-> Urbi 12.09.11 12:14:48: Nevím kam chodíte na to, že vačka 265 má vrchol v 6500 (pokud vrcholem myslíte otáčky nejvyššího výkonu)
265tka má vrchol v nějakých 5400rpm a 278čka má o nějakých 800rpm výš tudíš přesně jak píšu 6100 - 6200rpm...
Můj graf: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/037_2009-03-05_1
3-20-10_36.jpg
Graf od ME prakticky totožné: www.motor-excel.cz/grafy/
f13_63.jpg
Na 7000rpm musí bejt vačka molem 300° a otáčky motoru nelze posuzovat na nízké kvalty kde ručička lítá se silnějším motorem klidně i k 10000rpm. Od toho tady jsou pak ty nesmyslné údaje.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
13:10:06
12.09.2011
12.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
12:39:10
12.09.2011
12.09.2011
Dušan
-> Urbi: na 1ku to tahne do 7000 no problemo, ale je skoda to trapit takovejma otackama kde uz to stejne nemaze.
Nicmene 46° by u me zvonilo jak na vanoce . Mam sadu pistu i s vlozkama, nejjednodussi je vzit pis a nastrkat na nej v pozici tvoje krouzky. Nepoznas nic a pist se stejne zabehne s tema otackama hned. Jako pouztet ho nechci, ale vim jak je tezky to sehnat po kusech tak bych ti jeden odprodal.
Nicmene 46° by u me zvonilo jak na vanoce . Mam sadu pistu i s vlozkama, nejjednodussi je vzit pis a nastrkat na nej v pozici tvoje krouzky. Nepoznas nic a pist se stejne zabehne s tema otackama hned. Jako pouztet ho nechci, ale vim jak je tezky to sehnat po kusech tak bych ti jeden odprodal.
12:14:48
12.09.2011
12.09.2011
Petr Urban
-> Dušan: nebude mít ta vačka vrchol výkonu výše ? To má tak 265 co si psal. Vrbovi začíná 265 slábnout až od 6500 a dá se točit do 7. takže tvoje snad snad jde dál ne ... Jinak nastavení...je to ale jen má doměnka.
11:31:56
12.09.2011
12.09.2011
Petr Urban
-> Dušan: Čoveče popravdě sem se docela divil jak ti ty motory umírají a už mám zřejmě stejný problém,ale zřejmě vinou min. majitele,který mě přesvědčoval o perfektním upraveném rozdělovači, který nakonec po změření stroboskopem dával 46st. v nejvyšších ot.,ale s dřívější konfigurací motoru to ve vysokých nebylo slyšet ani Vrbou, jen to tak netáhlo prostě Píst nemám, možná by se mi hodil nějaký slušný píst s koužkama i vložkou který nebyl rozebraný vyndávaný od sebe, neměl by si ?
Jinak dle otáčkoměru ta moje vačka zrychluje do 7000tis. svižně na každý kvalt. Včera na dvojku dokonce otáčkoměrových 8000ot. (reálných 7500asi) a to byl test kvůli tomu že mi to přestalo ještě mazat a chtěl sem zkusti zda to nění přetlakovým ventilem. Od 2 tis. olej svítí, nenaředil se ti profoukajícím pístem olej ? Nepřibylo mi ho, ale nějaký až extrémně řídký se mi zdá a nebo už se posralo i nějaké uložení v motoře nebo řerpadlo. A můžu stavět nový motor pomalu... A popradvě mě to sakra přestává bavit.
Jinak dle otáčkoměru ta moje vačka zrychluje do 7000tis. svižně na každý kvalt. Včera na dvojku dokonce otáčkoměrových 8000ot. (reálných 7500asi) a to byl test kvůli tomu že mi to přestalo ještě mazat a chtěl sem zkusti zda to nění přetlakovým ventilem. Od 2 tis. olej svítí, nenaředil se ti profoukajícím pístem olej ? Nepřibylo mi ho, ale nějaký až extrémně řídký se mi zdá a nebo už se posralo i nějaké uložení v motoře nebo řerpadlo. A můžu stavět nový motor pomalu... A popradvě mě to sakra přestává bavit.
22:53:14
11.09.2011
11.09.2011
Dušan
-> Tuner#2: taky si myslim, protoze na 4ku tam ten motor konci
-> minno: prikaz zamitnut, operace se nezdarila, zkus to jinak
-> minno: prikaz zamitnut, operace se nezdarila, zkus to jinak
22:47:31
11.09.2011
11.09.2011
minno
-> Dušan: si namontuj psychologický obmedzovač do svojej hlavy aby si tomu tak nenakladal
22:45:40
11.09.2011
11.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 11.09.11 22:34:41: S Tvou vačkou je 6500 myslím naprosto bez problému, vrchol výkonu bude kolem 6100 - 6300 rpm.
