skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:53:54
20.11.2006
20.11.2006
Johny Death
-> Dušan: ne to není možný.... chyba bude asi nekde jinde :-D
09:21:13
20.11.2006
20.11.2006
Dušan
-> Medvěd: je mozny ze se to na prani nedavalo ?
23:05:53
19.11.2006
19.11.2006
Medvěd
Moje je r.v. 1989 a byly tam originál. Kdysy jsem na jejich formách taky dělal. Vyráběly se v Plastimatu Tachov.
00:59:33
19.11.2006
19.11.2006
FORM - zlomená ojnice
09:33:18
18.11.2006
18.11.2006
Dušan
takovy jsem ani jeste nevidel. Bratr ma taky 136ku r88 alisty tam taky nejsou. Jednu jsem tu mel a tam byly listy lepeny takovy hladky
09:31:11
18.11.2006
18.11.2006
FORM - zlomená ojnice
09:30:28
18.11.2006
18.11.2006
FORM - zlomená ojnice
-> Dušan: Možná se ty lišty na poslední modely nedávaly, ale měl by jsi mít stejné lišty jako 120GLS a 130GL, plastové profilové lišty uchycené přes 4 díry ve dveřích, v blatnících přes jednu nebo dvě. Podívej se třeba ke mně.
08:55:11
18.11.2006
18.11.2006
Dušan
-> Medvěd: clovece listy v originale ? videl jsem jen lepene tenke
23:12:55
17.11.2006
17.11.2006
Medvěd
Jo a pokud nemáš knížku najdešji u mne ke ztažení na web.skodateam.cz/index2.p
hp?ses_web=1&...
23:06:47
17.11.2006
17.11.2006
Medvěd
Mám to samé i stejnou barvu, jen v originále byly na bokách lišty ve yvrtaných dírách. Je dobré, že je nás víc. Zdravím. Medvěd.
22:38:03
16.11.2006
16.11.2006
Fire
-> Dušan: jsi ani nezamachroval s nápisem
21:23:45
15.11.2006
15.11.2006
Dušan
-> tomapa: je uplne NEW
-> Petr81: vsak to znas. nic hroznyho
-> Petr81: vsak to znas. nic hroznyho
20:13:01
15.11.2006
15.11.2006
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: no jo, novej kousek, kolik?
20:09:42
15.11.2006
15.11.2006
tomapa
-> Dušan: gratulace je krásnej je novej ? nebo vypranej v Perwolu Black Magic
05:29:29
13.11.2006
13.11.2006
tomapa
-> Dušan: ty si už uklidil??? neuvěřím dokud neuvím
23:13:24
12.11.2006
12.11.2006
Fire
-> Dušan: budes zitra v garazi ? ze bych namontil plechy :)
17:21:08
10.11.2006
10.11.2006
Johny Death
-> Dušan: zdar dušo byl sem dneska dvakrat u garáže a nebyl jsi tam. necham to strobo doma pokud ho potrebujes akutne tak siho tu vem. jinak až v pondeli :-/
11:20:19
10.11.2006
10.11.2006
Labros
-> Johny Death: za 5 kilo za kus jich můžeš mít kolik chceš... jinak ten 120kovej SEDR s tryskama a vzdušníkama jako 136 jel dobře, ale bylo to hnusný cukavý nepříjemný nekultivovaný.
11:08:25
10.11.2006
10.11.2006
Johny Death
-> Labros: no nad lekrem sem taky uvažoval ale žadnej se i zatim nedostal pod ruku.
09:53:18
10.11.2006
10.11.2006
Labros
-> Johny Death: Přetryskovat 120kovej nedoporučuju - vyzkoušeno a radši jsem přešel na LEKR.