skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
- Vyrobena září 1989, expedice 4.9.1989, převzata Mototechnou a prodána 7.11.1989 v Mototechně Praha 9 (Jarov)
- Již model 1990, zelený štítek, číslo karoserie počínajcí L
- Odstín laku Zelená Vrbová 5178 (kuriózní, ten už se tou dobou neměl dělat)
- Dle archivu Škoda je odstín zelená topol 5105, ale toto je v původním TP opraveno na vrbobou v Mototechně.
- Za 28 let nalítala 82tkm, s prohlídkou a údržbou v serise před každou STK. Pravidelné výmeny olejů atd, ale žádné výraznější opravy
Zakoupena od prvního majitele 7.6.2017
Originální stav, nikdy neopravovaná karoserie až na pár stop po vyklepávání a přestřiku na zadním blatníku a vyměněný Pravý přední kvůlu korozi, jinak auto bylo sice garážováno ale mnělo jen jednou dělaný potovární ochranu podvozku a např. na typickách místech je to notně znát.
Jinak je původjí stav, potahy sedaček odkryli zánovní sedačky, pod zadníma sedačkama bly ještě originální ochranný plast nového auta. Jediný bastl je dodělaný cyklovač stěračů ze škody 100L-
S autem se jezdí, je průběžně opravováno a udržováno, i upravováno.
Vyměněno :
- Natržený klínový řemen - (po koupi)
- Brzdové trubice obtékajcí LP brzdič - porucha - (týden po koupi)
- Spony na spojovací hadici nádrže - (po STK 8.17)
- Fridex - namíchán 1:3 - (10.17)
- Kohout topení který následně začal projevovat netěsnost - (10.17)
- Palivová hadice od AC pumpy - (2.18)
- Těsnění ventildeklu - (2.18)
- PL blatník po spáchání dočasného (už odstraňěného) vyvaření vnější horní části kufru pomocí skelňáku - (4.18)
- Hadice podtlaku z ventildeklu a rozdělovače - (5.18)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr FILTRON - 87350 km - (8.18)
- Hlavní spojkový válec - (8.18) + hadice - nutno vyměnit za správnou
- Svíčky BRISK N15YC + palec + kabely (9.18)
- Více předních žárovek H4 - (průběžně odcházejí)
- Přerušovač blinkru - (průběžně odcházejí)
- Přezuto na zimní (11.18)
- Kost řazení (3.19)
- Spojkový válečk LPR (4.19)
- Výfuk CZ jetý, asi Bosal (5.19)
- Spojková hadice (6.19)
- nový horní kus AC pumpy + membrána (užovka, vývod nahoru) (7.19)
- Kost řazení vrácena původní a podložena gumou (8.19)
- Omezovač řidičových dveří (4.20)
- Náhon tachometru (4.20)
- Převodový olej Mogul PP80 (4.20)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN - 100920 km - (8.20)
- Svíčky BRISK N15 Silver (9.20)
- Benzínová hadice horní, zase...
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN ~ 115232 km - (12.21) (budíkových 9232)
Opraveno :
- Vyklepán zadní nárazník - (ohnutý od prvního majitele)
- Boj s korozí na podlaze řidiče a zadních pasažérů
- 1.10.18 - opakování po selhání HSV + nalezení dalších neduh na podlaze
- Vyvařeny přední péčka, hořejšky přední kastle (boky kufru), přední levé kukadlo, oba zadní lemy a konce prahů, kapsy (prahy a začátky prahů nebyly potřeba)
- Amatérsky připraveno a nalakováno (10.19)
- Vystříkaný dutiny (8.19 a 4.20)
- Zalepen nátrubek 2951 karbecu který se volně točil (9.20)
Dobastleno :
- Výměna původní přípojky elektřiny za moderní.
- Otáčkoměr MERA LUMEL + konzola přístrojů
- Manuální spínání větráku chladiče (bez změny či poškození kabeláže, jen navedení nového a přepojení)
x Tuzexový Superminiaturní Kazetový Stereopřehrávač STAR CE505 (Japonsko) s dvěma repro na podbězích stejné výroby
- Karburátor S130 SEDR 2951
- Volant Rapid/130
- Ka zimu nahozena dečka na chladič
- Tovární kapsy na předních dveřích
- Středový odkládací panel s hranatou manžetou GLS
- Elastická hlavice řadící páky
- Koberečky ze 105S
- Madla na předních dveřích z prvních užovek - pěnové, měkké
- Legendární ekonoměr tzv. Progres Metr
- LED otáčkoměr dobové domácí výroby
- GL poklice !!!
- Na léto plechová pálka bez termostatu
- Druhá mlhovna doprava (origo CS)
- Origo L sedačky s potahy vyměněny za fialové GL
- Origo L palubka nahrazena za GL palubku z Rapida
- Radiopřehrávač TESLA 1902B, zapojený s reptoduktory VIDEOTON AB 1011
- Již model 1990, zelený štítek, číslo karoserie počínajcí L
- Odstín laku Zelená Vrbová 5178 (kuriózní, ten už se tou dobou neměl dělat)
- Dle archivu Škoda je odstín zelená topol 5105, ale toto je v původním TP opraveno na vrbobou v Mototechně.
