skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:04:36
21.01.2010
21.01.2010
Ba.jogi
-> Dušan: kolko vrstievb si dal
14:33:56
18.01.2010
18.01.2010
Dušan
-> Labros: do octy ani nic moc, ale do 120ky hodne
12:38:57
18.01.2010
18.01.2010
Labros
-> Dušan: a co do ní zahučelo? to má najeto nějak docela málo, že?
12:32:43
18.01.2010
18.01.2010
Dušan
-> Labros: plynem , ale i tak to neni sranda platit dvema autum nejaky ty dily
12:03:47
18.01.2010
18.01.2010
Karel.
-> Dušan: jestli to není o tom, že musíš krmit i řidiče vitamínama že?
12:01:24
18.01.2010
18.01.2010
Labros
-> Dušan: čim krmíš octávu krom benzínu?
22:52:08
15.01.2010
15.01.2010
Dušan
-> minno: neni to o case ale spis penize. Neni sranda krmit dve auta.
22:49:32
15.01.2010
15.01.2010
minno
-> Dušan: ešteže je zatiaľ len január a je ešte na všetko do konca roka dostatočne veľa času
22:46:17
15.01.2010
15.01.2010
Dušan
-> Kapřík: letos jezdit bude, ale asi jeste ve starym, resp vic flekatym kabate
22:22:51
15.01.2010
15.01.2010
Kapřík
-> Dušan: pěkně valíš Dušane Jak to máš naplánovaný? Vyjede to na jaře?
09:43:33
23.12.2009
23.12.2009
Dušan
-> minno: zinkovane , tentokrat na barvy tak trosku prdim
22:08:38
22.12.2009
22.12.2009
minno
-> Dušan: pekná pedálovka. pedále a konzolu si zinkoval, či to je len náter?
16:52:40
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Pavel P..: si vůl
16:52:20
15.12.2009
15.12.2009
Pavel P..
-> Labros: příště budeme fotit bez blesku aby byla vidět aspoň silueta auta..
16:50:14
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Pavel P..: ne jen to dělá takovej rentgenovej snímek
16:44:24
15.12.2009
15.12.2009
Pavel P..
-> Labros: jasně foťák z toho udělá menší rezatici než je...
15:18:28
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Dušan: ono když se fotí něco bleskem tak to většinou vypadá rezatější než na denním světle - stejně Pavel s Větévkou hudrovali na moji přední nápravu, která vypadá na denním světle docela dobře a s bleskem jsou na ní tradiční podvozkový orezliny.
11:56:55
15.12.2009
15.12.2009
Dušan
-> Pavel P..: mozny to je. ale dutiny uz jsou davno vystrikany. prahy jsou tvrdy jako kamen, takze se nebojim.
09:35:18
15.12.2009
15.12.2009
Pavel P..
-> Dušan: já když koukám na tuhle fotku img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/203_2009-11-07_2
1-24-28_1.jpg
tak se mi zdá že i dutina pod tim podelníkem je nějaká rezatá...
tak se mi zdá že i dutina pod tim podelníkem je nějaká rezatá...
09:33:44
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Pavel P..: ty bys dopad líp, ty bys možná našel ještě dečku, jestli by ji nezabavili cikáni