
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
-> Rabbit 27.06.05 23:28:49: Hele ten sprej stál 200 Kč!!!Nastříkal jsem stim 4 paraboli a kámoš si stím Nastříkal celej introš!!JInak je tu taky zaregistrovanej!!Má nic Horet120!!!Jo ale kdybi si o tom uvažoval nezapomen to prosimtě vystříka ty hrnce na černo!!!abys neudělal chybu jako já!!pak to není chromovaný ale jen stříbrný!!

Kroulíček:
Někde sem tu našel zmínku, že si vystříkával paraboly. Jakou barvou? Kolik stála? Kolik si toho s tim udělal?
Někde sem tu našel zmínku, že si vystříkával paraboly. Jakou barvou? Kolik stála? Kolik si toho s tim udělal?
-> sep 27.06.05 21:37:02: Dík pěkní jsou ale podlošky uš ne!!Vedna to nevidržela a přeběhlamě!!
Tak to vážně nevim!!jsou moc pěkní a zachovalí!!!Možná!!kdišta
k se ozvu!
nebo kdiš dáš nějakou cenu tak možná jo!!



-> Kroulíček: :moc hezký hliníky.........apropos,n
eprodal bys ty límce co jsi mel na plechacich?
-> Rabbit 26.06.05 20:25:35: hi hi!!ta kto my bit!!škoda no mohli jse dát řeč!
Kroulíček:
Zdar, sorry, že si musel ten blikač táhnout na letiště, ale nějak sem tě tam nenašel. A to sem to to tam celý objezdil asi 4x. To víš, šetřim nohy na stáří
.
Zdar, sorry, že si musel ten blikač táhnout na letiště, ale nějak sem tě tam nenašel. A to sem to to tam celý objezdil asi 4x. To víš, šetřim nohy na stáří

-> minno 26.06.05 12:59:44:

-> Kroulíček: zvysok si musis bohuzial len predstavit, nechcem to tu zahlcovat dalsimi 977mi vykricnikmi. prepac

Proč každej takovedjle chytrák musí řešit takovídle pičový!!kdiš dám komentář tak každej říka že je divnej nebože zam mám hodně vykřičníku nebo prostě je to na píču!!a kdiš ho tam nedám tak každej drškuje že tam není a nadáváa dožaduje se jej!!tak nevím o co vám vlastně de!!já jsem myslel že de tady především o auta a né o posranej komentář!!!
todle mě vážně ročílilo!
todle mě vážně ročílilo!

-> minno 25.06.05 21:19:23: Jej díkas!!!!!ale ty si říkal tisíc a já jich napořítal jen nějakej 25 tak kde je zbytek????Jo ještě jsem zapoměl ty vikříčníky!!!!!

auto je fajn, len sa mi zda, ze mas nejaky vykricnikovy komplex
(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tisic vykricnikov len pre teba
)


21:00:56
25.06.2005
25.06.2005
Vypadá luxusně

-> Horst 120 21.06.05 21:36:43: Hm to by šlo za 50 000Kě jsou tvé!!
dík za pochvalu taky se mě líběj a seděj na ní!


dík za pochvalu taky se mě líběj a seděj na ní!

21:36:43
21.06.2005
21.06.2005



-> Majkl 20.06.05 11:38:51: aš seženu prašulky tak je tam hodim!!!tetka sem si sehnal konečně ty kola!!
-> Kroulíček 18.06.05 20:19:38: OK, v poho... jinak dobra volba ta zmena za ty ciry s nastrikanejma hrncema..
-> Targa 19.06.05 22:49:39: tak to je možní:-)))))Sou dělaný ale nevíšel my vnitřní chrom no!:-(((
tak takovydle zadní světla vidim prvně:)