Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

17:18:16
19.09.2011
Alenka
-> havlik: chapu. A podarilo se kaprikovi uz tu poruchu nejak odstranit a dosahnout lepsich vysledku?
17:15:33
19.09.2011
havlik
-> Alenka: skoda-virt.cz/cz/.../2203 -kaprik-mazlik-136-evo podle me se to doctes v popisu motoru u obou zminenych
17:12:52
19.09.2011
Alenka
-> havlik: a co mel kaprik spatne? Pise se o tom nekde :D
17:12:03
19.09.2011
havlik
-> Alenka: já bych o něčem věděl ale to se nesmí říkat :D asi to co měl Kapřík špatně
17:11:00
19.09.2011
Alenka
-> havlik: alenka mel i upravenou hlavu a vyfuk, takze ten vykon je vzhledem k upravam docela ostuda :)

Dusan tam musi mit neco spatne, ale co, netusim.

Ale taky buhvi na jake byl brzde, jestli to nehazi cisla podle toho, jake je zrovna pocasi.
upraveno 1x, naposled 19.09.2011 17:11:42
16:58:37
19.09.2011
havlik
podle mě je i výkon špatně, nebo prostě tenkrát když to měřil tuner2 tak jim nefungovala brzda dyt ten ma s 265 vackou a v podstate seriovou hlavou 89koni a alenka pise ze mel dokonce 92,5k .
16:54:21
19.09.2011
Karel.
-> Čokin: výkon jo, ale krouťák je dle mě málo4
16:48:22
19.09.2011
Čokin
-> Karel.: Woe vždyt je to o 16 kW víc než seriový motor co bys nechtěl s origo spodkem ??? 90 koní krásná práce4
16:46:28
19.09.2011
Alenka
-> Tuner#2: nemam, nema mi kdo zaplatit brzdu :D

Ale na dost spatne naladene 1.4 s 265 vackou jsem mel 68kW/130Nm a na 130 to zrychlovalo stejne jako seriova OII 1.9 77kW. Se soucasnou konfiguraci mi na stejnem useku chybi na OII 2.0 TDI nachipovanou na 131kW asi pul auta. Ale jeste nemam poradne upraveno, zajeto ani naladeno, tak snad neni vsem dnum konec :)
16:41:19
19.09.2011
Karel.
mně se teda ten výkon nezdá, jsem čekal víc9
16:40:15
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 19.09.11 16:35:17: Tvůj výsledek? Máš někde graf?
16:35:17
19.09.2011
Alenka
-> Tuner#2: dobre, to jsem prehnal. Tak aspon 14kW :)
16:33:17
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 19.09.11 16:31:17: Na 140Nm se s touhle konfigurací dá dostat, ale 86kW je dle mě nemožné...
16:33:08
19.09.2011
squalo
-> Tuner#2: nič, na ten zotrvak sa pýtam len preto lebo to neni v karte 4
16:31:17
19.09.2011
Alenka
Jeste 20kW / 15Nm a pojede to jak se na takovy motor slusi a patri :)
16:30:53
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> squalo 19.09.11 16:28:18: Co s tím má společného setrvák? 9
16:28:18
19.09.2011
squalo
-> Dušan: výkon pekný, len ten kruťak trošku menši ako by som čakal, na kolko kilo máš zotrvak stočený?
16:23:51
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 19.09.11 15:59:27: Pěkný výkon, ještě je rezerva v krouťáku 4 Otázka jak přesně to taky měří... BTW bude graf?
15:59:27
19.09.2011
Dušan
-> minno: asi mala mezera u dorazu.

Jinak dnesni brzda rekla 66kW 125Nm
10:53:30
19.09.2011
minno
-> Dušan: tak po zvezení musím povedať že motor šľape krásne :) rozmýšľam ale že prečo ti to auto tak neskutočne odskakuje na nerovnej ceste. Nemáš tam moc malú medzeru medzi dorazmi na prednej náprave? Mi to pripadalo akoby to sedelo na dorazoch. Alebo je ten podvozok fakt už tak tvrdý, že to už robí na takom ľahkom aute bordel.
Extreme Tyres