skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pôvodne 120L.po búračke prveho majitela 130 GL 1989 Auto som kúpil cez leto 2004
motor: 130 GL
znižena hlava
upravené sanie + karburátor vw jetta
zvody + celonerezový výfuk supersprint
ostrá vačka
dvojkontaktné sviečky BOSCH
bezkontaktné zapalovanie BOSCH
spojka SACHS
podvozok: vpredu náprava zo 130 - nižšie pružiny + seriové tlmiče
kompletne zrepasované 4-piesty upravene na jeden okruh
vzadu náprava z rapida - kompletne zrepasovaná
tvrdšie pružiny + seriove tlmiče
karoseria : maska vlastnej výroby
začiernene zadné svetlá + kryty
interier : lahko prerobena palubovka,komplet podsvietena na červeno
sedačky PEUGEOT + panel
volant + pedale
stropné osvetlenie z vw TOUAREG
muzička : radio PIONEER DEH-P6700MP
zosilovac GROUND ZERO 3150 (1 x 940 W)
woofer IMPULSE RW - 112
vo dverach SONUSI
TOTO BOL STAV DO JESENE 2005 TERAZ SA NA AUTE PRACUJE A TAKTO BY TO MALO DOPADNUT...
MOTOR : GOLF 1.8 GTI (uz je doma :)
PODVOZOK : predná náprava : z nových sučiastok a tiez aj riadenie.kompletne nastriekaná (uz sa skladá)
vetrané kotuče,pružiny + tlmyče SPEEDPRO
zadná náprava : vyztuzená a nastriekaná,kotuče,tlmice SPEEDPRO
KOLESA : ALESSIO TURBO 15x7 + sebring formula 195/50
KAROSERIA: odvod vzduchu od chladiča cez kapotu (kvôli prítlaku),zakrytovaný celý podvozok,zavarené C-čka,
karbonové speťaky,možno folie,kompletne vyztuzená
INTERIER : športové sedadla,prerobená palubka,nový koberec,karbonové výplne dverý,ochranný rám
Snažim sa auto co najviac odlahcit,nech si môžem vychutnať výkon
motor: 130 GL
znižena hlava
upravené sanie + karburátor vw jetta
zvody + celonerezový výfuk supersprint
ostrá vačka
dvojkontaktné sviečky BOSCH
bezkontaktné zapalovanie BOSCH
spojka SACHS
podvozok: vpredu náprava zo 130 - nižšie pružiny + seriové tlmiče
kompletne zrepasované 4-piesty upravene na jeden okruh
vzadu náprava z rapida - kompletne zrepasovaná
tvrdšie pružiny + seriove tlmiče
karoseria : maska vlastnej výroby
začiernene zadné svetlá + kryty
interier : lahko prerobena palubovka,komplet podsvietena na červeno
sedačky PEUGEOT + panel
volant + pedale
stropné osvetlenie z vw TOUAREG
muzička : radio PIONEER DEH-P6700MP
zosilovac GROUND ZERO 3150 (1 x 940 W)
woofer IMPULSE RW - 112
vo dverach SONUSI
TOTO BOL STAV DO JESENE 2005 TERAZ SA NA AUTE PRACUJE A TAKTO BY TO MALO DOPADNUT...
MOTOR : GOLF 1.8 GTI (uz je doma :)
PODVOZOK : predná náprava : z nových sučiastok a tiez aj riadenie.kompletne nastriekaná (uz sa skladá)
vetrané kotuče,pružiny + tlmyče SPEEDPRO
zadná náprava : vyztuzená a nastriekaná,kotuče,tlmice SPEEDPRO
KOLESA : ALESSIO TURBO 15x7 + sebring formula 195/50
KAROSERIA: odvod vzduchu od chladiča cez kapotu (kvôli prítlaku),zakrytovaný celý podvozok,zavarené C-čka,
karbonové speťaky,možno folie,kompletne vyztuzená
INTERIER : športové sedadla,prerobená palubka,nový koberec,karbonové výplne dverý,ochranný rám
Snažim sa auto co najviac odlahcit,nech si môžem vychutnať výkon
Robco - komentáře:
ahoj hele prosim ten jiny vzhled budiku sis vyrabel??nebo se to da koupit jiny vzhled...
-> robco: žiješ? pokračuješ s plánmi?
pěkně udělaná maska

slušná kára

ahoj jsem rád ,že někdo bude dávat do šáde stejnej motor jako já napiš mě čau PETER

dakujem chalani! no za ten motor... výkon neviem,lebo som ho na brzde nemal a klamat sa mi moc nechce.ale tých co som viezol,len chvalili.favo ani felcka sa nechytala a to som mal 195-ky gumy.z brachom a dost tazkou muzikou som dal 400m za 18,5s
zaujímavé plany , len tak ďalej
-> robco: ahoj,
jakej to asi tak mělo výkon když si tam měl tu 130GL ? o kolik byla vzatá ta hlava ? měřil si zrychlen?
díky a ať se ti daří.
zatim to je pěkná práce.
jakej to asi tak mělo výkon když si tam měl tu 130GL ? o kolik byla vzatá ta hlava ? měřil si zrychlen?
díky a ať se ti daří.
zatim to je pěkná práce.
diky moc! dufam,ze nesklamem...
moc pěkná škodovka, ať se ti daří.