skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak toto je moje Škoda 105S poslední v provedení S - rok 1986, koupil jsem ji v lednu 2005 hned po novém roce v bazaru za 3000kč Za tu dobu mě už stačila tolikrát někde nechat že bych to ani nespočítal. naštěstí to byly stále problémy s baterkou takže stačilo zatlačit a jelo se dál:-) celkem jsem do ni už nacpal okolo 10tis. a to jenom za opravy a díly.
Stav po koupi: na první pohled a svezení to byla krása pak odešel spojkovej válec a když jsem ho vyměnil začali se srát další věci a do teď na ni pořád něco dělám. ale už většínou maličkosti.
Co se týče koroze tak na tom nebyla tak zle akorát byly zhnilý oba přední blatníky lehce zadní lemy a vršky předních podběhů. Prahy a podlaha jsou v pohodě akorát malá dirka vzadu na konci pravého prahu a nedávno se mi urvala trubka na hever.
Motor: je tam seriová 105ka a taky tam zůstane ač má údajně najeto podle původního tachometru 122tis km tak jede dobře a mě to zatim stačí akorát jsem ho nechal seřídit ,vyměnil jsem víko karburátoru , svíčky, VN kabely , víčko rozdelovače, palec , vzuchovej filtr a vodní pumpu za novou. Pak jsem musel vyměnit alternátor za 55A a dal jsem nový relé a indukčku, pak přišly na řadu ještě silentbloky motoru.
Podvozek: nic zvláštního akorát zánovní tlumiče nějaký japonský KAYABA a vyčištěný přední brzdy a vzadu nový pakny a lana ruční brzdy( to když jsem jel se zataženou ručkou asi 5km a divil jsem se že je to nějaký líný :-))
ale teď to brzdí pěkně a i místní opravář se divil že škodovka tak brzdí s pouhýma 2 pístkama.
Exterier: asi zůstane skoro seriového vzhledu protože mi nějaký kurvy už chtěli urvat křídlo a akorát mi zničili zadní kapotu a pořád mi lámali zrcátky dohromady asi 7ks a asi 3 stěrače a nedávno jsem měl pod kolem hřebik ale jednou jsem je viděl a ještě si to fotily když to ulomily a vždycky ob tejden ( ja bych jim za každý zrcátko zlomil jeden prst a za křídlo celo ruku, jsou to šmejdi co se tim bavěj že ničej cizí auta) teď už mam zrcátko sundavací na dvě matky a vždycky před jízdou ho přisroubuju , a ještě mi taky ukradli měrku od oleje ale to jsem zjistil až po 10km . A po menší zadním nárazu je tam nový zadní čelo a náraznik a nové zadní lampy( které jsem koupil na burze za necelou stovku obě) lehce ztmavené a s novýma odrazkama (kvůli bezpečnosti:-))) ,a nakonec ještě upravená přední maska s tahokovem a všechny kryty předních blinkrů čiré a nové přední světla s modrýma LED parkovačkama a ještě nejaký kraviny
Interier: no uvídite podle fotek až je přidám:-) akorát jsem musel vyměnit přední sedadla ty púvodní byly ukrutný.
Kola: od koupě a asi do konce žáří klasika plecháče a od řijna ALU Meteor II na 175/70 R13 a je to úplně o něčem jinym a přestalo to táhnout ke straně
Aktuálně: zač. listopadu jsme s kámošem vyvařili přední podběhy a vyměnily blatníky jeden je laminát a druhý plech (tímto děkuji MATSOFTOVI za ten blatnik) .
17.11 jsem konečně dodělat topení a pár nových hadic u motoru a nalil fridex .
19.11.2005- Dneska ráno když jsem chtěl jet tak jsem otevřel pro jistotu motor a ejhle někdo chtěl ukrást víčko od oleje tak jsem našel doma jiný a jel jsem ale pořád mi vzadu při vytočení motoru něco drnčelo a když jsem dojel do Poděbrad tak jsem zjistil že to původní víčko leží dole na pravem šusplechu spadlý. Ale ráno sem si ho nevšim.
23.11.2005- No tak jsem zase opravoval topení protože ta hadice pro odvod vody z topení mi praskla když jsem tam s ni kroutil tak jsem ji dneska vyměnil a konečně nic nekape a neteče a dokonce už i topim.
