skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje škodověnka. Je to škoda 120gl s černou stropnicí. Auto je od jednoho kamaráda mého táty. Měli jsme na výběr:buď si auto vezmeme nebo půjde do šrotu tak jsme se rozhodli pro variantu A. Pro auto jsme jeli až do Mostu auto bylo prakticky za děkuji. Ke škodovce bylo hafo dalších věcí. Nejdříve se musí vyřešit papíry
(auto je v polopřevodu),buď zaplatit EKO zlodějnu nebo zrušit papíry nebo nejsmutnější varianta auto očesat o díly a zbytek pod lis ale nato snad nedojde.
NĚCO K AUTU
Je to ŠKODA 120GL. Auto už bohužel není zcela originální,v 90.roce měněna karoserie a původní odstín zelená topol přestříkána do červené metalízy! Rok výroby je 1987 AZNP Mladá Boleslav,závod Vrchlabí. Má 5q převodovku ale motor pouze 105 (originál se nedochoval) jinak je vůz na čtvrtstoletí celkem v kondici až na pár drobných šrámů,odpovídajících věku,provozu a sešlostí věkem.
INTERIER
Škodule je originál GLka s gl PALUBNÍ DESKOU,GL volantem s "airbagem",stře cha očalouněna černou stropnicí a "C" sloupky a černobílými sedadly (řidičova bohužel roztrhaná),nechybějí GL dveřní výplně,kufr i motor v černém matu jak se na GLku sluší a patří.
EXTERIER
Vůz je červené metalíze,obutí 165/80 pneu KORMORAN,zadní světla HIRSH-CAR.
OPRAVY A ÚPRAVY
2015
9.3-celkové promazání šroubových spojů a pohyblivých mechanizmů,ošetření svorkovnic a veškerých elektricky vodivých spojů,řízení
-repase ovládacího spojkového válečku
-nové přední kryty blinkrů
-výměna zpětných zrcátek MASSAG za ENGELMAN.
-vyluxováno a umyto
10.3-rozhejbané a odvzdušněné přední brzdy
-vyleštěno
-nastříkané disky do zlato stříbrné barvy
-výměna karburátoru
-výměna dvou mlhovek za jednu pal mlhu a jednu pal zpátečku
15.3-vymontované rádio a nandanej retro sencor ale zato plně funkční
22.3-výměna sedaček
7.4-výměna dveřního spínače světla
-výměna sklíčka v lampičce interiéru
8.4-koupena a namontovana belgická maska
- vytvořené album fotek na FB-www.facebook.com/profile. php?id=1000068...
9.4-nlepeny dobové polepy dveří
20.4-udělané černé rámečky oken a b sloupek
26.4-nalepeny stitky na plasty C sloupku
13.5-kouřové přední světla a blinkry a příprava na Doksy
16-17.5-absolvovány Doksy
-zakoupeny a hned na Doksech namontované clony se zrcátkem u spolujezdce a s kapsičkou u řidiče
30.7-nové rádio
-výměna Budíků při 77 883km za zánovní v mph
28.8-výměna oleje motoru 15W40
29.9-výměna plynového pedálu
-zanovni karburátor SEDR a těsnění deklu ventilů
11.10-výměna nových světel a ledky v parkovackach
17.10-instalace tažného zařízení
30.10-Kolíňák
17.11-dvojvlákna a už máme spz
27.11-STK na měsíc ted na úřadě nechat přepsat vinko a barvu pak opravka stk a bude to plně legální povoz:)
29.11-startér umřel nainstalovan reduktor a přidělaná přídavná kostra
2016
23.4-vymeneny hranate budiky v mph za kulate chrom v km/h
-vyrabován interier zustala jen palubka plato a stropnice aa ridicova sedacka jinak vsechno venku a de se vyvarovat do pohofestu mam co delat :/
2017
28.6-DOVYVAŘENO A POSKLÁDÁNO NA POHOFEST
29.6-budík tlaku oleje+voltmetr
4.7-výměna radia za nove Kenwood z ahifi hraje moc dobře
21.8-koupě a montáž novych reproduktorů Mac Audio fire 165mm
22.8-nastřik podlahy vepředu body-950 proti korozi+prahové lišty
23.8-dodělán vypínač na zásuvky a na ruční spínání sahary
9.9-nové svíčky Brisk jen prozatím než budou NGK
10.9-výlet na Moravu pro převařáky celkem najeto 600km a spotřeba 6,6l/100km
2018
Letos zatím proběhlo natření podlahy, dna kufru a dna korejtka Body930 aby to zase hned nezrezlo. Korejtko komplet po repasi včetne stěračů a ostřikovačů, dělalo se to kvuli odtokům kterejma mi zatejkalo dovnitř, tak jsem to vzal při jednom kompletně, pak udělaná izolace a zároveň odhlučnění pod koberce a za zadní sedacky na místo origo filců které byly první co tenkrát letělo ven z auta. Další v pořadí je repas vlečky protože kyvka má těsně před smrtí.
