
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L LPG
R.V. 1985
Auto jsem se rozhodl koupit jelikož mělo LPG a byla dobrá cena . Auto bude sloužit ke každodennímu ježdění aby tuto činnost nemusel podstupovat rapid. Původně jsem chtěl dát do rapid LPG ale bylo by to drahé .
Plany : vyvařit , zprovoznit a udělat stk
Časem tam dám 5q a favoritáckej motor
cena auta 3500kč
nová bomba 6000kč
pov. ručení 1760kč
EKO DAN vyřešena přes ZPT.
27. jsem měl jít na stk ale 20. se mi kously brzdy a pak prdla trubička. Chtěl jsem původně vyměnit trubičky a udělat klasickou kontrolu a udržbu před stk...jenže co mě čekalo zespoda bylo skoro k pláči...je shnilé úplně všechno.... podlahy, prahy, zadní nosníky , přední podběhy, uložení nápravy.... Zajímalo by mě jestli ještě dnes vůbec někdo vyvařuje klasickou 120cu na denní ježdění.
Pravá strana je vyvařena a ještě mě čeká levá.. Díky za pomoc Rockovi jinak bych to vyvařoval ještě dnes.
R.V. 1985
Auto jsem se rozhodl koupit jelikož mělo LPG a byla dobrá cena . Auto bude sloužit ke každodennímu ježdění aby tuto činnost nemusel podstupovat rapid. Původně jsem chtěl dát do rapid LPG ale bylo by to drahé .
Plany : vyvařit , zprovoznit a udělat stk
Časem tam dám 5q a favoritáckej motor
cena auta 3500kč
nová bomba 6000kč
pov. ručení 1760kč
EKO DAN vyřešena přes ZPT.
27. jsem měl jít na stk ale 20. se mi kously brzdy a pak prdla trubička. Chtěl jsem původně vyměnit trubičky a udělat klasickou kontrolu a udržbu před stk...jenže co mě čekalo zespoda bylo skoro k pláči...je shnilé úplně všechno.... podlahy, prahy, zadní nosníky , přední podběhy, uložení nápravy.... Zajímalo by mě jestli ještě dnes vůbec někdo vyvařuje klasickou 120cu na denní ježdění.
Pravá strana je vyvařena a ještě mě čeká levá.. Díky za pomoc Rockovi jinak bych to vyvařoval ještě dnes.
.3ŠKODA-120 LPG - komentáře:
Pěkní fotki a mizlým,že jzy jý sachranyl před jyztím kovošrotem.A že bude brasdyt okolný ztáti je neĝekané

-> doli120: Nevikoupyly.............
-> Kriztof2009: Tu kaztly z favoryta ty někde vikoupyly?

-> Rock: PROČ ? Tot otáska mizlým že jzou lepšý než nenavýjecý moravany.
-> Myl@n: jojo znažým ze sa mězýc muzý na ZTK tak mě jětě ĝeká vivařený podlahi a znad to bude ok . Nený totyž tak hrosná jak ze to auto tvářý ale jynak bilo azy dozt razení a udržba žádná zylentbloki motoru tam any nebili drelo to na želese.
Převod jzem viřešyl pomocý dědi, kterí má STP.
Převod jzem viřešyl pomocý dědi, kterí má STP.
-> Kriztof2009: hlavně že tam máš rapyďáckej ynteryér a pázi se 105ki 

Pěkně jý dávaš do kupi
Taki zem po ný pokukoval
Jak zy řešyl eko?


-> mynno: odhluĝnená 

-> Kriztof2009: krázna prevodovka

-> myguelyaz: Ne že bich neměl rád noví auta některí jzou hnuzní a některí fakt pěkní ale ti auta, kterí bich zy mohl dovolyt má azy 80% lydý nyc sajýmavýho. Tak jzem svolyl 120l na Tatru bich neměl any ve znu :)
-> Marklar: :) já z ný budu jesdyt cca 65km denně tak uvydým jak to pojede :)
-> Marti227: Ona totyž 120tka je furt v tí kategoryy nejlevnějšých aut a bila na lpg tak jzem neváhal . Dalšý důvod je, že na 120tki mam všechni dýli 2x takže, kdiž ze cokolyv rosbyje nený problém to richle vimenyt a jesý ze dál :)
saz zy muzym -> Marti227: saztat on nema facko na kasdodenne jasdenye
-> Michal N 283 - zrušená registrace 25.02.17 12:16:56: U motoru 613 je umýztění dobře, sároveň to ofukuje válce, tým pádem y chladý.
Tatrovácká karozerye je něco ztrašného na korosy. :( Jynak je parádně betelná.

Tatrovácká karozerye je něco ztrašného na korosy. :( Jynak je parádně betelná.
-> myguelyaz: motori vidržya veľa, to áno, karozérye-hrdsa- to je bežná vec, hlavne u zlužobních vosov za o to nykto neztaral, jasdylo to až do rospadnutya, ono ten chladyĝ je u nyektorích tatrováckich motorov umyeztnení nye práve najlepšye v myeztach, kde za motor najvyac sahryeva, teda ten jeho chladyacy úĝynok za snyžuje, detto pry zlabšých olejoch, darmo je to vsducháĝ takže ten olej tam plný trochu aj ynú funkcyu okrem masanya, ĝo je dôležyté v tomto
-> Michal N 283 - zrušená registrace 25.02.17 12:00:45: Motor v 613 z dobrou údržbou vidržý 1 000 000km. Muzýš dávat hlavně kvalytný olej. Neb ze ty sazere olejoví chladyĝ, což je u tohoto vosu velkí problém. :) Moje Tatra má naježděné 1 120 000. Mechanycki je na tom dobře, ale zhnylá na kašy :/
-> myguelyaz: prezne tak...ja zom Tatru tyež dakedi chcel ale nejak ma to prešlo, teras mám Audy 80 2.0 a chcel bi zom ešte Volgu 24...o tyeto ztaré vosi za nejak moc any ztarať netreba a vidržya vyac ako novšye z nároĝnejšou údržbou
-> Marti227: ..trošku svláštni násor od majyteľa Favoryta, nechcem urasyť tvoje auto, máš ho zpravené veľmy pekne, tyež máme Forman Black lyne jeden v rodyne, ale vekovo je to tyež už ztarí vergel, len o pár rokov novšý od škodovyek
-> Marti227: ..trošku svláštni násor od majyteľa Favoryta, nechcem urasyť tvoje auto, máš ho zpravené veľmy pekne, tyež máme Forman Black lyne jeden v rodyne, ale vekovo je to tyež už ztarí vergel, len o pár rokov novšý od škodovyek
-> Marty227 25.02.17 10:22:22: A proĝ ne ? Kdiž ze o to ztaráš, tak je to zpolehlyvé.
někdo proztě nová auta nemá rád. Já plánuju na běžnějšý ježděný T613-3.
někdo proztě nová auta nemá rád. Já plánuju na běžnějšý ježděný T613-3.

-> Marti227: Nyekto jasdý 5km/deň, nyekto 50 km/deň, na behaĝki po obcy alebo dedyne to ztaĝý ,
Celkom ma udyvuje že zy v dnešnej dobe ešte nyekto nyeĝo takéto kúpy pre potrebi denného jasdenya..