2.12.2005- zadeklován chladič kusem kartonu pro lepší topení:-)
18.12.2005- Koupeny otvíráky 4,5j /13" s Barum OR34 na zimu.
21.12.2005- Tak dneska jsem nandal do zadu dva otvíráky, a předek ještě musim nechat přezout, ale měl jsem co dělat abych povolil matky vzadu protože ty kurvy v tom pneusrvisu kde mi to na nandavaly, tak to utáhly že jsem to nepovolil ani 3 klíčema. naštěstí mi s tim soused pomohl a povolily jsme to. Hajzli jedny příště si je nandám sám.
11.1.2006- Opraveny brzdy- byly rozežraný hadice mezi nádobkou a brzdovym válcem a přisávalo to vzduch. takže jsou vyměněný a nalitá nová brzdovka a brzdí to jak z praku. HURÁ!
18.1.2006- Nainstalovaná nová přístrojovka s otáčkoměrem.
19.1.2006- Výměna otáčkoměru, ukazoval 400ot, misto 800 na volnoběh.
3.2.2006 - Auto už stojí na všech čtyřech otvírákách.
23.2.2006- Výměna hlavního brzdového válce.
19.3.2006- nějak mi škodovka žačala vařit, asi bude v prdeli těsnění pod hlavou nebo termostat :-((((
26.3.2006- už mám nachystanej jinej motor, jakmile se udělá pěkně a nebude pořád chcát tak se nastěhuje do autí
17.4.2006- nový termostat namontován , autí už nevaří.. HURÁÁÁÁÁÁ...
27.4.2006- nastříkán levý blatník do barvy auta.
20.9.2006 ********************PRODÁ NO!!!!******************** ****
Stav po koupi: na první pohled a svezení to byla krása pak odešel spojkovej válec a když jsem ho vyměnil začali se srát další věci a do teď na ni pořád něco dělám. ale už většínou maličkosti.
Co se týče koroze tak na tom nebyla tak zle akorát byly zhnilý oba přední blatníky lehce zadní lemy a vršky předních podběhů. Prahy a podlaha jsou v pohodě akorát malá dirka vzadu na konci pravého prahu a nedávno se mi urvala trubka na hever.
Motor: je tam seriová 105ka a taky tam zůstane ač má údajně najeto podle původního tachometru 122tis km tak jede dobře a mě to zatim stačí akorát jsem ho nechal seřídit ,vyměnil jsem víko karburátoru , svíčky, VN kabely , víčko rozdelovače, palec , vzuchovej filtr a vodní pumpu za novou. Pak jsem musel vyměnit alternátor za 55A a dal jsem nový relé a indukčku, pak přišly na řadu ještě silentbloky motoru.
Podvozek: nic zvláštního akorát zánovní tlumiče nějaký japonský KAYABA a vyčištěný přední brzdy a vzadu nový pakny a lana ruční brzdy( to když jsem jel se zataženou ručkou asi 5km a divil jsem se že je to nějaký líný :-))
ale teď to brzdí pěkně a i místní opravář se divil že škodovka tak brzdí s pouhýma 2 pístkama.
Exterier: asi zůstane skoro seriového vzhledu protože mi nějaký kurvy už chtěli urvat křídlo a akorát mi zničili zadní kapotu a pořád mi lámali zrcátky dohromady asi 7ks a asi 3 stěrače a nedávno jsem měl pod kolem hřebik ale jednou jsem je viděl a ještě si to fotily když to ulomily a vždycky ob tejden ( ja bych jim za každý zrcátko zlomil jeden prst a za křídlo celo ruku, jsou to šmejdi co se tim bavěj že ničej cizí auta) teď už mam zrcátko sundavací na dvě matky a vždycky před jízdou ho přisroubuju , a ještě mi taky ukradli měrku od oleje ale to jsem zjistil až po 10km . A po menší zadním nárazu je tam nový zadní čelo a náraznik a nové zadní lampy( které jsem koupil na burze za necelou stovku obě) lehce ztmavené a s novýma odrazkama (kvůli bezpečnosti:-))) ,a nakonec ještě upravená přední maska s tahokovem a všechny kryty předních blinkrů čiré a nové přední světla s modrýma LED parkovačkama a ještě nejaký kraviny
Interier: no uvídite podle fotek až je přidám:-) akorát jsem musel vyměnit přední sedadla ty púvodní byly ukrutný.