2019
Tak letos už se mělo celé auto odstavit a začít rozebírat ale, jelikož mi v zimě rozstřelili 125ku tak bych neměl čím srazovat a to se mi nelibi a taky do konce června musím absolvovat STK.
Tak auto po půlroce kdy za tu dobu jen přejelo po zahradě muselo být rychle kvůli STK a pohofestu přivedeno zpět k životu :D což se mi povedlo sice jsem na stk byl poslední ve 22h ale stihnul jsem to a auto to kupodivu zvládlo což jsem ani nečekal.
(auto je v polopřevodu),buď zaplatit EKO zlodějnu nebo zrušit papíry nebo nejsmutnější varianta auto očesat o díly a zbytek pod lis ale nato snad nedojde.
NĚCO K AUTU
Je to ŠKODA 120GL. Auto už bohužel není zcela originální,v 90.roce měněna karoserie a původní odstín zelená topol přestříkána do červené metalízy! Rok výroby je 1987 AZNP Mladá Boleslav,závod Vrchlabí. Má 5q převodovku ale motor pouze 105 (originál se nedochoval) jinak je vůz na čtvrtstoletí celkem v kondici až na pár drobných šrámů,odpovídajících věku,provozu a sešlostí věkem.
INTERIER
Škodule je originál GLka s gl PALUBNÍ DESKOU,GL volantem s "airbagem",stře cha očalouněna černou stropnicí a "C" sloupky a černobílými sedadly (řidičova bohužel roztrhaná),nechybějí GL dveřní výplně,kufr i motor v černém matu jak se na GLku sluší a patří.
EXTERIER
Vůz je červené metalíze,obutí 165/80 pneu KORMORAN,zadní světla HIRSH-CAR.
OPRAVY A ÚPRAVY
2015
9.3-celkové promazání šroubových spojů a pohyblivých mechanizmů,ošetření svorkovnic a veškerých elektricky vodivých spojů,řízení
-repase ovládacího spojkového válečku
-nové přední kryty blinkrů
-výměna zpětných zrcátek MASSAG za ENGELMAN.
-vyluxováno a umyto
10.3-rozhejbané a odvzdušněné přední brzdy
-vyleštěno
-nastříkané disky do zlato stříbrné barvy
-výměna karburátoru
-výměna dvou mlhovek za jednu pal mlhu a jednu pal zpátečku
15.3-vymontované rádio a nandanej retro sencor ale zato plně funkční
22.3-výměna sedaček
7.4-výměna dveřního spínače světla
-výměna sklíčka v lampičce interiéru
8.4-koupena a namontovana belgická maska
- vytvořené album fotek na FB-www.facebook.com/profile. php?id=1000068...
