
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L r.v. 1988
Auto jsem koupil v květnu 2015 od majitele, který ji měl 9 let v celkem dobrém stavu bez větší koroze. Časem se uvidí co z toho vznikne. Chtěl bych z ní udělat takovou lepší 130ku.
Karoserie:
- Barva červená Corrida 8151
- Zrcátka Beskyd Sport
Motor:
- 781.135
- Příčný výfuk homemade
- Vačka 280°/280°, zdvih 7,05 mm (Urban)
- Snížená hlava Felicia MPI
- Zvětšené a vyleštěné sací kanály spolu se sacím potrubím
- Karburátor SEDR 2951 (Š130)
- Otevřený filtrbox
- Rozdělovač Š 120
- Zapalovací svíčky NGK BKR6ES
Podvozek:
Přední náprava:
- Pružiny 220mm okruhové
- Stabilizátor 19mm
- Tvrdé silentbloky Pemit
- Podložky pod stabilizátor 1cm
- Tlumiče Fenox ze žigulíka
- Čtyřpístkové brzdiče
Zadní náprava:
- Kyvadlová náprava
- Pružiny kyvka + domečky z vlečky
- 5 stupňová převodovka
Stálý převod 4,22
Kola:
1) Kopretiny 4,5J - Toyo nanoenergy 165/70 R13
2) Jupiter - YOKOHAMA A539 175/60 R13
Interiér:
- Anatomické sedačky Jom
- Tříbodové pásy Zender (Schroth) a nějaká Čína
- Přístrojovka GLS
- Sportovní volant Kolíňák
Auto jsem koupil v květnu 2015 od majitele, který ji měl 9 let v celkem dobrém stavu bez větší koroze. Časem se uvidí co z toho vznikne. Chtěl bych z ní udělat takovou lepší 130ku.
Karoserie:
- Barva červená Corrida 8151
- Zrcátka Beskyd Sport
Motor:
- 781.135
- Příčný výfuk homemade
- Vačka 280°/280°, zdvih 7,05 mm (Urban)
- Snížená hlava Felicia MPI
- Zvětšené a vyleštěné sací kanály spolu se sacím potrubím
- Karburátor SEDR 2951 (Š130)
- Otevřený filtrbox
- Rozdělovač Š 120
- Zapalovací svíčky NGK BKR6ES
Podvozek:
Přední náprava:
- Pružiny 220mm okruhové
- Stabilizátor 19mm
- Tvrdé silentbloky Pemit
- Podložky pod stabilizátor 1cm
- Tlumiče Fenox ze žigulíka
- Čtyřpístkové brzdiče
Zadní náprava:
- Kyvadlová náprava
- Pružiny kyvka + domečky z vlečky
- 5 stupňová převodovka
Stálý převod 4,22
Kola:
1) Kopretiny 4,5J - Toyo nanoenergy 165/70 R13
2) Jupiter - YOKOHAMA A539 175/60 R13
Interiér:
- Anatomické sedačky Jom
- Tříbodové pásy Zender (Schroth) a nějaká Čína
- Přístrojovka GLS
- Sportovní volant Kolíňák
Jackie / Škoda 120 - komentáře:
-> marra_rwd: Během jízdy přestalo jet. Nešel benzín, už jsem chtěl vyndavat nádrž a nakonec to byl povolenej šroubek s kuličkou v plovákovce 

-> Jackie 04.07.23 21:51:44: co se stalo?
Dneska mě musela přítelkyně zachraňovat a potupně jsem byl tažen za ceckem
Bohužel zítra odjíždíme na dovolenou, takže na to co se stalo, se dostanu až po neděli.

-> Čokin: Tak zatím potřebuju aby to jelo aspoň trochu normálně. Na podzim budu stejně motor rozebírat, tak až pak budu řešit nějaký ladění.
-> Čokin: A pročpak ?
-> Jackie: No to záleží jestli je na tom rozdělovači vyraženo U. nebo ne?
-> kraska98: "Máš recht Mařenko" tady to nechápu..zrovna včera nebo kdy jsem to psal do tématu nějakého kila 

-> kraska98: Sakra jak všichni ???
Koukněte třeba na fotky z Běšin a spočítejte červený eMka... Já našel snad jen 2-3 


Kurde,všichni to cpěte do té červené




kdybych lakoval auto tak ten hrbolek dám na prahy, spodky dveří blatníků i lemů .... ověčilo se to 10 lety tvrdýho denního provozu. skze tu vrstvu ten kamínek prostě neudělá ránu až na plech.
-> havlik: Tak jako pravda, ale teď už je to jedno
Navíc to neni zas tak nic hroznýho.

-> Jackie: nevim kolik toho najezdíš ale u auta co nenajede víc jak 50tis ročně to nemá smysl

-> Pavel P..: Jo rozmýšlel jsem se jestli jí tam dát nebo ne, ale radši jo kvůli kamínkům
pěknej lak, jen škoda tý krupice na předním čele a blatníkách.... 

-> Robert 106: No jen doufám, že to není nějaká nakažlivá nemoc 

Nějak Ti za pěkná zelená chytla odstín do červena co ?
-> Bajou: Nojo... Když mně se ta červená hrozně líbí 

-> Jackie: Hmm, červené emko, jak neobvyklé



-> Jackie: To se mi zatím nepovedlo


