skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 L alá Škoda 130 GL
Kompletně upravená do téměř "vrcholné" výbavy 130 GL samozřejmě k obrazu mému. Palubní deska, dveřní výplně, ipury, sedadla fialová a motor ze 130L. Elektrická okna všechny 4 v elektrice, led podsvícení, alu kola kopretiny (votvíráky), střešní okno, chromové budíky, měřič baterie a ekonoměr. Přední a zadní mlhovky zdvojené. Vyvařené přední "P" kapsy, zadní blatníky, prahy, nové přední blatníky, přední čelo a zadní pravé dveře. Náhradní přední a zadní kapota s LR vanou v barvě. Výměna zadního čela za LR žebrování. Kombinace barev není náhodná, lak DPP. Zatím chybí vlečka, která je v jednání.
Něco málo z historie:
Mé 1. auto, které zakoupila babička protekční 105 L s lepší výbavou (hřebenové řízení, samonavýjecí pásy, černé čalounění s opěrkami hlavy), na kterém jsem se učil řídit. Rok 1984 najeto miliarda tis. Barva oranžová tmavá. Celý život garážované, jakmile přišlo o garáž, za necelé 3roky úplně zrezlo na prach. Poté jako gangsta car destruction derby. R.I.P.
2. auto škoda 105 S holá výbava, (maticové řízení, vzádu bez stahování oken, pásy jen vpředu zavěšené, kropenaté čalounění bez operek hlavy) dárek sobě k 18tinám:-) Najeto 49tis. barva červená základní. Několik let stálo bez hnutí v Praze. Strašlivé práce na motoru a brzdách, aby se uschopnila. Poté jako dárce orgánů. R.I.P.
3. škoda 120 L najeto neznámo kolik, barva šedá rok 1987. Záchrana před pecí. Původní záměr byl reprezentační vůz pro dobrovolné hasiče. Postupem času se od tohoto plánu ustoupilo a dospělo se až k úpravě na typ 130 GL. Projekt vznikl díky kamarádům, kterým bych chtěl tímto poděkovat a přítelkyni, která se mnou měla tu trpělivost a porozumění hlavně při montáži a čištění motoru;-)
Kompletně upravená do téměř "vrcholné" výbavy 130 GL samozřejmě k obrazu mému. Palubní deska, dveřní výplně, ipury, sedadla fialová a motor ze 130L. Elektrická okna všechny 4 v elektrice, led podsvícení, alu kola kopretiny (votvíráky), střešní okno, chromové budíky, měřič baterie a ekonoměr. Přední a zadní mlhovky zdvojené. Vyvařené přední "P" kapsy, zadní blatníky, prahy, nové přední blatníky, přední čelo a zadní pravé dveře. Náhradní přední a zadní kapota s LR vanou v barvě. Výměna zadního čela za LR žebrování. Kombinace barev není náhodná, lak DPP. Zatím chybí vlečka, která je v jednání.
Něco málo z historie:
Mé 1. auto, které zakoupila babička protekční 105 L s lepší výbavou (hřebenové řízení, samonavýjecí pásy, černé čalounění s opěrkami hlavy), na kterém jsem se učil řídit. Rok 1984 najeto miliarda tis. Barva oranžová tmavá. Celý život garážované, jakmile přišlo o garáž, za necelé 3roky úplně zrezlo na prach. Poté jako gangsta car destruction derby. R.I.P.
2. auto škoda 105 S holá výbava, (maticové řízení, vzádu bez stahování oken, pásy jen vpředu zavěšené, kropenaté čalounění bez operek hlavy) dárek sobě k 18tinám:-) Najeto 49tis. barva červená základní. Několik let stálo bez hnutí v Praze. Strašlivé práce na motoru a brzdách, aby se uschopnila. Poté jako dárce orgánů. R.I.P.
3. škoda 120 L najeto neznámo kolik, barva šedá rok 1987. Záchrana před pecí. Původní záměr byl reprezentační vůz pro dobrovolné hasiče. Postupem času se od tohoto plánu ustoupilo a dospělo se až k úpravě na typ 130 GL. Projekt vznikl díky kamarádům, kterým bych chtěl tímto poděkovat a přítelkyni, která se mnou měla tu trpělivost a porozumění hlavně při montáži a čištění motoru;-)