- Za 28 let nalítala 82tkm, s prohlídkou a údržbou v serise před každou STK. Pravidelné výmeny olejů atd, ale žádné výraznější opravy
Zakoupena od prvního majitele 7.6.2017
Originální stav, nikdy neopravovaná karoserie až na pár stop po vyklepávání a přestřiku na zadním blatníku a vyměněný Pravý přední kvůlu korozi, jinak auto bylo sice garážováno ale mnělo jen jednou dělaný potovární ochranu podvozku a např. na typickách místech je to notně znát.
Jinak je původjí stav, potahy sedaček odkryli zánovní sedačky, pod zadníma sedačkama bly ještě originální ochranný plast nového auta. Jediný bastl je dodělaný cyklovač stěračů ze škody 100L-
S autem se jezdí, je průběžně opravováno a udržováno, i upravováno.
Vyměněno :
- Natržený klínový řemen - (po koupi)
- Brzdové trubice obtékajcí LP brzdič - porucha - (týden po koupi)
- Spony na spojovací hadici nádrže - (po STK 8.17)
- Fridex - namíchán 1:3 - (10.17)
- Kohout topení který následně začal projevovat netěsnost - (10.17)
- Palivová hadice od AC pumpy - (2.18)
- Těsnění ventildeklu - (2.18)
- PL blatník po spáchání dočasného (už odstraňěného) vyvaření vnější horní části kufru pomocí skelňáku - (4.18)
- Hadice podtlaku z ventildeklu a rozdělovače - (5.18)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr FILTRON - 87350 km - (8.18)
- Hlavní spojkový válec - (8.18) + hadice - nutno vyměnit za správnou
- Svíčky BRISK N15YC + palec + kabely (9.18)
- Více předních žárovek H4 - (průběžně odcházejí)
- Přerušovač blinkru - (průběžně odcházejí)
- Přezuto na zimní (11.18)
- Kost řazení (3.19)
- Spojkový válečk LPR (4.19)
- Výfuk CZ jetý, asi Bosal (5.19)
- Spojková hadice (6.19)
- nový horní kus AC pumpy + membrána (užovka, vývod nahoru) (7.19)
- Kost řazení vrácena původní a podložena gumou (8.19)
- Omezovač řidičových dveří (4.20)
- Náhon tachometru (4.20)
- Převodový olej Mogul PP80 (4.20)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN - 100920 km - (8.20)
- Svíčky BRISK N15 Silver (9.20)
- Benzínová hadice horní, zase...
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN ~ 115232 km - (12.21) (budíkových 9232)
Opraveno :
- Vyklepán zadní nárazník - (ohnutý od prvního majitele)
- Boj s korozí na podlaze řidiče a zadních pasažérů
- 1.10.18 - opakování po selhání HSV + nalezení dalších neduh na podlaze
- Vyvařeny přední péčka, hořejšky přední kastle (boky kufru), přední levé kukadlo, oba zadní lemy a konce prahů, kapsy (prahy a začátky prahů nebyly potřeba)
- Amatérsky připraveno a nalakováno (10.19)
- Vystříkaný dutiny (8.19 a 4.20)
- Zalepen nátrubek 2951 karbecu který se volně točil (9.20)
Dobastleno :
- Výměna původní přípojky elektřiny za moderní.
- Otáčkoměr MERA LUMEL + konzola přístrojů
- Manuální spínání větráku chladiče (bez změny či poškození kabeláže, jen navedení nového a přepojení)
x Tuzexový Superminiaturní Kazetový Stereopřehrávač STAR CE505 (Japonsko) s dvěma repro na podbězích stejné výroby
- Karburátor S130 SEDR 2951
- Volant Rapid/130
- Ka zimu nahozena dečka na chladič
- Tovární kapsy na předních dveřích
- Středový odkládací panel s hranatou manžetou GLS
- Elastická hlavice řadící páky
- Koberečky ze 105S
- Madla na předních dveřích z prvních užovek - pěnové, měkké
- Legendární ekonoměr tzv. Progres Metr
- LED otáčkoměr dobové domácí výroby
- GL poklice !!!
- Na léto plechová pálka bez termostatu
- Druhá mlhovna doprava (origo CS)
- Origo L sedačky s potahy vyměněny za fialové GL
- Origo L palubka nahrazena za GL palubku z Rapida
- Radiopřehrávač TESLA 1902B, zapojený s reptoduktory VIDEOTON AB 1011
Škoda 125L 90 - komentáře:
21:43:27
15.12.2019
15.12.2019
Tom Troll
-> miguelias: Řek bych že dokud to drží jako přibitý tak to pod tim nahnilý nebude, a tam kde to přibitý nebylo, tam už to neni.