Kola: od koupě a asi do konce žáří klasika plecháče a od řijna ALU Meteor II na 175/70 R13 a je to úplně o něčem jinym a přestalo to táhnout ke straně
Aktuálně: zač. listopadu jsme s kámošem vyvařili přední podběhy a vyměnily blatníky jeden je laminát a druhý plech (tímto děkuji MATSOFTOVI za ten blatnik) .
17.11 jsem konečně dodělat topení a pár nových hadic u motoru a nalil fridex .
19.11.2005- Dneska ráno když jsem chtěl jet tak jsem otevřel pro jistotu motor a ejhle někdo chtěl ukrást víčko od oleje tak jsem našel doma jiný a jel jsem ale pořád mi vzadu při vytočení motoru něco drnčelo a když jsem dojel do Poděbrad tak jsem zjistil že to původní víčko leží dole na pravem šusplechu spadlý. Ale ráno sem si ho nevšim.
23.11.2005- No tak jsem zase opravoval topení protože ta hadice pro odvod vody z topení mi praskla když jsem tam s ni kroutil tak jsem ji dneska vyměnil a konečně nic nekape a neteče a dokonce už i topim.
2.12.2005- zadeklován chladič kusem kartonu pro lepší topení:-)
18.12.2005- Koupeny otvíráky 4,5j /13" s Barum OR34 na zimu.
21.12.2005- Tak dneska jsem nandal do zadu dva otvíráky, a předek ještě musim nechat přezout, ale měl jsem co dělat abych povolil matky vzadu protože ty kurvy v tom pneusrvisu kde mi to na nandavaly, tak to utáhly že jsem to nepovolil ani 3 klíčema. naštěstí mi s tim soused pomohl a povolily jsme to. Hajzli jedny příště si je nandám sám.
11.1.2006- Opraveny brzdy- byly rozežraný hadice mezi nádobkou a brzdovym válcem a přisávalo to vzduch. takže jsou vyměněný a nalitá nová brzdovka a brzdí to jak z praku. HURÁ!
18.1.2006- Nainstalovaná nová přístrojovka s otáčkoměrem.
19.1.2006- Výměna otáčkoměru, ukazoval 400ot, misto 800 na volnoběh.
3.2.2006 - Auto už stojí na všech čtyřech otvírákách.
23.2.2006- Výměna hlavního brzdového válce.
19.3.2006- nějak mi škodovka žačala vařit, asi bude v prdeli těsnění pod hlavou nebo termostat :-((((
26.3.2006- už mám nachystanej jinej motor, jakmile se udělá pěkně a nebude pořád chcát tak se nastěhuje do autí
17.4.2006- nový termostat namontován , autí už nevaří.. HURÁÁÁÁÁÁ...
27.4.2006- nastříkán levý blatník do barvy auta.
20.9.2006 ********************PRODÁ NO!!!!******************** ****
Pavel P./Škoda 105s - komentáře:
16:02:46
04.03.2006
04.03.2006
Majkl
-> Pavel P.: tak hlavně že to šlo sundat
15:59:46
04.03.2006
04.03.2006
Pavel P..
-> Majkl: a to neni poprvý co mi něco zničili, to čurák mi na dveře nastříkal hákovej kříž. už mám sto chutí si pučit od kámoše perkusák a počkat si tam na ně.
15:57:32
04.03.2006
04.03.2006
Majkl
-> Pavel P.: to sou hajzlové, njn sice tam nemáte italočechy ale...
15:56:35
04.03.2006
04.03.2006
Pavel P..
tak mi někdo včera v noci postříkal LP dveře sprejem, ale nastěstí to šlo dolu. nejradší bych tomu hajzlovi zlámal ruce.
09:54:29
02.03.2006
02.03.2006
Pavel P..
-> hymla: a stejně je chci prodat buď s autem nebo zvlášť.
09:53:09
02.03.2006
02.03.2006
Pavel P..
-> hymla: neni mi jich líto, jsou hnusný, a jednu zimu ještě přežijou, a na léto budou meteory.
09:48:12
02.03.2006
02.03.2006
hymla
nezdá se ti těch otvíráků na zimu škoda vždyť je to taky rozežere
09:37:22
02.03.2006
02.03.2006
Pavel P..
-> disco_punk: nj už tam je, ale trvalo to .