22:34:41
11.09.2011
11.09.2011
Dušan
dneska jsem to poladil, snizil jsem predstih na 27° od 4000ot, sesteloval finalne ventily nadocela velky mezery a auto zase jede jak z praku. Jen nevim jak dlouho to vydzi pri mym zachazeni. Chtelo by to ten omezovac a hlavne vedet kde ma motor max vykon. Protoze to nechci nejak extra pretacek ikdyz to tahne do 6500ot jak prd.
11:25:18
11.09.2011
11.09.2011
Dušan
-> Urbi: motor jezdi normalne ve vyssich otackach, na volnobeh to nechce moc drzet a hodne to fouka do vicka. Mas to praskly jako ja. Prsote to vymen. Mas nahradni pisty ?
02:45:54
11.09.2011
11.09.2011
Petr Urban
-> Dušan: Kolečko na myši asi mám,ale nečtu všechno, rači hmotním u auta. Tak sem změřil tlaky 1-4 válec: 9, 16, 16, 16 přesně. S 0,5ml oleje bylo na prvním válci 12. Hned od prního startu motoru se nám zdálo jakoby seto rozbíhalo na 3válce,dnes jsme zdvihly nalévací víčko a okamžitě kouř a tlaky spalin. Dle všeho asi podobná závada, můstek mezi písty nebo zapečené kroužky, ale dělalo to od prvního okmažiku složení motoru, takže problém už byl dříve,ale nějak nebyl znatelný nebo nevím. Ty máš už zkušenosti...jak to probíhá když se to tak zkurví ? Auto jede docela dobře pořád,ale první válec prostě nemá tlaky. Jestli s tím mám takle jezdit...dá se to pořád krásně točit do 7 a celkem dost to jede.
12:39:59
10.09.2011
10.09.2011
Dušan
-> Vrba: sytic nepouzivam, motor po nastartovani drzi sice horsi ale volnobeh, hned od lehkyho zahrati uz to pekne drzi
10:54:43
10.09.2011
10.09.2011
Vrba
-> Dušan: Rid se taky tím jak to jede za studena
mel by jsi hned sundat sytič a po chvilce uz by to melo jit hezky za plynem.Plný výkon vyzkoušej s novýma svíčkama proti kopci a pak se podivej na barvu.At se daří
mel by jsi hned sundat sytič a po chvilce uz by to melo jit hezky za plynem.Plný výkon vyzkoušej s novýma svíčkama proti kopci a pak se podivej na barvu.At se daří
19:33:11
09.09.2011
09.09.2011
Dušan
-> vhml: tak dle rad radsi vic nez min. Nicmene jak casto jedes na 2. stupen ? Jen pri nakladacce a to uz je jedno kolik to bere. Za normalni jizdy ma fabka tah i na1. stupen. Ten teda taky neni malo
19:31:49
09.09.2011
09.09.2011
vhml
-> Dušan: nebojis se to nakrmit :-)
19:27:58
09.09.2011
09.09.2011
Dušan
Dneska jsem osadil druhou komoru tryskou 170. Takze nyni tam mam tr.125/170 vz.190/140. Jeste se musi doladit kravska vule ventilu za tepla + predstih a musi to jet jak z praku. Jinak komprese uz je zase 15,5 - 16 na vsech valcich
-> darabos: v te smesi se tak nevyznam. Jaky tam ma byt idealni cislo ?
-> darabos: v te smesi se tak nevyznam. Jaky tam ma byt idealni cislo ?
18:14:21
09.09.2011
09.09.2011
darabos
-> Urbi: je to sedr32 origo 120L diffuzor 22.5mm a 26.5mm, na zaciatku grafu je lahka zataz, plynula jazda a potom od 186. sekundy po 203 je plny plyn na trojku, vidno tam vstrek akceleracnej pumpicky na zaciatku
18:07:34
09.09.2011
09.09.2011
minno
Dušan 09.09.11 06:52:06 napsal:
→ Urbi: clovece pouzivej to kolecko co mas na mysi. O par
radku niz jsou fotky.a ja čítam že človeče používaj to kolečko čo máš v hlave
→ Urbi: clovece pouzivej to kolecko co mas na mysi. O par
radku niz jsou fotky.a ja čítam že človeče používaj to kolečko čo máš v hlave
06:52:06
09.09.2011
09.09.2011
Dušan
-> Urbi: clovece pouzivej to kolecko co mas na mysi. O par radku niz jsou fotky.
00:15:25
09.09.2011
09.09.2011
Petr Urban
-> darabos: O jaký karb. jde ? Mám origo 130 přetryskovaný na 120/190 a 155/150vz. To možná ani nebude stačit k mé vačce
00:12:21
09.09.2011
09.09.2011
Petr Urban
-> Dušan: A co je s tím čtvrtým ? Kroužky nebo hlava ? Předstih bych ladil nekde k hranici 35st.,ale směs opravdu bohatá.
-> darabos: Když se na ten graf dívám, to aby se začal bát i já teda o motor, mám totožné trysky co si napsal a obejm 1390ccm
-> darabos: Když se na ten graf dívám, to aby se začal bát i já teda o motor, mám totožné trysky co si napsal a obejm 1390ccm