21:19:33
15.12.2019
15.12.2019
miguelias
-> Tom Troll 16.11.19 01:30:21: Po mých zkušenostech je lepší to oškrábat celé komplet, vybrousit, epoxis a na to najebat novou "ipu". Zvlášť u těchto posledních vozů.
01:30:21
16.11.2019
16.11.2019
Tom Troll
-> Vojťas: Odloupával jsem vnější vrstvy dokud pod tim byly orezlinky, když už to velmi nechtělo dolu a pod odloupanym byl čistej kov, nevidim důvod to odlupovat dál když to v celý svý ploše drží jak přibitý, zpevňuje a izoluje podlahu atd.
00:30:13
16.11.2019
16.11.2019
Vojťas
-> Tom Troll: Clovek by si myslel ze kdyz podruhy delas podlahu vevnitr tak zjistis ze uz poprve si ten sajrajt co na ni je mel dat pryc. A ty si to tam syslíš ještě na třetí pokus I když já mám co říkat, taky to tam furt mám
20:14:20
20.10.2019
20.10.2019
Tom Troll
-> Tomaso435: Míchanej, dostal jsem doporučení na jednoho machra v Praze Modřanech. Uvidíme jak to bude vypadat až to trochu dozraje.
Udělal jsem milión a jednu začátečnickou chybu při tmelení a lakování takže to bude ještě na opravu, ale dík
Na tohle všechno jeden a půl míchanýho spreje.
Udělal jsem milión a jednu začátečnickou chybu při tmelení a lakování takže to bude ještě na opravu, ale dík
Na tohle všechno jeden a půl míchanýho spreje.
19:33:19
20.10.2019
20.10.2019
Tomaso435
sis nechal míchat sprej ? vypadá to dobře :))
20:36:27
08.09.2019
08.09.2019
Bukaj
-> Tom Troll: Věř, že není jediný - na mém Rapidu je čelo skrz (původně z Garde) - a taky pod SPZ. Holt když rezonující značka ostrou hranou probrousí lak, tak je to hned, navíc pod značkou se to obvykle moc často nemyje, tak se tam drží svinstvo a v něm vlhko, sůl atd...
17:50:00
08.09.2019
08.09.2019
Tom Troll
-> miguelias: Jediný čelo pod sluncem kterýmu se povedlo schnít pod SPZkou, nevim jak se to povedlo.
17:41:13
08.09.2019
08.09.2019
miguelias
-> Tom Troll 26.08.19 10:56:16: Hezký čelo
19:58:30
09.08.2019
09.08.2019
vinorak
milovice semleli, tam už jsou jenom opravený paneláky
20:12:04
08.08.2019
08.08.2019
Tom Troll
-> Tomaso435: Nejsou
Kdo jezdil na starý mimoňský války budě vědět.
Kdo jezdil na starý mimoňský války budě vědět.
19:33:22
08.08.2019
08.08.2019
Tomaso435
hele ty černobyle, nejsou to milovice?
21:47:45
30.04.2019
30.04.2019
kraska98
-> Nevšovjan: To jsem si taky říkal, že bych za Apolla nikdy tolik peněz nedal. Ale člověk míní, život mění.
20:37:02
30.04.2019
30.04.2019
Zdendys Š.
-> kraska98: V klidu, mosím udělat srandu, ale jako ty civilní fakt moc v oblibě nemám. Hlavně za ty dnešní peníze bych to nikdy nevzal.
20:36:47
30.04.2019
30.04.2019
Tom Troll
-> kraska98: Mít apolla za naprostej pakatel jsem moh mít spolu s celym autem dneska vyvážitelnym zlatem v dílech než jsem měl škodovku - ale to jsem prováhal a už nebyly.
MTX kříže, loukotě a další elektróny jsou taky dobrý, ale na civilní emka taky tolik ne, a škoda je jezdit.
MTX kříže, loukotě a další elektróny jsou taky dobrý, ale na civilní emka taky tolik ne, a škoda je jezdit.
20:31:47
30.04.2019
30.04.2019
kraska98
-> Nevšovjan: Závodní myslíš lokoutě apod ? Ty se mi tedy moc nepáčí. A nemluvím to proto, bo je nemám.
20:29:51
30.04.2019
30.04.2019
Tom Troll
-> Nevšovjan: Ve vašem případě tak možná ohnilý plecháče z feldy s brillantisama s vzorkem 1mm na roztečnejch podložkách
20:23:59
30.04.2019
30.04.2019
Zdendys Š.
Všecky tyto "civilní" liťáky patříja do kontejneru na hliník. Jedině závodní!
19:32:08
30.04.2019
30.04.2019
kraska98
-> Tom Troll: Tak to mě se právě s plejády Meteory,Jupitery atd líbí na emku nejvíce právě ty apolla. Jediná škoda, že se nedělaly ve větší šířce, alespoň 6palců. Ale to vynahradíme podložkami.