skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> minno: dal jsem - 1°, když jsem měl před seřízením - 2.5 tak to hodně tahalo za volant. Takže teď mám předek - 1 a zadek - 2.5.
-> Dušan 23.05.23 13:27:14: Aké si dával odklony na predok? Bol s tým nejaký problém?
-> pistaa: co ja tobe muzu radit
Jinak dneska po 12 letech geometrie
Technik byl předem informovám o horních ramenech, které jsou od Wlada. Naštěstí to vzalo jen 1,5h![108](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/108.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak dneska po 12 letech geometrie
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Technik byl předem informovám o horních ramenech, které jsou od Wlada. Naštěstí to vzalo jen 1,5h
![108](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/108.gif)
-> Dušan: pacia sa mi tvoje komentare o Turbomotore :D vedel by si mi nieco poradit? Dakujem
-> Dušan: s tím sem se taky moc natrapil. Mě pomohl až vlnovec a poradny stefty. Teď čekám na titanove stefty a matky.
-> k.jarek: silná ztráta výkonu je dost nepříjemná ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: To není závada, ale pouze nepříjemnost
Hlavně, že je všecko v cajku![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> k.jarek: povolil se mi "vyfuk" na svodech tak to foukalo bokem ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: Já si říkal, že si to na té Horově byl ty. Co nefunguje? Něco vážnějšího?![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> k.jarek: jj byl. Ale jen lehce protože jsem zjistil závadu.
Nebyl si ju dneska vyvenčit?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
kdo ma necht doda :)
skoda-virt.cz/cz/.../1863 51-doraz-silentbloku-vleck a
skoda-virt.cz/cz/.../1861 13-nizky-kastlik-a-baterku
a jeste pokud mozno merku oleje na jednoradkovej blok... moje uz nedosahne na olej
skoda-virt.cz/cz/.../1863 51-doraz-silentbloku-vleck a
skoda-virt.cz/cz/.../1861 13-nizky-kastlik-a-baterku
a jeste pokud mozno merku oleje na jednoradkovej blok... moje uz nedosahne na olej
-> Dušan: Bude nějaký update karty?
Chci jen zareagovat a sdílím názor -> Star LC20: Respekt ke kvalitní práci je rozhodně na místě, obdivuju, obdivoval jsem a inspiruju se :-)
-> exwrcteam: to ano, ale timto smerem me to nelaka.
-> Dušan: ale rozdil 25 +- kg je znat ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> exwrcteam: kdyz do kufru tak nejakou bezpecnostni a to jsou dalsi penize coz se mi nechce davat.
nadrz cvakni do kufru... kazdy kg jinde nez kde je ten tezkej ingot je znat..
Ale samozrejme ano, motor jako takovy se da koupit uz za slusny penize. To uz pak musi zhodnotit kazdy sam jak na to pujde :)