden válec pouští pořád dokola 8 . Však vyndám válce a vyměním kroužky za new a bude klid. Mám to teď celý rozebraný
15:53:28
09.02.2007
Dušan
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:44:12
09.02.2007
Labros
-> Dušan: tak to nechápu, jak to můžeš posuzovat, když ta podložka je celá schovaná mezi vložkou a blokem...
Extreme Tyres