skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodáno 9.10. 2021.
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Kocvin/Škoda 136 Gulf - komentáře:
-> Kocvin 09.03.17 20:46:45: Alkyton není určený přímo na kov i když to píšou, je to nesmysl a základ je dobrá ideálně dvousložková základovka.
-> Kocvin: čiže to akoby si ani nemal natreté skoro :) Bohužiaľ je to tak. Ja som dával na opieskovanú vlečku 5 vrstiev farby, 3x penetrátor od rust-oleum a na to ešte 2x alkyton a dá sa povedať, že to drží, odjazdil som s tým už cca 95 tis. km, 4 zimy, 6 rokov celkovo, no po zimách a soli tam aj tak pár hrdzavých bodiek vždy povychádzalo. Chce to používať dvojzložkové farby, alkyton a obyčajné základovky sú strašne porézne, na leto dobré, ale na soľ a zimu ee. Ale už som sa poučil, škoda, že až teraz, keď to už neťahám do soli
Ale aspoň už mám skúsenosť pri iných autách... Dnes už jedine dvojzložky, a aj do alkytonu dávam tužidlo...

-> castrol: To teda..
-> minno: Modrý alkyton, dvě vrstvy na čistý obroušený kov..

-> minno: Modrý alkyton, dvě vrstvy na čistý obroušený kov..
-> Kocvin: tak tá vlečka je teda pekný humus
čím a ako si to mal natreté?

-> Kocvin: zima tomu dava zabrat
-> Tuner#2: v tej mojej hnedej nebolo 3 a pol roka natankovane nic ine ako plyn
benzin je zbytocny luxus, na plyn to chyta aj studene v zime a nie je s tym problem ....
aj ked .... uz som to raz na pumpu tlacil


aj ked .... uz som to raz na pumpu tlacil


-> Kocvin 09.03.17 18:01:33: Tak to pak jo 

-> Tuner#2: když si na tom dáš záležet, abys každých 400km natankoval LPG , není problém jezdit i se suchou nádrží :)
-> Tuner#2: Budu to muset obrousit a natřít až bude tepleji..
Nádrž nevozím pač jí nepotřebuju..
Jezdím převážně na lpg a kdybych náhodou někde zůstal, tak mám v pravém podběhu kanystřík na který nouzově dojedu..
Navíc je tak krásný přístup k řazení, vodě atd.. :)
Jediná nevýhoda je, že kameny od předních kol obíjejí příčku převodovky..



Jediná nevýhoda je, že kameny od předních kol obíjejí příčku převodovky..
-> Tomaso435 09.03.17 17:57:44: To je sice hezké, ale i auta na LPG občas potřebujou benzín (zimní starty, delší cesty mino pum s LPG apod.)
-> Tuner#2: možná za sedačkama když LPG :-D
-> Kocvin: Dobře odrbané, já raději na příčku udělal lyžinu. BTW kde máš nádrž? 

-> miguelias: Ty neřeším za dva roky jde auto stejně do hutí a nebo pryč..

Ty nosníky u pružin taky nic moc :/
-> castrol: Asi tak

-> Kocvin: pluhař

Tak dneska proveden test startu na LPG. Celou noc stála venku při teplotách až -22, ráno při startu bylo -16.. Chytla asi po čtyřech otočení motorem, s plným sytičem se udržela a systém nezamrzl! :) Za odměnu jsem jí objednal sadu membrán, protože ty 18 let staré nejspíš už nebudou v úplně ideálním stavu.. :)
Jsi tu kapotu srovnal celkem hezky
-> TT_daniel: 
.. Lakovat to budu až po zimě..