9.4-nlepeny dobové polepy dveří
20.4-udělané černé rámečky oken a b sloupek
26.4-nalepeny stitky na plasty C sloupku
13.5-kouřové přední světla a blinkry a příprava na Doksy
16-17.5-absolvovány Doksy
-zakoupeny a hned na Doksech namontované clony se zrcátkem u spolujezdce a s kapsičkou u řidiče
30.7-nové rádio
-výměna Budíků při 77 883km za zánovní v mph
28.8-výměna oleje motoru 15W40
29.9-výměna plynového pedálu
-zanovni karburátor SEDR a těsnění deklu ventilů
11.10-výměna nových světel a ledky v parkovackach
17.10-instalace tažného zařízení
30.10-Kolíňák
17.11-dvojvlákna a už máme spz
27.11-STK na měsíc ted na úřadě nechat přepsat vinko a barvu pak opravka stk a bude to plně legální povoz:)
29.11-startér umřel nainstalovan reduktor a přidělaná přídavná kostra
2016
23.4-vymeneny hranate budiky v mph za kulate chrom v km/h
-vyrabován interier zustala jen palubka plato a stropnice aa ridicova sedacka jinak vsechno venku a de se vyvarovat do pohofestu mam co delat :/
2017
28.6-DOVYVAŘENO A POSKLÁDÁNO NA POHOFEST
29.6-budík tlaku oleje+voltmetr
4.7-výměna radia za nove Kenwood z ahifi hraje moc dobře
21.8-koupě a montáž novych reproduktorů Mac Audio fire 165mm
22.8-nastřik podlahy vepředu body-950 proti korozi+prahové lišty
23.8-dodělán vypínač na zásuvky a na ruční spínání sahary
9.9-nové svíčky Brisk jen prozatím než budou NGK
10.9-výlet na Moravu pro převařáky celkem najeto 600km a spotřeba 6,6l/100km
2018
Letos zatím proběhlo natření podlahy, dna kufru a dna korejtka Body930 aby to zase hned nezrezlo. Korejtko komplet po repasi včetne stěračů a ostřikovačů, dělalo se to kvuli odtokům kterejma mi zatejkalo dovnitř, tak jsem to vzal při jednom kompletně, pak udělaná izolace a zároveň odhlučnění pod koberce a za zadní sedacky na místo origo filců které byly první co tenkrát letělo ven z auta. Další v pořadí je repas vlečky protože kyvka má těsně před smrtí.
2019
Tak letos už se mělo celé auto odstavit a začít rozebírat ale, jelikož mi v zimě rozstřelili 125ku tak bych neměl čím srazovat a to se mi nelibi a taky do konce června musím absolvovat STK.
Tak auto po půlroce kdy za tu dobu jen přejelo po zahradě muselo být rychle kvůli STK a pohofestu přivedeno zpět k životu :D což se mi povedlo sice jsem na stk byl poslední ve 22h ale stihnul jsem to a auto to kupodivu zvládlo což jsem ani nečekal.
THOMAS-ŠKODA 120GL - komentáře:
21:23:49
21.09.2017
21.09.2017
castrol
-> isti: tak to je kua malo ,to potrenuj
21:20:28
21.09.2017
21.09.2017
isti
-> castrol: Zatial tolko tie dve veci čo som spomenul v tejto karte ma dráždia
20:57:54
21.09.2017
21.09.2017
castrol
-> jimbeam655: ale ja o zemi nepisem nist len decentne poslat dole -> isti: tak pokracuj
20:52:49
21.09.2017
21.09.2017
isti
-> castrol: Nie,len už som tolko krát videl tie názory s ktorými sa nestotožňujem že začínám vyjadrovať aj svôj
20:36:30
21.09.2017
21.09.2017
jimbeam655
-> castrol: ooo jiste pane půjde k zemi
-> Pavel P@nkáč: joo trochu lezou ven ale co půjde snížit predek aby tam nebyla ta díra co do ni strcim hlavu
-> Pavel P@nkáč: joo trochu lezou ven ale co půjde snížit predek aby tam nebyla ta díra co do ni strcim hlavu
20:26:50
21.09.2017
21.09.2017
Pavel P@nkáč
-> jimbeam655: ve předu to vypadá že to dost leze, a je to moc kamzík
20:23:17
21.09.2017
21.09.2017
castrol
-> isti: ty mas nejake kramoidne obdobie ?
20:13:15
21.09.2017
21.09.2017
isti
-> castrol: Jasné,treba to poslať k zemy Všetky autá treba poslať k zemy
19:48:04
21.09.2017
21.09.2017
castrol
-> jimbeam655: este pories tu vysku auta
13:57:20
15.09.2017
15.09.2017
isti
-> Bobesh 15.09.17 12:56:39: Tento smajlík som hladal,prečo som to nenašiel.
-> jimbeam655: Nie,ale z toho trendu čo sa daje ano.
-> castrol: Prosím o vysvetlenie.
-> jimbeam655: Nie,ale z toho trendu čo sa daje ano.
-> castrol: Prosím o vysvetlenie.
