skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:03:42
30.01.2007
30.01.2007
Dušan
-> Labros: tak to teda asi fakt byla moja
13:34:51
30.01.2007
30.01.2007
Fire
-> Dušan: tak pak napis co na nej rikas, at pripadne sezenu z Pohorelic dalsi
09:20:12
30.01.2007
30.01.2007
Labros
-> Dušan: no my jeli vecer trolejbusem a zastavili na krizovatce takze sme primo z okna koukali na hnedou 136GL, a ja rikam hele ta by mohla bejt Dusanova, pamatujem si SPZ, kouknu se na virtu (a prisahal bych, ze zacinala 4B a cislo bylo 4995 )
23:36:59
29.01.2007
29.01.2007
Dušan
-> Labros: parkuju buď přímo před barákem, což je zevnitř komplexu baráků a nebo přímo pod tím vysokým barákem . Ale přímo u trolejbusu ne. Víceméně ji snad poznáš už na dálku ne ?
18:37:06
29.01.2007
29.01.2007
Labros
-> Dušan: o co že vím, kdes v pátek večer parkoval teda nevim, jak se ta ulice jmenuje, ale jede kolem trolejbus z České do Žabin
16:13:24
29.01.2007
29.01.2007
Dušan
-> Fire: ještě nic. v garáži jsem nebyl
15:23:07
29.01.2007
29.01.2007
Fire
-> Dušan: tak co sorbent Dušane ?
16:27:15
24.01.2007
24.01.2007
Labros
-> Dušan: jj máš recht
16:00:59
24.01.2007
24.01.2007
Dušan
-> Labros: mrkni k Dallemu
12:56:44
24.01.2007
24.01.2007
Labros
-> Dušan: já GLkový viděl jen fialový
12:45:08
24.01.2007
24.01.2007
Dušan
-> Zdenek W.: já bych radši světlý tapecy
12:24:56
24.01.2007
24.01.2007
Dušan
-> Labros: tys je nikdy neviděl ?
12:22:53
24.01.2007
24.01.2007
Labros
-> Zdenek W.: Fakt existujou béžový GLkový sedačky? Ty s ipurovýma opěrkama?
11:30:42
24.01.2007
24.01.2007
Zdenek W.
Zdar mám originál sedačky přední (béžový) ze 136.nemáš zájem??
02:44:09
20.01.2007
20.01.2007
Fire
-> Dušan: fááááááábie !!!!
21:33:32
19.01.2007
19.01.2007
Dušan
-> Fire: to asi ne. to je nouzovka, kdybych to zadrel . Asi poskladam uplne novou 136ku nebo fabii
18:56:23
19.01.2007
19.01.2007
Fire
-> Dušan: hovnooooooo, tak ot je super ..ale stejne budes skladat novej motor z toho malo jetyho, ne ?
18:05:31
19.01.2007
19.01.2007
Dušan
-> Fire: vše funguje jak má
18:02:19
19.01.2007
19.01.2007
Fire
tak co volnobeh Dusane ?