skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:51:38
14.03.2011
14.03.2011
Dušan
-> afro100: kdo vi, resit to nebudu protoze se s tim lenochem neda jezdit . Musim tam hned prasknout fabii
20:48:17
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> Dušan: A rozdelovač z eRka by tomu trošku nepomohol ?
20:46:57
14.03.2011
14.03.2011
Dušan
nezapomente ze to ma v zakladu 36kW a zene to Pavlicek
20:37:14
14.03.2011
14.03.2011
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: ale každopádne paráda
20:36:17
14.03.2011
14.03.2011
Star LC20
-> Dušan: Já sem napočítal cca 15 vteřin z 0-100. To je zrychlení, řekl bych na 120ku, až moc dobrý. Samozřejmě s fábií se to asi nedá srovnat. Škoda, že nemáš srovnání se sériovou vačkou. Zajímalo by mě, jak se na tom podepsala ta Poulíčkova vačka. Ale jinak s to dobře vyladil. Frajeřina
20:35:29
14.03.2011
14.03.2011
Dušan
-> Lubes: vsak o to tam slo, aby to jelo aspon jako 130ka
20:33:44
14.03.2011
14.03.2011
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: nejde to zle ...ale myslím že moja sériová 130tka ide asi lepšie alebo minimálne rovnako dobre :-)
20:31:28
14.03.2011
14.03.2011
Dušan
-> Star LC20: no nevim, me to teda jako takovej zazrak zasenepripada asi jsem zvyklej na jiny kafe
20:28:06
14.03.2011
14.03.2011
Star LC20
-> Dušan: Sakra to teda upaluje To by utřelo leckterýho favorita i feldu, což ?
20:23:11
14.03.2011
14.03.2011
Dušan
22:00:41
13.03.2011
13.03.2011
jarda.u1
-> Dušan: tak to je stejne jako u nas .Diky za info
21:59:52
13.03.2011
13.03.2011
Dušan
-> jarda.u1: celkova cena se snizenim cca 2500CZK
21:56:23
13.03.2011
13.03.2011
jarda.u1
-> Dušan: kolik stala uprava hlavy na gufera ventilu a tvrda vyfukova sedla jestli se muzu zeptat?
22:26:23
12.03.2011
12.03.2011
Dušan
-> Skododlak: ta byla tak shnila ze to nemelo cenu. Hlavne mela ta kastle úres 200t km a stala za prd.
19:05:00
12.03.2011
12.03.2011
Skododlak
Dobry vyfuk :) a prec osi sa vlastne musel zbavit tej predoslej ?
21:43:40
07.03.2011
07.03.2011
Dušan
-> Peca: dorazy jsou lehce vylesteny takze to tam asi chodi. Ale na me je to porad dost vysoky
20:44:58
07.03.2011
07.03.2011
Peca
Jak fungujou ty otoceny misky dorazu ve spolupraci s pruzinama 220mm? V provozu zadny problem? Co svetla vyska?
20:01:53
20.02.2011
20.02.2011
Dušan
-> minno: jeste ne
18:46:25
20.02.2011
20.02.2011
minno
-> Dušan: to je už tá 120 hlava? :-)
18:41:52
02.02.2011
02.02.2011
Dušan
-> minno: to uz mi bylo vcelku prijemne