-> Tuxik 21.04.05 22:09:17: Jo jo!Díkas!!a to ještě není všechno vifocení mám noví 2 repra 150w a 2 basáčky
200w!!super muzika!!jo a ještě zesík!!Neíš o nějakým kapacitátoru?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
22:11:57
21.04.2005
21.04.2005
Kroulíček
22:09:17
21.04.2005
21.04.2005
Tuxik
prihodil jsem 8 pekny, ta muzika se zacina hezky rysovat
19:42:29
21.04.2005
21.04.2005
angela
Kroulíček:připojuji 10 bodíků za perfektní předělání.
08:44:00
21.04.2005
21.04.2005
Štuky
tak jsem ti hodil taky nějaký ty bodíky...
20:47:44
20.04.2005
20.04.2005
Kroulíček
Moc se vám všem omlouvám zrovínka nemám časík si sem frknou noví věcičky!!!
22:14:51
15.03.2005
15.03.2005
Tommys
Práce dost mno, jenom otázečka ten boxík jak píšeš mám taky teda, ale nechápu proč máš jeden reprák tak a druhej tak, protože mezi těma reprákama je přepážka a nějak to tedy postrádá svoji funkčnost bych řekl...jen mě to zajímá, docela mě mrzelo že když jsem ho rozdělal, ty repráky jsou NONAME, prostě nic na nich nejni napsano...těch 300W pochybuju:-))
00:55:22
13.03.2005
13.03.2005
Rabbit
Mám jen dvě otázky: Kolik stály ty basáky a co je to za sedítko a kolik stálo? Dík za odpověď. PS: Mrkni mi na autí
09:21:47
10.03.2005
10.03.2005
Dale_Estelle
-> hany: zas je tu já mám tenhle volant rád, líbí se mi.
16:12:39
09.03.2005
09.03.2005
hany
-> Dale_Estelle: dva volanty?? tak to už budeš boháč
12:40:46
09.03.2005
09.03.2005
Dale_Estelle
ten volant mi jeden připomíná (mám ten samej v autí ), pokud bys ho snad nechtěl, nebo chtěl jinej, rád ho s tebou vyměním nebo za Tvojí cenu odkoupím......
20:51:42
08.03.2005
08.03.2005
Kroulíček
Jo dík moc lidičky!!Na oplátku posílám taky B!
20:40:34
08.03.2005
08.03.2005
Kroulíček
-> sep 08.03.05 12:44:51: no jo ale né za 50
20:33:41
08.03.2005
08.03.2005
Kroulíček
-> Burák 08.03.05 19:40:29: Já sem je taky prodal a udál sem přetavbu ze 100 na 120!!!má to víhody platim pojistku 998Kč ročně!
19:40:29
08.03.2005
08.03.2005
Burák
Jo a papíry z ní si nechal kamoš, je tam slušná škála povolenejch kol. Jo taky přidávám nějakej ten bodík
19:39:08
08.03.2005
08.03.2005
Burák
To je zajímavý, moje Šáde je taky dovoz z Holandska, byla to 130GL a měla prolisy
17:30:47
08.03.2005
08.03.2005
Honis
Taky pěkný! Dávám nějakej ten bodík, drž se!
15:11:08
08.03.2005
08.03.2005
slow@k
-> Kroulíček: 9b.
12:44:51
08.03.2005
08.03.2005
sep
těch raritních potrubí tady maj v mototechne docela dost...
10:51:22
08.03.2005
08.03.2005
Dale_Estelle
ty kola - seat ibiza že??
08:51:50
08.03.2005
08.03.2005
Doyle
pěkné kola.jinak s nápravama držím palce.9b