skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L, rok výroby 1987, tuzex
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
SiMi / S120L - komentáře:
-> Crisp: Mno, da no :-) Vcelku bez problemu. Chce to ale tvrdsi tlumice. Kdyz jedu sam, musi to byt opravdu dira jak krava, aby to slo na dorazy. Ve dvou uz se to deje casteji, ale i tak to musi byt blba shoda nahod, aby to cvaklo. Je to prijemne tvrde, skoda, ze nestiha zadek. Jeste ale musim nechat prevarit ty misky dorazu, zatim mam dorazy jenom urizle a to tak, ze rovne, takze nedosedaji na dno misky, ale na jeji horni hranu. Tim padem ackoli jsou kratsi, dosedaji vys a prisly o progresivni nabeh...
-> Meap: Hele, jak fungujou ty pruziny zkraceny na 230? Da sa s tim jeste jezdit?
Mooooc pěkna škudka

-> Simi: Díky
-> Tuner#2: Otocene misky zatim jeste nemam, to jsem jeste nestihl. Kazdopadne to chce udelat. Zatim tam mam urizle dorazy, takze ti ani nemuzu zmerit, kolik tam mam mista (jestlis myslel tohle). Pokud v tom jedu sam, jde to na dorazy jenom pri hodne extremnich dirach, ve dvou uz to je castejsi.
-> Simi: Máš otočené misky dorazů?? A kolik tam máš místa s těma uřízlejma 250mm od Sakyho?
-> Simi: už som kuknul, ale neviem prečo mi to nezobrazilo v nečítaných...
-> minno: vice viz. www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?action=sho...
-> minno: vicemene dostal :-) proc to prodal? protoze si koupil o trosicku lepsi

-> Simi: si to od neho kúpil? prečo to predal?
Od doby, kdy Meap psal tento popis az do cca minuleho mesice, kdy jsem prevzal auto pod svou ochrannou ruku se leccos zmenilo, takze strucny vycet zmen :-)
- motor uz nema 30t, ale 60t
- uz tam nejsou silikonove kabely z usa (nefungovaly)
- predni urizle pruziny byly nahrazeny za 235 od Sakyho
- zadni pruziny byly podlozeny o 1,3cm
- karoserie uz neni beze stopy rzi
- mracitka vzaly za sve pred technickou kontrolou
- deflektory oken a kryty zadnich sloupku proste ulitly nekdy behem jizdy
- vzadu jsou svetla s bilymi blinkry
- JVCcko bylo nahrazeno Panasonicem CD-DFX201N
- jine repro
- jo a lak je zralej na prelakovani...
- motor uz nema 30t, ale 60t
- uz tam nejsou silikonove kabely z usa (nefungovaly)
- predni urizle pruziny byly nahrazeny za 235 od Sakyho
- zadni pruziny byly podlozeny o 1,3cm
- karoserie uz neni beze stopy rzi
- mracitka vzaly za sve pred technickou kontrolou
- deflektory oken a kryty zadnich sloupku proste ulitly nekdy behem jizdy
- vzadu jsou svetla s bilymi blinkry
- JVCcko bylo nahrazeno Panasonicem CD-DFX201N
- jine repro
- jo a lak je zralej na prelakovani...

-> BEYER: Vzhledem k motorizaci to na asfalte asi tak pekne nepujde

Meap: pekne fideo a vie ti to spravit taku otocku aj asfalte
ale nie len zabrdam.... inac pekny odjazd fakt


-> Majkl: Ale je dobre dat to predtim klempiri, jelikoz tady ten uz dela jen to nejnutnejsi ....
Meap>>>se vsim? kitovani,brouseni,plnic,a lak???
-> Majkl: Lak delal Goldstein kousek od Rychnova n. Kn. (Houdkovice) a jinak laky normalni barvou dela kolem 8 - 10. tis. ...
Super kliky !!!

Super kliky !!!

cauves, kde ti to prosimte lakovali ?? nevis co by si rekli za normalni barvu (oranzova ne reflexni)?? d i k
Můžu se zeptat jestli tam budeš dávat celej motor z Fábie jak je,nebo jenom kliku do jinyho bloku.Já že je problém s řemenicí a a celkově s prsama!!
