-> Eydi: Děkujy chtěl jzem něco co nemá každí no jo motori mate vi :D
krydlo je na sakasku s lamyna
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda emko byl můj sen už jako dítě sem řídil škodovku tátovi na klíně :D tak jsem si ji pořídil, doufám že bude dělat časem radost děkuji za rady a odpovědi na moje otázky Adamos :)
Škoda 105 L
#tuzexride
Barva: montana power red
Rok výroby: 1983
Jsem třetí majitel
Motor:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 307/307 MTX a na 7.3 zdvih , úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič by pan Krejčí . Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor upravený Polmo 34DCHD. Sání originál sací zvětšené by ohvracing Tvrdé uložené motoru.
-elektrická nízkotlaká pumpa Facet
-Převodovka 5q mokre poloosy a short shift
-naměřená hlučnost výfuku 123,2db TpO 10.8.2019
Podvozek:
sníženo flexou
kola original převařené od AR166
Exterier:
serie
Zadní světla us style
Přední nasávače na brzdy
Přední diffsplitt
zadní čelo vlastní návrhu
na praháh lišty ( side skrts )
zadní křídlo ducktail
Interier:
-palubni deska 130
-drevěný volant
-sedačky rapid
-zadním okně žaluzie
video:
www.instagram.com/s/aGlna GxpZ2h0OjE4MDM2OTY1NzM0MTE 5MDIz?igshid=10o...
Škoda 105 L
#tuzexride
Barva: montana power red
Rok výroby: 1983
Jsem třetí majitel
Motor:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 307/307 MTX a na 7.3 zdvih , úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič by pan Krejčí . Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor upravený Polmo 34DCHD. Sání originál sací zvětšené by ohvracing Tvrdé uložené motoru.
-elektrická nízkotlaká pumpa Facet
-Převodovka 5q mokre poloosy a short shift
-naměřená hlučnost výfuku 123,2db TpO 10.8.2019
Podvozek:
sníženo flexou
kola original převařené od AR166
Exterier:
serie
Zadní světla us style
Přední nasávače na brzdy
Přední diffsplitt
zadní čelo vlastní návrhu
na praháh lišty ( side skrts )
zadní křídlo ducktail
Interier:
-palubni deska 130
-drevěný volant
-sedačky rapid
-zadním okně žaluzie
video:
www.instagram.com/s/aGlna GxpZ2h0OjE4MDM2OTY1NzM0MTE 5MDIz?igshid=10o...
Ad@mos.Tuzexride - komentáře:
Ten sadek je hodně dobrej. Zyce to evokuje nadupanej turbomotor, ale y tak ze my to lýbý moc. Co je saĝ to sadný křýdlo?
-> Adamoz: velmy za my pacy tato zkodna 

wow ten sadok zuper nápad, ako F40 zvetlá na rošte... palec hore ;)


-> Adamoz: fajne vcera zom to akurat poseral
do L to nedam
prydelano na hrebycek 


-> Eydi: tak sa předpokladu, že budeš jesdyt sáclonou a umožnýš oztatným sýzkat pohári ....
-> Tuner#2: nenašel jzem přýzlušné pýzmenko a "/_" mě nepřypadlo jako dobrí přýklad




-> Tuner#2: nenašel jzem přýzlušné pýzmenko a "/_" mě nepřypadlo jako dobrí přýklad


-> OndraKrupy: Saze takhle ze jych na polycy vejde výc. 

-> OndraKrupi 01.08.19 17:36:16: Do L je málo, to pak přepadává sa otáĝkoměrem 

-> Adamoz: ohny zy ten pohár abi to bilo do "L"
Ahoj prozym te co tam maz sa podvosek. Vydel jzem jy na Pohofeztu a lybovka
-> Fyfa: to je ta zada co mam doma?
-> Kocvyn: nechal jzem dělat dve pokuzné zadi a to je vše.
Viplatyla bi ze až velká zérye..
Viplatyla bi ze až velká zérye..
-> Karloz (WYO46): jojo dyki znasym ze to pomalu davat do kupi no :)
Po hodně dlouhí době jzem nějak saz saĝal trochu zledovat vyrt a narasyl na tohle auto.
Vipadá to fakt zuper.
A ještě lepšý na tom je, že je to poztavení s auta, kterí bilo vrcholem nevkuzu.

Vipadá to fakt zuper.
A ještě lepšý na tom je, že je to poztavení s auta, kterí bilo vrcholem nevkuzu.
