skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:57:04
30.08.2009
30.08.2009
Kapřík
-> Dušan: tak to je výborná zpráva...šup šup nahoď fotky
20:49:17
30.08.2009
30.08.2009
Dušan
a uz ju mam
18:32:49
29.08.2009
29.08.2009
Karel.
-> Dušan: jak zřejmě? Učitě snad ne?
17:56:30
29.08.2009
29.08.2009
minno
-> Dušan: paráda
09:19:50
29.08.2009
29.08.2009
Dušan
Tak budeme mit po vikendu zrejme noveho nastupce
15:40:38
27.08.2009
27.08.2009
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Dotáhni něco z beskyd, výměnou za oktávu
10:25:21
27.08.2009
27.08.2009
Kapřík
-> Dušan: tak koukej pohnout a sháněj kastli
10:00:06
27.08.2009
27.08.2009
Dušan
-> Labros: tak to teda fakt nevim, zase tak daleko jsem jeste nedosel
09:55:24
27.08.2009
27.08.2009
Labros
-> Dušan: takže na sraz letos s emkem, nikoliv oktávkou? ;)
09:15:10
27.08.2009
27.08.2009
Dušan
-> Labros: bude jine, obzivne Karta :-)
09:14:18
27.08.2009
27.08.2009
Labros
Už jsem myslel, že auto ožilo, když jsem tady viděl aktivitu
21:26:36
26.08.2009
26.08.2009
Péďa17
-> Dušan: Tak ti držím palce at ti to klapne
18:46:55
26.08.2009
26.08.2009
Dušan
-> Péďa17: zatim ne, ale zatim si delam veci jako motor atd. Ale mam ted jednu nabidku tak uvidim
17:45:29
26.08.2009
26.08.2009
Péďa17
-> Dušan: Tak našel jsi nějaké pěkné Emko???
16:09:50
21.06.2009
21.06.2009
Hurdis
-> Nwkt: nene, pokud mě paměť neklame, tak auto bylo původně 120 a díky přestavbě s doklady z rozebraného auta se z ní stala právoplatná 136 GL, jestli se pletu tak mě majitel určitě opraví
16:07:10
21.06.2009
21.06.2009
Nwkt
-> Hurdis: Pokud papírově 120 tak škoda žádná, kdyby papírově 136 tak škoda dokladů
16:05:51
21.06.2009
21.06.2009
Hurdis
Chlapci co tady pořád řešíte, vždyť to byla jen kastle. Navíc to auto původně byla škoda 120 (nebo 125) a 136 GL až po transplantaci. Nebo se pletu Dušane?
11:08:01
21.06.2009
21.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Karel.: na slovensku je to velka rarita...je ich tu uz len zopar...podla mna by sa dali spocitat v desiatkach
19:20:03
18.06.2009
18.06.2009
Karel.
-> Jožynek : jasně, já osobně bych ji taky zachránil, ale jsou lidi co na tohle nemají prostě čas a daleko výhodnější je koupit leštěnku, kterou nám snad Dušan již brzy představí