skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:04:24
27.05.2010
27.05.2010
Petkar1
-> Dušan: Nevim, přijde mi to docela málo. Nevím, jestli to tolik dusí ten výfuk (i když trochu podle zvuku mi to tak přijde). To by ti musel měřit tachometr hodně přesně a tomu se mi nechce věřit. Já mám 100km/h za 11,2s (sám dle přepočtu, tacho 120km/h - ve dvou asi 12,3s) a to tam takový úpravy nemám (i když stále nevím, co tam je za vačku).
21:07:46
26.05.2010
26.05.2010
mgbiker
-> Dušan: fakt to chce ten priepustnejsi vyfuk a pride prijemna zmena
16:06:21
26.05.2010
26.05.2010
Dušan
-> Tomáššš: youtube.com/v/jnpdeUEQKsc musis si to spocitat
14:50:21
26.05.2010
26.05.2010
Tomáššš
-> Dušan: za kolko si dal stovku u predchodzieho auta ?
08:06:02
26.05.2010
26.05.2010
Karel.
-> Dušan: to nemám teda 40kg, ale za svých 41 se nestydím
23:10:52
25.05.2010
25.05.2010
minno
-> Dušan: no vôbec nie stovka za 12 sekund a este sa tu bude stazovat ze to "nejede"
22:57:32
25.05.2010
25.05.2010
Dušan
-> minno: jeste uvidim, ale na svym bych si asi vyhral
22:30:36
25.05.2010
25.05.2010
minno
-> Dušan: kabát ale asi bude fakt najrozumnejšie nastriekať si to sám, šak skúsenosti už máš a karlovi si to nastriekal suprovo :) a na svojom, keď sa s tým ešte viac pohráš tak to bude perfektné.
21:37:32
25.05.2010
25.05.2010
Dušan
-> Tomáššš: nooo to uz je horsi. Mam v hlave tri moznosti, ale vysledek ukazu az to bude hotovy
20:13:50
25.05.2010
25.05.2010
Tomáššš
-> Dušan: takze daky insi karbec a vyfuk ... a kabat bude akej farby ?
15:02:01
25.05.2010
25.05.2010
DuriQ
parada uz len obliat lackom :)
13:45:44
25.05.2010
25.05.2010
mgbiker
-> Dušan: aha precital som si predchadzajuci prispevok...vidim ze uz o tom vies
13:44:11
25.05.2010
25.05.2010
mgbiker
-> Dušan: budes to jazdit s tym seriovym vyfukom? ja som mal teraz tiez na chvilu seriovy nahodeny a mal som pocit ze dusil polovicu vykonu ktory pribudol po upravach a tvoj motor je tiez dobre upraveny....nemas pocit ze sa to s tym vyfukom dusi?inak perfektna praca
12:02:17
25.05.2010
25.05.2010
Dušan
-> Tomáššš: kabat bude a premyslim ze si ho asi udelam sam. Jizdni dojmy jsou vcelku dobry, motor ma lepsi zatah ve spodnich otackach nez Felicie ve stejne konfiguraci, kterou jsem jezdil. Nicmene zatim porad ladim a zda se mi ze ten motor strasne dusim tim karburatorem a vyfukem ze 120ky
11:27:58
25.05.2010
25.05.2010
Tomáššš
-> Dušan: kabat bude aky ? bud som slepi alebo som ako to jazdi ? spokojnost ? stadium ladenia ? :)
19:23:26
24.05.2010
24.05.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Ovšem že po laku to bude jiná....
17:27:25
24.05.2010
24.05.2010
Dušan
-> Petr81: zatim to krasny neni, zatim jen uzitkovy a spis takovy ladeni. Po laku to bude teprve skodovka jak ma byt.
15:29:22
24.05.2010
24.05.2010
Dušan
-> Petkar1: to musis napsat spis jemu, ale tusim ze 4t +
13:56:43
24.05.2010
24.05.2010
Petkar1
čau, na kolik tě vyšla ta hlava od Geminiho?