skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TMB12MOOLH
Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179
Výkon 36,7 kW
Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.
Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.
_________________________ ____________
Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.
Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.
Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.
Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.
11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.
25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.
2008:
přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače
2009:
zatim nešáhnuto na nic
4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry
5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!
3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce
10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.
_________________________ ____________
Karoserie:
Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník
Lak původní + novodobé fleky
V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)
Motor:
MII 120L
Vačka 260° (od Daves)
Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely
C vahadla z Felicie (od m8rinek)
Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný
Převodovka:
4Q
Podvozek:
Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)
Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)
Brzdy:
Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)
Kola letní:
Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13
Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13
_________________________ ____________
Video:
_________________________ ____________
Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179
Výkon 36,7 kW
Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.
Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.
_________________________ ____________
Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.
Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.
Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.
Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.
11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.
25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.
2008:
přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače
2009:
zatim nešáhnuto na nic
4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry
5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!
3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce
10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.
_________________________ ____________
Karoserie:
Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník
Lak původní + novodobé fleky
V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)
Motor:
MII 120L
Vačka 260° (od Daves)
Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely
C vahadla z Felicie (od m8rinek)
Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný
Převodovka:
4Q
Podvozek:
Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)
Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)
Brzdy:
Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)
Kola letní:
Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13
Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13
_________________________ ____________
Video:
_________________________ ____________
Athlonek/Škoda 120L - komentáře:
19:20:38
12.02.2015
12.02.2015
Athlonek
-> m8rinek: Bylo, ale nechtělo se mi tahat ven osičky a příruba byla dost prohlá.
19:17:00
12.02.2015
12.02.2015
m8rinek
-> Athlonek: Nebylo by lepší to zabrousit na skle?
19:39:35
27.11.2013
27.11.2013
kyfkař
-> Athlonek 27.11.13 17:12:59: hele na lak to nejezdí a s tím čelem to musíš posoudit sám jestli je jen trochu schnilý tak bych ho vyvařil
17:12:59
27.11.2013
27.11.2013
Athlonek
-> kyfkař: Moc ne, furt je flekatá, momentálně řeším co s předním čelem, zda sehnat nové, nebo pokusit se vyvařit to staré.
19:28:15
25.11.2013
25.11.2013
kyfkař
ta teda prokoukla
16:52:12
25.11.2013
25.11.2013
peter55
-> Athlonek:
16:50:17
25.11.2013
25.11.2013
Athlonek
-> peter55: Ještě aby to nesvítilo.
16:43:54
25.11.2013
25.11.2013
peter55
-> Athlonek: no ja mam vsetky 4dialkove,svieti to dobre
16:39:21
25.11.2013
25.11.2013
Athlonek
-> peter55: Já mám dole mlhovky a do dálkovejch jsem dodělal parkovačky.
16:37:28
25.11.2013
25.11.2013
peter55
-> Athlonek: no mam tiez
16:35:05
25.11.2013
25.11.2013
Athlonek
-> peter55: Koukám dobře, že máš i ty spodní dálkové?
16:28:33
25.11.2013
25.11.2013
peter55
-> Athlonek: tie svetla vyzeraju super na aute,tiez takto mam spravene