skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:27:30
30.06.2011
30.06.2011
Mates
-> Dušan: Ty kola se k auto hodí,nádhera.
09:56:02
30.06.2011
30.06.2011
Péďa17
-> Dušan: paráda
08:42:23
30.06.2011
30.06.2011
Karel.
-> Dušan: nářez!!!
22:41:33
29.06.2011
29.06.2011
Dušan
-> minno:
-> škodec: je to fajn, ale porad to neni 100%
-> škodec: je to fajn, ale porad to neni 100%
22:38:12
29.06.2011
29.06.2011
minno
-> Dušan 29.06.11 22:34:56: to si celý ty
22:37:15
29.06.2011
29.06.2011
škodec
-> Dušan: teraz to vyzera genialne
22:34:56
29.06.2011
29.06.2011
Dušan
-> minno: ja to nekde prozenu a bud to bude sedet na silnici jak pribity nebo lezet ve skarpe na boku
22:32:43
29.06.2011
29.06.2011
minno
-> Dušan: kolesá super, i keď ako som už písal na mňa je to už trochu moc veľký rozmer na škodovku a na tvoje aute:)
A s tými pneu máš pravdu, nová pneu si musí "sadnúť", trochu sa zabehnúť. Moje Yokohamy po nasadení boli tiež nič moc rozdiel oproti predošlým a teraz sa to už chová parádne.
A s tými pneu máš pravdu, nová pneu si musí "sadnúť", trochu sa zabehnúť. Moje Yokohamy po nasadení boli tiež nič moc rozdiel oproti predošlým a teraz sa to už chová parádne.
22:31:48
29.06.2011
29.06.2011
Dušan
-> U-Geen: snazim se
-> vhml: budu to zkouset. ten material si asi na zavodni gumu hraje, ale porad je to jen serie
-> vhml: budu to zkouset. ten material si asi na zavodni gumu hraje, ale porad je to jen serie
22:30:57
29.06.2011
29.06.2011
jarda.u1
-> Dušan: vypada to moc hezky
22:27:07
29.06.2011
29.06.2011
vhml
-> Dušan: laboroval bych kolem 2 za tepla vzadu. Dopredu kolem tech 1,8. Klidne i min.
Mě furt nejde do hlavy moje formulova guma, s silene vysokym bokem, tenka jak papir a 1,8 je na ni porad moc. Do malejch Avonů klucí s corsou foukaj 0,8 ! Ale to jsou zavodni gumy, nevim jak dalece si ty yokohamy hrajou na zavodni gumy, nebo je to serie.
Mě furt nejde do hlavy moje formulova guma, s silene vysokym bokem, tenka jak papir a 1,8 je na ni porad moc. Do malejch Avonů klucí s corsou foukaj 0,8 ! Ale to jsou zavodni gumy, nevim jak dalece si ty yokohamy hrajou na zavodni gumy, nebo je to serie.
22:25:43
29.06.2011
29.06.2011
U-Geen
-> Dušan: vypada to supr :)
22:23:09
29.06.2011
29.06.2011
Dušan
-> vhml: bylo tam 2.6 a klouzalo to. Dal jsem zadek 2.2 a predek 1.8 Ted je to lepsi, ale nejsem si jist kolik je ideal
22:21:45
29.06.2011
29.06.2011
vhml
Fungl nová guma fungovat nemůže, je mastná.
Kolik foukáš? Má-li to tvrdý boky tak bych nějak moc nedával.
Kolik foukáš? Má-li to tvrdý boky tak bych nějak moc nedával.
22:19:07
29.06.2011
29.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 29.06.11 22:17:48: Jo však ano, řešilo se to na ahc a to bylo to co mě zmátlo, ale sám jsem znejistěl dřív než havlík udělal edit
22:17:48
29.06.2011
29.06.2011
Milan 136
-> Tuner#2 29.06.11 22:09:51: Bodejď, když číňani ukradli vrozek parady
22:15:46
29.06.2011
29.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: -> Milan 136: Však už jsem to psal
-> Dušan 29.06.11 22:14:26: JJ Toyo studený taky kloužou, tak uvidíš. Pak napiš pocity
-> Dušan 29.06.11 22:14:26: JJ Toyo studený taky kloužou, tak uvidíš. Pak napiš pocity
22:14:54
29.06.2011
29.06.2011
Dušan
-> tunerlada: tusim ze tak 7t
22:14:26
29.06.2011
29.06.2011
Dušan
-> Tuner#2: ono se to musi ojezdit. Ta guma se podle me musi i rozehrat. Je to meky jak zvykacka