21:40:33
01.03.2006
01.03.2006
disco_punk
-> Pavel P.: ..pjekne uwodniiii foto
21:12:07
28.02.2006
28.02.2006
Pavel P..
přidal jsem jednu upravenou fotku
16:51:02
20.02.2006
20.02.2006
Pavel P..
PRODÁM!!!
Auto je pojízdný, bez problémů, 3 majitel, STK je do 2/07, jsou tam zánovní tlumiče, nový pakny , lana ruční brzdy, nový spojkovej válec, svíčky, VN kabely, víčko rozdělovače, altík 55A , nová vodní pumpa, silentbloky motoru nové, přední sedačky z LSky, nové přední blatníky(jeden laminátovej) , vyvařené vršky předních podběhu, motor je tam 105ka naj. 120tis. seřízený, startuje vždy , vyměněné víko karburátoru, opravené topení, nějaké nové hadice u motoru, nové zadní lampy stmavené, ipury, panel na radio.... kola bych na tom nechal otvíráky - gumy maj ještě celkem slušnej vzorek, a jsou k nim bezpečnostní matky tříhranný
kastle je celkem zachovalá, akorát zadní lemy jsou napůl shnilý, a pravý práh u zadního kola je chycený, a trubka od heveru na pravé straně je ohnutá.
Auto je pojízdný, bez problémů, 3 majitel, STK je do 2/07, jsou tam zánovní tlumiče, nový pakny , lana ruční brzdy, nový spojkovej válec, svíčky, VN kabely, víčko rozdělovače, altík 55A , nová vodní pumpa, silentbloky motoru nové, přední sedačky z LSky, nové přední blatníky(jeden laminátovej) , vyvařené vršky předních podběhu, motor je tam 105ka naj. 120tis. seřízený, startuje vždy , vyměněné víko karburátoru, opravené topení, nějaké nové hadice u motoru, nové zadní lampy stmavené, ipury, panel na radio.... kola bych na tom nechal otvíráky - gumy maj ještě celkem slušnej vzorek, a jsou k nim bezpečnostní matky tříhranný
kastle je celkem zachovalá, akorát zadní lemy jsou napůl shnilý, a pravý práh u zadního kola je chycený, a trubka od heveru na pravé straně je ohnutá.
12:52:16
17.02.2006
17.02.2006
Pavel P..
TAK AUTO BUDE PŘEDBĚŽNĚ !!!NA PRODEJ!!!
na otvírákách a bez nějakejch věcí jako volant budíky a rádio..
volant dám jinej a budíky taky.
na otvírákách a bez nějakejch věcí jako volant budíky a rádio..
volant dám jinej a budíky taky.
22:42:31
07.02.2006
07.02.2006
Pavel P..
Přidal jsem jednu fotku, se všema otvírákama, na autě.
15:54:20
06.02.2006
06.02.2006
Pavel P..
-> Wojciech Lejawa:
-> havlik: copak já vim , polsky neumim, a blízko hranic taky nebydlim
-> havlik: copak já vim , polsky neumim, a blízko hranic taky nebydlim
15:41:12
06.02.2006
06.02.2006
havlik
-> Pavel P.: a ted se cin ale predpokladam kde se daj koupit naky tuningovy kraviny blizko polska
15:39:21
06.02.2006
06.02.2006
Wojciech Lejawa
Czesc niewiesz gdzie morzna dostac akcesoria tuningowe do skody 120 zderzaki progi itp blisko Polski
11:25:38
30.01.2006
30.01.2006
Pavel P..
-> manijak: No ta plastová hadice se tam už nevejde, takže to fouká do palubky., ale udělat by se to dalo. akrát si stim chce pohrát, já to dělal narychlo...
08:28:06
30.01.2006
30.01.2006
manijak
-> Pavel P.: mno ale jako nápad je to dobrý... stačí jen vyhnnout pak tu hadici na proudění vzduchu a je to.. furt lepší než to složitě zabudovávat do palubky, měnit přístroje totiž nechci..
19:08:56
29.01.2006
29.01.2006
Pavel P..
-> manijak: skoro akorát jen trochu ještě vzít pilníkem, ale už ho tam nemám, pač na zimu je to nepraktický. už jsem si udělal jinou přístrojovku s otáčkoměrem tak už ho tam nemám.
19:05:54
29.01.2006
29.01.2006
manijak
ten otáčkoměr tam vleze bez uprav?