13:46:31
15.09.2017
15.09.2017
jimbeam655
-> castrol:
13:35:00
15.09.2017
15.09.2017
castrol
-> jimbeam655 15.09.17 13:20:17: nie uz prezliekol kabat
13:20:17
15.09.2017
15.09.2017
jimbeam655
-> isti: takže už ti z toho není zle ?
12:56:39
15.09.2017
15.09.2017
Bobesh
-> isti: Díky
12:20:12
15.09.2017
15.09.2017
isti
-> Bobesh 15.09.17 09:20:12: -> jimbeam655 15.09.17 11:57:12: Tak za toto vás obdivujem ,to už znie inak.Ja by som do toho nešiel,keď je niečo bez papierov tak je to na diely a hotovo,môže to vyzerať hociako.
11:57:12
15.09.2017
15.09.2017
jimbeam655
-> isti: jak píše-> Bobesh: a krom jiného, spz jsou po mém pradědovi a tu spztku si pamatuju a řeknu ti ji i kdyby jsi mě opůlnoci vzbudil s pistolí u hlavy, nevím prostě se mi líbí, a chtěl jsem si je nechat, kdybych měl 10 000 tak jsem jí nechal puvodní papíry, a pro tyhle bych si sehnal jinou škodovku ale bohužel...
09:20:12
15.09.2017
15.09.2017
Bobesh
-> isti: Tak aby jsme se tady bezdůvodně neočerňovali tento vůz chtěl bývalý majitel prodat nebo sešrotovat. Když jsem po půlroce viděl fotky vozu v červené metalíze,věděl jsem,že to prostě nemůžeme dopustit. Bohužel,díky české legislativě byly původní papíry díky polopřevodu,v kterém se nacházely,odsouzeny k zániku,protože nikdo,včetně nás,opravdu nemá zbytečných 10 000,- kč,abychom mohli vůz ponechat na původních dokladech a legálně přepsat. A jelikož jsem se definitivně rozhodl "porazit" svoji Šedivku (viz.ID karta),protože už byla jednou vyvařovaná a navíc hnutá karoserie,zvolili jsme řešení propadnutí origo dokladů a následné "výměny karoserie" a legálního přepsání v dokladech Šedivky. Stálo mě to spoustu času a lítání po úřadech a jednu zbytečnoubSTK,protože po první (kde nám napsali vše O.K,krom čísla karoserie) si milý odbor dopravy Mag.města HK ponechal doklady na 6 týdnů,čímž původní STK propadla. Technik na magistrátě mi odkýval,že GL se od L liší pouze výbavou,nikoli motorizací či brzdovým systémem,což by nešlo. Nakonec jsem z nich vymámil,že to povolí,pokud bude původní VIN přeražen novým a starý přeškrtán. Tak se i stalo. Když jsem si ve finále spočetl,kolik mě to stálo času,úsilí a financí,už bych to nikdy znovu neabsolvoval a zvolil pokoutnou cestu změny identity vozu (všichni víme jak...). Díky tomuto martyriu jsme zachránili 1 kus Škody 120GL před smrtí v lisu a zachovali vůz naživu,jakož i TP a RZ po mém dědovi. Další rok a čtvrt se vůz nehnul z garáže,jelikož podlaha a "kapsy" byly shnilé (velké díky Myschaakovi za půjčování svářečky) Z toho důvodu jsme mohli vyjet až letos před POHOFESTem. Je to Jim Beamovo první vlastní auto v životě,na to se nezapomíná. A jsme na svoji práci pyšní,byť je to za málo peněz chudá muzika.Ale za prachy se renovuje snadno. S prázdnou kapsou je to o dost horší. A doufám,že jsem ti tímto odstranil tvoje zažívací potíže z nějaké nějaké činnosti...
08:59:28
13.09.2017
13.09.2017
isti
-> jimbeam655: Škoda rečí,to je taká moda a nie len na virte poprehadzovať kus plechu v kufry ako svoje gate.
13:27:37
12.09.2017
12.09.2017
jimbeam655
-> rafilik: made in Czech Republic
13:14:43
12.09.2017
12.09.2017
rafilik
-> jimbeam655: no a co jsou ty dvoubarevné světla zač když to není Hirsch ? Nevěděl jsem že to vyráběl ještě někdo jinačí